Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni " ihana" tekstiviesti kyläilyn jälkeen:

Vierailija
06.12.2006 |

" Huomasin, että oot lihonut. Onko kaikki kunnossa?"

Mitähän nyt tuohonkin vastaisi :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" oli tähän saakka, kiitti kovasti huomautuksesta"

Vierailija
2/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että oon lihonut, mutta normaalipainon sisällä tässä vielä mennään. En ymmärrä ystävän viestiä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on lihonut. Takana usein kuitenkin psyykkisiä juttuja, kuten masennus. Jos itse lihoisin reippaasti, niin kyllä minulta olisi ihan syytä kysyä, onko kaikki ok.

Vierailija
4/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeää!

On kuitenkin varmasti vain aidosti huolissaan. Jotkut ihmiset tahtovat aina auttaa muita ja tunkeuttuvat muiden asioihin.

On luultavasti nyt päätellyt sinun olevan hyvin masentunut tai syömishäiriöinen.

Älä välitä! Laita smile takaisin ja hyvää joulun odotusta vaikkapa!

Vierailija
5/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onnellinen kuin nyt - sitä kerroin myös ystävälle. Hän itse on hoikka ja nätti ihminen, mutta aika spontaani välillä puheissaan. Varmaan kammoksuu, kun näkee minut " pulleana kotiäitinä" .

ap

Vierailija
6/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi tuollainen ystävä joka välittää.

Vierailija
7/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hänellä kaikki kunnossa, kun on niin laiha? Ettei vaan olisi syömishäiriöitä, tai ongelmia avioliitossa ja sen vuoksi ruokahaluttomuutta. Tai vaikkapa syöpä.

:p

Vierailija
8/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ymmärrän kysymyksen ja aidon huolen terveydestäsi.

Vierailija
9/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin itsekin hoikka, mutta enpä ole enää :(

ap

Vierailija
10/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ystävä voi olettaa, että oli syy mikä hyvänsä, jos hän ei ole sitä kuullut, toinen haluaa pitää asian omana tietonaan.

Vierailija
11/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" oli tähän saakka, kiitti kovasti huomautuksesta"

Vierailija
12/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu, mitä valasjeesustelijoita taas liikkeellä. Että pitäisi 40 kiloa lihoa, ennen kuin voi kysyä tyypiltä, onko kaikki ok. Just joo.

Vierailija
13/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen muuttuu valaaksi.

Vierailija
14/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse painoin joskus nuorempana 50 kg kun olin kovasti menossa ja oli vielä " teinin aineenvaihdunta" . Sitten vakiinnuin ja lihoin n. 8 kiloa eli painan nyt 58 ja pituutta on 170. Eipä tuo 8 kiloa kovin paljon missään näkynyt, hyväksi vaan oli kun olin niin laiha ennen lihomista. Melkein kaikki entiset vaatteetkin mahtuivat päälle

Vierailija:

Voi vittu, mitä valasjeesustelijoita taas liikkeellä. Että pitäisi 40 kiloa lihoa, ennen kuin voi kysyä tyypiltä, onko kaikki ok. Just joo.

Vierailija
15/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskien propagandaa. t: 34v ja 49 kg

Vierailija
16/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä väliä sillä nyt sitten olisi, onko joku hoikka vai lihava?

Vierailija
17/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helvetin vaikea laihduttaa, kun ylipainoa on kymmeniä kiloja.

Vierailija
18/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten älykäs ja sivistynyt keskustelija on eksynyt tähän ketjuun...

Teinin aineenvaihdunnalla tarkoitin sitä, että teininä vaikka kuinka söin en lihonut, nykyään vaikka syön paljon pienempiä annoksia niin lihon heti jos syön vähänkin enemmän. Mutta vielä vähän päälle kaksikymppisenä saatoin syödä kuinka paljon vaan.

Ja onnea vaan kun olet noin ylpeä vähäisestä painostasi, mutta se ei tarkoita että kaikkien muiden pitäisi olla laihoja. Vai kehtaatko muka tosissasi väittää että 58 kiloa on 170-senttiselle liikaa?

Vierailija:

Läskien propagandaa. t: 34v ja 49 kg

Vierailija
19/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulutuksen välisestä suhteesta. Lihot vaan nykyään, koska makaat sohvalla makkara kourassa.

Vierailija
20/26 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kun en liho, paino pysynyt 58:ssa jo vuosia. Lihon siis jos syön enemmän, joten en syö enemmän. Joko olet harvinaisen tampio, tai sitten olet niitä älyvapaita yksilöitä joiden mielestä provoilu ja ärsyttäminen on hauska harrastus. Ja sinähän se toki tiedätkin mitä minä kotona teen ja syön, koska olet salaa asentanut webbikameran meille...

Vierailija:

kulutuksen välisestä suhteesta. Lihot vaan nykyään, koska makaat sohvalla makkara kourassa.