Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä syrjäytynyt nainen löytää poikaystävän?

Vierailija
04.06.2023 |

Olen jo kokeillut löytää netistä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten syrjäytynyt? Kerro itsestäsi.

Ei ole kavereita, eikä miestä. En käy muuallakuin töissä.

Kerro ongelmasi työpaikalla muille. Todenäköisesti he tuntevat jonkun joka voisi lähteä kanssasi treffeille.

Vierailija
22/33 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet lihava, jokin afrikan maa on ainoa vaihtoehto.

Oivoi. Suomimiehistä 3/4 on läskejä, syrjäytyneistä miehistä varmasti enemmistö. Miksi läskille, syrjäytyneelle suimimiehelke ei kelpaa samanlainen nainen? Ai niin, kun pitäisi olla hoikka, nuori, kaunis, työssäkäyvä missi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän nää kaikki priima-uroot on. Siitä vaan valkkaamaan!

Jos ei täältäkään löydy, niin sitten sosiaalitukien maksupäivänä lähimmän alkoholiliikeen luo tapaan janoisia jahakemaan heille helpotusta.

Vierailija
24/33 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku harrastus, missä on paljon samanikäisiä miehiä

Vierailija
25/33 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oivoi. Suomimiehistä 3/4 on läskejä, syrjäytyneistä miehistä varmasti enemmistö. Miksi läskille, syrjäytyneelle suimimiehelke ei kelpaa samanlainen nainen? Ai niin, kun pitäisi olla hoikka, nuori, kaunis, työssäkäyvä missi.

Niin hän itsekin vaatii.

Vierailija
26/33 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmer's Only,FarmersD,single farmers dating,westernmatch.com. Appikaupasta cowboy dating. Aloita yhdestä sivusta kerrallaan. Kerro rehellisesti tuo sama korostamatta liiaksi syrjäytyneisyyttä. Sano viihtyväsi enempi kotona joskin miehen myötä oot avoimena uusille harrastuksille ja ystäville. Käytä google translatea apuna kirjoittaessasi ilmoitusta ja viesteihin vastatessa. Selvitä Googlen avulla käyttäjän antama oikea nimi sekä kuvahaulla kuvien alkuperä. Vastaa ainoastaan kattaviin profiileihin sekä niille joilta tuntuu tulevan hedelmällisiä viestejä.

Vierailija
27/33 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

netistä mä löysin. Mutta kyllä siihen meni vuosia ennekuin kolahti

Vierailija
28/33 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samasta paikasta mistä syrjäytynyt mieskin löytää tyttöystävän eli ei mistään.

Eikö palstan viisaus enää olekaan, että jokainen nainen saa kyllä miehen, useammankin, jos vain haluaa? Jopas.

Vierailija
29/33 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lihavat naiset viehäty automaattisesti lihavista miehitä. Tuttavapiirissäni on valtava epäsuhta siinä miten lihavilla naisislla on normaalivartaloinen mies kuin toisinpäin. Samaan johtopäätökseen pääsee kun käy kauppakeskuksessa. Naisilla on vain vara olla nirsoja ja miehet tyytyy mihin sattuu yksinjäämis peloissaan ja epätoivoisessa statuksen nosta tarpeessaan.

Vierailija
30/33 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin hän itsekin vaatii.

Ai että syrjäytyneelle naiselle pitäisi olla hoikka, nuori, kaunis työssäkäyvä missi. Onko nainen lesbo vai bi?

Vierailija
31/33 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin hän itsekin vaatii.

Ai että syrjäytyneelle naiselle pitäisi olla hoikka, nuori, kaunis työssäkäyvä missi. Onko nainen lesbo vai bi?

Varmaan kuitenkin takjoittaa sitä ettei TÄLLEKKÄÄN naiselle kelpaa juuri kukaan niistä joka hänen kanssa voisi seurustella.

Vierailija
32/33 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lihavat naiset viehäty automaattisesti lihavista miehitä. Tuttavapiirissäni on valtava epäsuhta siinä miten lihavilla naisislla on normaalivartaloinen mies kuin toisinpäin. Samaan johtopäätökseen pääsee kun käy kauppakeskuksessa. Naisilla on vain vara olla nirsoja ja miehet tyytyy mihin sattuu yksinjäämis peloissaan ja epätoivoisessa statuksen nosta tarpeessaan.

Tai sitten nainen on lihonut suhteen aikana saadessaan vaikka lapsia, tai ihan muutenkin. Meillä kävi niin, että valitsin vähän pulskemman miehen vaikka olin itse normaalipainoinen. Nyt olen itse ylipainoinen ja mies laihtunut juoksuharrastuksen myötä. Yhdessä viisi vuotta eikä vaa'an lukeman vuoksi ryhdytä eroamaan. Et voi arvioida ihmisten parisuhteita painon perusteella.

Vierailija
33/33 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten nainen on lihonut suhteen aikana saadessaan vaikka lapsia, tai ihan muutenkin. Meillä kävi niin, että valitsin vähän pulskemman miehen vaikka olin itse normaalipainoinen. Nyt olen itse ylipainoinen ja mies laihtunut juoksuharrastuksen myötä. Yhdessä viisi vuotta eikä vaa'an lukeman vuoksi ryhdytä eroamaan. Et voi arvioida ihmisten parisuhteita painon perusteella.

Voin arvioida että lihavan naisen kelpuuttaminen on paljon yleisenpää kuin lihavan miehen. Jos tehtäisi virallinen tutkimus aiheesta niin se varmasti tukisi havaintoani.