Terveiset mökiltä. Kohtan alan laittaa ruokaa. Nyt on jo selvästi lämpimämpää,vaikka tuulee.Muita mökillä
Kommentit (8)
Joo, pääasiassa asutaan täällä mökillä ympäri vuoden, vaikka kaupunkiasuntokin on. Minulla ensimmäinen lomapäivä. Ihanaa!
Kohta lähdössä saaristoon tsekkaamaan, missä kunnossa mökki on talven jäljiltä.
Iltapäivän aikana vielä pitäisi lähteä, muutama metri painekyllästettyä peräkärryssä sidottuna odottamassa saareen pääsyä, vähän pitää rantasaunan portaikkoa rempata ennen juhannusta.
Hei Kainuusta mökiltä! Viileää on ulkona, mutta mukavaa muuten. Olen etätöissä puoli viikkoa täällä, nyt kahvitauolla. Loppuviikko meneekin Hgissä. Mutta mieluummin täältä töitä tekee kuin kaupungista, pystyy rauhoittumaan ja keskittymään paremmin.
Eilen saavuin mökille koiran kanssa. Katsastin tilukset, hahmottelin mitä pitää tehdä, tein ostoslistaa sekä vähän siivoilin sisätiloja että on miellyttävämpää yöpyä. Aamulla kävin kaupoilla ruoka- ja materiaaliostoksilla. Lounaaksi lämmitin hernesoppaa ja nyt nautiskelen päiväkahvia ja munkkipossua. Koira jyrsii siankorvaa.
Seuraavaksi lähden siivoamaan saunaa ja vaihdan kiuaskivet. Perunamaa kaipaa kääntöä ja sen jälkeen perunoiden istutus.
Illemmalla käydään pitkällä kävelyllä lähimmän metsälammen rannalla.
Päivälliseksi pyttipannua ja jälkkäriksi lettuja.
Joo. Satoi aamulla mutta nyt 25 lämmintä. Kirsikat kypsyneet ja poimittu, ruusut ja laventelit tuoksuu.
Pitäis niittää osa pihasta, hukkakauraa pukkaa
Hälsningar från vår Lake como stuga Italia. Mycket lämmin ja kaunista här. Me tycker paljon hela familjen.
Solveig från Eira.
Olen mökillä mutta tein jo ruokaa. Söin ahventa ja muusia. Illalla teen perunasalaattia. Aamulla kävin kalassa ja sain ahventa.