Millainen on sairaalakaapu?
Tai siis se mikä vedetään ilmeisesti päälle vaikka olisi miten pieni leikkaussalioperaatio kyseessä?
Kaapu lyhyillä hihoilla joka takaa ihan avonainen vai? Narut siellä takana ja avustaja, oma kumppaniko esim?, sitoo ne kiinni ettei liehu auki saliin mennessä?
Mitä sen alla saa olla?
Kommentit (8)
Se on meidän hinttapulien mielivaate kun se jättää pärsseen kivasti paljaaksi.
Mä taas olen miettinyt, että pitääkö sairaalaan mennessä aina vaihtaa se kaapu ylle vai voiko pitää omia vaatteitaan? Tai saako edes valita millaisen mallin valitsee, esim. lyhyt tai pitkähihaisen? Jos vaikka siis joutuu pitemmäksi aikaa hoitoon jostain syystä. Kertokaapa viisaammat!
Riippuu siitä mikä toimenpide on kyseessä. Joko alla ei ole mitään tai sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen miettinyt, että pitääkö sairaalaan mennessä aina vaihtaa se kaapu ylle vai voiko pitää omia vaatteitaan? Tai saako edes valita millaisen mallin valitsee, esim. lyhyt tai pitkähihaisen? Jos vaikka siis joutuu pitemmäksi aikaa hoitoon jostain syystä. Kertokaapa viisaammat!
Se on leikkausalikaapu. Ehkä myös teholla.
Naurattaa nämä kysymykset. Sairaalassa on erilaisia kaapuja ja vaatteita, ja jos olet siinä kunnossa että pystyt puhumaan, saat käyttää sitä kaapuasi tai vaatteita ihan niin kuin huvittaa, kukaan hoitaja tai lääkäri ei pakota sinua mihinkään vaatteisiin. Esim. itse käytän tätä "pylly paljaana" kaapua aina väärinpäin koska ne narut eivät sillä tavalla jää selän puolelle maatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on leikkausalikaapu. Ehkä myös teholla.
Eli ei tarvi sairaalassa pitää mitään sairaalavaatteita, olipa ne kaapuja tai ei? Kysyn koska kiinnostaa, en minä tällaisia tiedä, kun en ole koskaan sairaalassa ollut.
Vaikka menis leikkaukseen, yleensä sen kaavun kans annetaan myös housut ja aamutakki
.