Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tuli vanhuus viisikymppisenä

Vierailija
04.06.2023 |

Väsyttää jatkuvasti.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla jotain perussairauksia että estrogeeni ei sovi muuten on kyllä outo lääkäri jos ei reseptiä kirjoita. Vaihdevuosioireisiin pitäisi saada apua myös terveyskeskuksesta. Siihen ei gynegologia tarvita.

On aika monta sairautta mm menier, sjögrenin syndrooma, rytmihäiriöt yms.

Vierailija
42/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

INHOTTAAVAA 😡Jatkuvasti mulle ollaan höpsitty vaihevuosista JO tän kolme vuotta AINA kun olen valittanut rintakivuista EI oteta Rintakipuja tosissaan ( suvussa on Sydän sairauksia myös äidilläni oli Sydän sairaus ! )

Siis joka ,ainoa VAKAVA oire on nykyään Vaihdevuosien oireita !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasyöpäriski on niin alhainen että liikalihavuus aiheuttaa enemmän syöpäriskiä kuin korvaushoito. Sinulla on tosi vanhaa tietoa riskeistä. Mielummin elää hyvää elämää ja ottaa pieni riski

Vierailija
44/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

56 ja kuolemankielissä. Ei vaan jaksa mitään. Hampaat pesen kolmesti viikossa ja peseydyn kerran viikossa. Välillä postilaatikolle tai lähikauppaan. 

61 ja kuolemankielissä. Ei vaan jaksa mitään. Hampaat pesen ja peseydyn joka päivä. Kerran päivässä postilaatikolle ja 3x vko lähikauppaan. 

Vierailija
45/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50v naisella tee yhtää mitään

Vierailija
46/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ne naiset nyt elävätkään sinun tai kenenkään muun miehen tekemisen kohteina ollakseen 🧐 Tuossa vaiheessa on vähän muut jutut mielessä kuin roikkopalliset munakkaat.

Vierailija
47/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla vanhuus alkaa 45-50 -vuotiaana, miehillä keskimäärin yli 10 v myöhemmin. Lääketieteellinen fakta.

Vierailija
48/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän viisikymmentä, ja olen aivan kuoleman kielissä - siis kirjaimellisesti. Luulin että muutkin ovat, tai ainakin osa. Eihän tässä kuitenkaan ole kuin kymmenisen vuotta, ja alkaa takuuvarma alamäki kohti hautaa. Ajattelin, että olin vain hiukan ajoissa.

53 v. En nyt ihan noin ajattele, mutta fyysinen kunto on kyllä huonontunut koronan jälkeen. Eikä syy ole siinä, vaan muuttuneissa työolosuhteissa. Ennen liikuin, nyt olen etätyössä.

Oma fyysinen kunto on myös alentunut etätöiden myötä, mutta se ei johdu etätöistä itsestä, vaan siitä, että työnantaja haluaa pakottaa meitä hälyiseen avokonttoriin. Meillä henkilöstö kohdellaan muutenkin kunnioittamattomasti. Etätöissä siitä pääsee vähän eroon ja keskittymään, mikä on tosi hyvä asia, mutta hyvä vaikutus kumotaan sillä, että etätyöläiset katsotaan kieroon. Se masentaa, eikä sitten jaksa liikkua niin paljon.

Pakotetaanko teitä etätöihin? Meidät pakotetaan toimistoon.

Vierailija
49/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö! Juuri tänään lapsenlapsi sanoi minulle, että "olet, mummu, parasta kesässä(;D)!" Lisäsi kyllä, että äiti ja isi on myös.

Mukavin terkuin mummu 55v

Vierailija
50/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kohdalla luku on 40v.

Vierailija
51/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raivostuttavaa kun 58 ja kuukautiset eivät lopu. Kolmas kuukausi peräjälkeen taas. Ikinuori.

Kolme kuukautta yhteen menoonko, vai välillä loppunut ja tullut takaisin?

Vierailija
52/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet alkamassa?

Mikä vaihde?

Vierailija
53/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla vanhuus alkaa 45-50 -vuotiaana, miehillä keskimäärin yli 10 v myöhemmin. Lääketieteellinen fakta.

Siksikö miehet kuolevat vuosia aiemmin?

Vierailija
54/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäriin, ei kuulu ikään.

Kuuluu se. Jatkuva väsymys kuuluu ikään ja raihnainen olo. Jos sitä valitat lääkärissä niin laittaa juttelemaan sairaanhoitajalle. Sillähän se uupumus loppuu, puhumalla.

Vierailija
55/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako niitä hormoneja enää. Tulee joku syöpä sitten herkemmin. Se riski on ihan oikea ja todellinen.

Vierailija
56/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hyvä. Vihdoinkin loppuu se passuuttaminen ja annetaan olla rauhassa.

Vierailija
57/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prediabetes. Nukuttaako syönnin jälkeen?

Hiilarit vähemmälle, ketoa ja pätkädieettiä kehiin, nuorrut samantien kymmenen vuotta.

Vierailija
58/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet ja/tai uniapnea?

Kilpirauhanen voi myös hiipua. Lääkäriin siis!

Mulla on anemia. Kuukautiset (runsaat) oli toukokuussa kaksi kertaa. Muuta lääkitystä ei niihin saa kuin caprilonia. Ap

Minulla oli reilu vuosi sitten kolme viikkoa vuotoa putkeen ja rauta-arvot matalat. Sain Primolutia vuotoja normalisoimaan, auttoi heti.

Miksihän sinulle ei ole tätä määrätty?

N51

Vierailija
59/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio kuntoon ja salille!

Vierailija
60/67 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 40-55 on monelle vaikea hormoonimuutosten takia. Työkavereistani olivat monet tuossa iässä muutaman kuukauden tai vuoden päivällä väsyneitä töissä, vaikka elivät ns. Terveellistä elämää. Toinen vaiva oli minulla ja joillakin muilla myös erilaiset lihas-säryt ,selkäkivut jne.

En syönyt estrogeenia ja da dam , kaikki vaivat loppuivat n täytettyäni 55. Eläkkeelle jäin 65 vuoriaana. Siitä on nyt 10 vuotta , eikä koskaan satu mihinkään, en ole väsynyt , kävelen , juoksen jne.

Teillä on toivoa.👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi