Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmästyin julkisen hammaslääkärin tasoa

Vierailija
05.06.2023 |

Nuori osaava nainen ja vanhempi hoitaja. Nopeaa ja ystävällistä!

PS

Eipä olekaan Helsingissä, ehkä siinä syy

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minä olen aina saanut hyvää palvelua julkisella hammaslääkärissä. Ei mitään valittamista koskaan ollut.

Vierailija
2/10 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä on valtava ero kävin tilkassa sijaitsevassa hammashoitolassa ja paikka oli likainen keskitysleirityyppinen paikka ja hammaslääkärillä näkyviä tatskoja

Ei enää ikinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en vakuuttunut (Helsingissä). Ulkomaalainen hammaslääkäri joka puhui huonoa suomea ja jonka mielestä useampi hammas olisi tarvinnut poistaa. En antanut tehdä, koska ihmettelin miten muka voi olla mennyt vuodessa poistokuntoon, kun olin vuosi sitten käynyt tarkastuksessa. Menin Oraliin yksityiselle ja löytyi yhden vanhan paikan alta reikä, jonka sai vielä hoidettua ilman juurihoitoakin. Mitään hampaita ei tarvinnut poistaa eikä reikiäkään löytynyt muita.

Vierailija
4/10 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis julkinen vastaan yksityinen? Itse olen käynyt yksityisellä hammaslääkärillä, kun olen luullut, ettei julkiselle puolelle pääse kohtuullisessa ajassa. Vai pääseekö sittenkin? Mikä on se hoitotakuu? Pitäisikö 6 kk:ssa päästä hoitoon?

Vierailija
5/10 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenranta:

Ystävällistä, hyvää ja ammattitaitoista palvelua. Ja kyllä, julkisella puolella.

Vierailija
6/10 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella saa parempaa hoitoa, sitten kun sinne joskus pääsee. Yksityisellä tärkeintä on hoitaa nopeasti, jotta pääsee laskuttamaan seuraavaa.

Vierailija
7/10 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt viimeisen kymmenen vuotta julkisella Turussa sekä suuhygienistilla että hammaslääkärillä. Ei mitään valittamista. Hoidan itse todella huolellisesti hampaitani, joka ilta lankaus tai tikutus, pesen hampaat kaksi kertaa päivässä sähköhammasharjalla jne.

Vierailija
8/10 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoito tärkein. Jos ei hoida itse hampaita hyvin niin turha kuvitella että hammaslääkärit on jotain taikureita ja laittaisivat kaluston kuntoon ja itse ei tarvitsisi tehdä mitään.

Vierailija
9/10 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukset julkisesta hammashoidosta rajoittuu 90-lukuun, silloin pikkukylässä ihan ok.

Nykyisellään oikeastaan ainoa vaihtoehto on yksityinen, koska en mitenkään pysty tietämään, pääsenkö vastaanotolle työtilanteen vuoksi 6 kuukauden kuluttua klo 11.45 vai en. Vähän tympeäähän se on maksella itsensä noista kipeäksi kun on ongelmattomat hampaat ja perustarkastuksista kyse, mutta kun omassa elämässä aikataulut on mitä on, niin en voi ottaa sitä riskiä aina, että en pysty menojen vuoksi käyttämään sitä yhtä aikaa ja siirron seurauksena saattaa joutua odottelemaan taas muutaman kuukauden.

Vierailija
10/10 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä en vakuuttunut (Helsingissä). Ulkomaalainen hammaslääkäri joka puhui huonoa suomea ja jonka mielestä useampi hammas olisi tarvinnut poistaa. En antanut tehdä, koska ihmettelin miten muka voi olla mennyt vuodessa poistokuntoon, kun olin vuosi sitten käynyt tarkastuksessa. Menin Oraliin yksityiselle ja löytyi yhden vanhan paikan alta reikä, jonka sai vielä hoidettua ilman juurihoitoakin. Mitään hampaita ei tarvinnut poistaa eikä reikiäkään löytynyt muita.

Mitäs muita satuja persulandiassa tänään kehitellään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi