Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tällainen kertoo? Kerroin lähteväni yksin ulkomaille ja siihen kommentoitiin ikävästi

Vierailija
04.06.2023 |

Olen itse innoissani matkasta ja viihdyn yksin. Olen menossa ulkomaille ja kommentoitiin että:
"Eikö ole vähän tylsää mennä yksin?" Ja sitten kun vastaan tuohon että ei ollenkaan, niin seuraava kommentti "Kivempaa olisi varmasti jonkun kanssa"

Tuli vaan paska fiilis noista kommenteista. Sama tilanne että joku olisi vaikka matkustamassa kohteeseen x, ja kommentoisin siihen: "Eikö ole aika tyhmää mennä kohteeseen x. olisi kivempi matkustaa kohteeseen y". Täysin sama asia, eli mollataan toisen suunnitelmia. Mikä ihmeen pointti?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ovat kateellisia että joku voi ihan vapaasti mennä ja tulla ja tehdä oman mielensä mukaan.

Vierailija
2/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko itsekkäämpää ihmistä olla. Mitä luulet saavuttavasi? Jäljelle jää vain saastevana IG kuvasta.

Miksi olen itsekäs? Olisiko jotenkin vähemmän itsekästä matkustaa toisen kanssa? Enkä edes käytä IG:tä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on sanomista kaikkeen mitä muut tekee, varsinkin jos tekevät eri tavalla kuin hän itse olisi tehnyt. Älä noteeraa mitenkään.

Vierailija
4/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo siitä, että otat anonyymifoorumin idi ootit liian vakavasti.

Vierailija
5/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen lähdössä seuraavalle reissulleni yksin. Ei ole kukaan sanonut mitään negatiivista kuten ei koskaan ennenkään. Ehkä liikumme erilaisissa piireissä?

Vierailija
6/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä muiden ajatuksista ei kannata välittää noin paljon. Nauti matkasta!

Vierailija
7/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia.

Vierailija
8/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siinä oikein mitään pointtia olekaan, mutta noin se vaan menee. Jos ostat uuden auton niin kaikki tietää mikä toinen merkki olisi ollut parempi. Jos ei ole lapsia niin muut tietää miksi olisi parempi, että niitä olisi ja jos on lapsia niin muut tietää miksi olisi parempi ettei niitä olisi. Tämä sama jatkuu aina ja kaikesta. Meet vaan sinne lomalle, nautit siitä ja paskat nakkaat muiden mielipiteistä.

Vierailija
9/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Mun kaverit (olen mies) ovat aina olleet pelkästään avoimesti kateellisia kun olen kertonut lähteväni yksin reissuun. On mulla naisystäväkin, mutta jokainen mies ainakin syvällä sisimmässään haluaisi joskus mieluummin matkustaa yksin.

Vierailija
10/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa ihmisistä osaa vain ottaa muilta, ja tämä matkustusporukka on ehkä kaikista räikein yhteisten luonnonvarojemme tujoaja. Jos keräisit edes roskia siellä päämäärässäsi niin matkalle voisi löytyä jokin tarkoitus, mutta selkeästi sellaista ei ole.

Iloisesti kiilusilmät päässä yrität selittää omaa matkailun erinomaisuuttaan kuten Tytti Yli-viikari konsanaan.

Vierailija
11/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just palasin Lontoosta kun tutkin kaupunkia pitkän viikonlopun ajan yksin, hauskaa oli kun sain tehdä just niitä asioita mitkä itseä kiinnostaa! 

Jätä muiden mielipiteet omaan arvoonsa. Itseä varten täällä eletään ja ollaan.

Vierailija
12/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen extrovertti ihminen joka kuvittelee ettei joku pysty tekemään asioita yksin. Usein tällainen ihmistyyppi ei ymmärrä miksi introvertti ei halua tutustua välttämättä uusiin ihmisiin tai viettää aikaa isolla porukalla tai mitään muutakaan mikä vaatii sosiaalisuutta.

Vierailija
13/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eivät viihdy yksin eivätkä voisi kuvitellakaan tekevänsä joitakin asioita yksin esim. Käydä ravintolassa, elokuvissa, konserteissa, ulkomailla jne.

Osa kommentoi ns. neutraalisti puheisiisi ja valitettavasti joidenkin pointti on pahoittaa sun mieli.

Vierailija
14/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on kiva matkustaa yksin. Varsinkin jos haluaa kävellä paljon ja tutkia uusia ympäristöjä. Ei olisi kiva, jos olisi joku väsyvä valittaja mukana. On kyllä ikävää, jos itse on innoissaan matkasta ja sitten joku tulee lyttäämään tunnelman omien mieltymystensä perusteella. 

Vierailija
15/15 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän odotti että tuohon vastattaisiin? "On tylsää mennä yksin. Voi voi minua, elämäni on niin säälittävää"

Noinko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi