Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen somekäytös aiheuttaa riitaa

Vierailija
04.06.2023 |

Olemme kolmekymppisiä, melko tuore pari. Huomasin hiljattain, että mies seuraa Instagramissa paljon kokovartalotatuoituja vähäpukeisia naisia, joista kaikki ovat hyvin tummapiirteisiä. Myös miehen aiemmat naisystävät ovat vähän saman tyyppisiä. Mies väittää olevansa minuun rakastunut ja uskon ja näenkin sen, mutta ihmettelen sitä, miksi hän on ottanut puolisokseen vaalean naapurintytön, joka ei julkaise itsestään kuvia someen ollenkaan. Tulee olo, että minä olen se jota esitellään sukujuhlissa, nämä kokovartalotatuoidut taas niitä, jotka saavat viisarin värähtämään.

Mies lopetti näiden seuraamisen kun suutahdin asiasta, mutta eihän se asiaa muuta. Jos haluaa tuollaisia katsoa, niin katsokoon, mutta en halua tietää miten minun vastakohtani kiihottaa häntä niin. Seurattavissa ei ollut yhtään minun näköistäni naista.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies lopetti näiden seuraamisen kun suutahdin asiasta, mutta eihän se asiaa muuta.""

Eikö tuossa se ratkaisu jo ollut?

Vierailija
2/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun näköiset naiset ei kuvia kehtaa laittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu. Ei parisuhde ole vankila.

Vierailija
4/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin samanlaista miestä, ja osasyy tapailun päättämiseen oli juuri tuo. Tosin omassa casessäni ällöttävyyttä lisäsi se, että mies oli 4-kymppinen ja nämä tatuoidut tyttöset joita seurasi parikymppisiä. Osa niistä oli myös OF-tyttöjä eli mitä luultavimmin miehellä oli sielläkin tili ja tilauksia.

Vierailija
5/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi seksiä kuukauteen

Miettikööt sitä

Vierailija
6/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni lentäisi heti ulos

Vierailija
7/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metaalista pettämistä

Vierailija
8/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit laskee naisen arvoa miesten silmisä

Vierailija
9/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa hetkeäkään ihmistä jolle en riitä. Ja tärkeintä on tämä: ihminen harvemmin muuttuu.

Vierailija
10/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tatuoituja loppuun käytettyjä naisia katsele

Vierailija
11/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies seuraa vain pieniä aasialaisia. Itse olen rehevä, blondi persjalka, ja mieskin suomalainen kaurajätti. Ei se tollasia naisia oikeasti saisi. Kunhan onanoi niille.

Vierailija
12/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä aiheutat riitaa miehesi somekäyttäytymisestä. Sinä aiheutat. Ei miehesi.

Vierailija
13/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, jos olisin saanut tietää että mies jota tapailen käyttää somea noin, niin olisin hiipunut selityksittä paikalta. Ihmettelenkin miksi suhteeseen ylipäätään lähdetään tällaisten sankareiden kanssa? On hyvä että on jo aluksi tietyt kriteerit, ja jos ne eivät täyty, ei selitellä itselle muuta, tai kuvitella että mies jotenkin muuttuisi. Ei muutu. 

Onko sellainen olo että jos ei hyväksy mieheltä tuollaista niin saattaa jäädä ilman parisuhdetta, ja siksi tulee myöntyneeksi asioihin joita ei oikeasti halua? Silloin on hyvä ymmärtää että kyse on läheisriippuvuudesta, ja siihen on saatavilla apua.

Vierailija
14/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies seuraa vain pieniä aasialaisia. Itse olen rehevä, blondi persjalka, ja mieskin suomalainen kaurajätti. Ei se tollasia naisia oikeasti saisi. Kunhan onanoi niille.

Lohduttaisi ihan todella 😅Keltakuumemiehet ovat ehdottomasti pahimpia.

Vierailija
15/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas tämä aloitus

Vierailija
16/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En antaisi seksiä kuukauteen

Miettikööt sitä

Et anna muutenkaan

Vierailija
17/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on ottanut asian hyvin? Oletko kertonut miltä susta tuntuu ja miksi olet epävarma?

Mulla yks ex oli itsekin yltäpäältä tatuoitu ja hänen aiemmat tyttöystävänsäkin voimakkaasti väritettyjä ja räiskyviä. Katsoi aina ihailevasti muiden (niin naisten kuin miestenkin) tatskat.

Mulle kuitenkin sanoi, että mussa kaunista ja kiihottavaa on juurikin se paljas puhdas iho ja siksi tykkää musta.

Vierailija
18/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tullut katsottua ketä mieheni seuraa somessa, pitäisikö? En kyllä usko että mieskään on minun seuraamisiani tarkistellut

Vierailija
19/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä tietenkin tehdä itsestäsikin paljastavan profiilin ja katsoa mitä miehesi siihen sanoo.

Vierailija
20/109 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, jos olisin saanut tietää että mies jota tapailen käyttää somea noin, niin olisin hiipunut selityksittä paikalta. Ihmettelenkin miksi suhteeseen ylipäätään lähdetään tällaisten sankareiden kanssa? On hyvä että on jo aluksi tietyt kriteerit, ja jos ne eivät täyty, ei selitellä itselle muuta, tai kuvitella että mies jotenkin muuttuisi. Ei muutu. 

Onko sellainen olo että jos ei hyväksy mieheltä tuollaista niin saattaa jäädä ilman parisuhdetta, ja siksi tulee myöntyneeksi asioihin joita ei oikeasti halua? Silloin on hyvä ymmärtää että kyse on läheisriippuvuudesta, ja siihen on saatavilla apua.

Kuinka Spede pitää olla kuvitellakseen omaavansa jotain sananvaltaa siihen mitä tai ketä joku toimen ihminen somessa seurailee? Saatikka että välittäisi siitä tuon taivallista? Oikeasti, oletteko te kaikki naiset noin tyhmiä, vai kasaantuuko tänne vain sukupuolenne pohjasakka?