Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt eroaisit, pystyisitkö olemaan eksäsi kanssa ystävä?

Vierailija
05.06.2023 |

Me oltais jatkossa varmaan kavereita tai ei ainakaan vihamielisiä. Voisin soittaa ja kysyä miten tää ja tää tekninen juttu menee ja ex-puoliso kysyisi verotusjuttuja multa. Tunnetko ketään ystävinä eronneita?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon että pystyttäis, enemmän kavereita me ollaan jo nytkin.

Vierailija
2/17 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin exäni kanssa yhdessä 20 vuotta ja meillä on yhteiset lapset. En halua olla hänen ystävä enkä halua olla missään tekemisissä.

Jos nykyisestä eroaisin niin olisin hänen ystävä. On. Koin kiltti ja hyvä ihminen. En voi kuvitellakaan, että eroaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton kysymys. Meitä ei erota kuin kuolema.

Vierailija
4/17 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinku tämäkin olisi vain yhdestä henkilöstä kiinni.

Hohhoijaa taas.

Vierailija
5/17 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin sen puolesta että hän on hyvä tyyppi ja tulemme loistavasti toimeen. Sen puolesta en, että sydämeni repiytyisi rikki jos hän jättäisi minut.

Vierailija
6/17 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa taas.

Hohoijaa, tätähän juuri kysyin. ap

Vierailija
7/17 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska rakastan häntä liikaa.

Ystäviä pystyy olemasn vain he, joilla on kaverisuhde.

Olen jo kertaalleen eronnut, eikä voitu pysyä ystävinä.

Vierailija
8/17 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olisin mustasukkainen ja katkera.

Vierailija
9/17 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi, koska haluaisin vain hänet takaisin.

Vierailija
10/17 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin 3v sitten. Eka erovuosi meni hyvin, oltiin ystävällisissä väleissä ja tavattiin välillä, autettiin toisiamme joissain käytännön asioissa jne. Se tapaili uusia naisia, eikä mua haitannut se yhtään. Sitten se tapasi yhden, joka oli niin mustasukkainen, että se ei antanut exän enää olla muhun yhteydessä. Meillä meni välit ja vaikka se nainen puoli vuotta myöhemmin jätti mun exän, niin luottamus meidän ystävyyteen oli mennyt. Enää ei olla missään tekemisissä.

Vierailija
11/17 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä ystävä molempien exieni kanssa, ja pystyisin varmasti siihen myös nykyiseni kanssa, jos ero tulisi. Haluan pitää kivat ihmiset elämässäni.

Vierailija
12/17 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokisi tarvetta olla ystävä. Lasten vuoksi yrittäisin olla asiallisissa väleissä, mutta en kaipailisi seuraansa.

Vierailija
13/17 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhden eksän kanssa olen sen verran väleissä, että seurataan toisiamme somessa ja joskus harvakseltaan onnitellaan syntymäpäivinä jne. Muihin olen pistänyt heti välit poikki, poistanut someista tai blokannut. Suhde ohi, niin mitä sitä enää toisen kanssa tekemisissä olemaan, mennyttä elämää.

Vierailija
14/17 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisin sen puolesta että hän on hyvä tyyppi ja tulemme loistavasti toimeen. Sen puolesta en, että sydämeni repiytyisi rikki jos hän jättäisi minut.

Juuri näin. Mieheni jätti minut yhteisen 28 vuoden jälkeen. Tilanteesta kohta vuosi, mutta ero oli minulle niin suuri yllätys/järkytys (tuli todellakin skokkina), että sydämeni murtui = jätti minut + lapsemme. En halua olla ystävä, jokainen yhteydenotto kirpaisee edelleen. Lapsen takia en kuitenkaan ole puheyhteyttä katkaissut.

Tyyppinä kuitenkin hyvä ja eihän ihminen sille mitään voi jos rakkaus vaan loppuu. Toivon, että vielä se päivä tulisi että ystäviä voitaisiin olla, mutta toisaalta kun Sinua on satutettu näin pahasti (tahtomattaan toki) niin en tiedä onko ystävyydelle tarvetta.

Vierailija
15/17 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystävä. Oltiin kuitenkin toistemme parhaat kaverit 26 vuotta. Hän joutui hetkeksi katkaisemaan välit, kun seurusteli mustasukkaisen naisen kanssa. Mutta otti heti taas yhteyttä kun erosivat

Vierailija
16/17 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa taas.

Jep, mä olisin voinut jatkaa ystävinä, mutta se ei ole sopinut yhdellekään miehelle.

Vierailija
17/17 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa kavereita ollaan edelleen. Ystäviä ei oltu edes avioliiton aikana.

Nykyisen kanssa haluaisin jatkaa ystävyyttä, mutta en tiedä miten sitten käytännössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi