Jaksaako nainen kantaa television eletroniikkaliikkeestä kotiin? (7Km matkaa)
Mietin kun en jaksaisi Postin kotiinkuljetusta tilata ja kyytiä nyt en saa. Televisio on joku 55 tuumaa
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Kotiinkuljetus usein jopa ilmainen tai alle kympin. Ehdotatte takseja 😂
Aloituksesta saa vaikutelman, että ap menee itse sinne Giganttiin valitsemaan television. Sillä taksilla pääsee itse samalla kyydillä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nykyiset telkkarit paina paljon mitää, jopa nainen kantaa vaikka yhdellä kädellä
Ei paina vai? Minulla on uusi 65" telkkari joka painoi 29,8 kg. Ehkä se 55" painaa vaan 2,98 kg? Kymmenen tuumaa pois niin eikös se ole sama kun jakaa painon kymmenellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta saa vaikutelman, että ap menee itse sinne Giganttiin valitsemaan television. Sillä taksilla pääsee itse samalla kyydillä kotiin.
Taksi edestakaisin minimissään 20e, ainakin täällä. Kuljetus kotiin 10e. Tämä on naisen logiikka 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nykyiset telkkarit paina paljon mitää, jopa nainen kantaa vaikka yhdellä kädellä
Ei paina vai? Minulla on uusi 65" telkkari joka painoi 29,8 kg. Ehkä se 55" painaa vaan 2,98 kg? Kymmenen tuumaa pois niin eikös se ole sama kun jakaa painon kymmenellä...
Meidän 55" samsung painaa 15.8kg.
Ihan helposti. Minäkin kannoin tänne yläkertaan isossa Ikean kassissa. Ei paina paljon mitään. Kevyt on. Mutta sun kannattaisi hakea se sellaisilla, millä tuovat laivalta kaljaa. Lainaa ne joltain. Rikki se ei mene, koska ne on pakattu sen pahvilaatikon sisällä vielä styroxiin. Ei ne kestäisi muuten postin käsittelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sun on varmaan joku ikivanha kuvaputkiloota. Kevyitä ne on.
Vihreää siirtymää ja mitään saastuttavia tarpeettomia autoja sitten tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuossakin hommassa vaadittaisiin miestä. Mies kantaisi vaikka 2 televisiota k*llinsa päällä. EI tuo ole naisten hommaa!
Kalu kestää vesisangon verran painoa, enemmällä painolla nyrjähtää.
Gigabitin kotiinkuljetus on 50€ eli ei tosiaankaan ilmainen!
Mun pitäis hakee kans 55 TV. Mahtuuko se jumalaton loota mun Yarikseen???
Vierailija kirjoitti:
Taas joku kaheli keksii aloituksia. Eihän kukaan voi olla noin tyhmä, eihän???
Siinä yksi kaheli ottaa kaiken tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taksi edestakaisin minimissään 20e, ainakin täällä. Kuljetus kotiin 10e. Tämä on naisen logiikka 😂
Giganttiin voi mennä vaikka kävellen, ei sinne taksilla tarvitse mennä. Taksi vasta kotimatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vihreää siirtymää ja mitään saastuttavia tarpeettomia autoja sitten tarvitse.
Niin se telkkari tulee stöpselistä sinne vihervasemmiston olkkariin? Ja materiaali luomuna lähi tuotantona?
Missä päin asut?
Voisin kantaa ilmaiseksi.
Mies.
Tai ei ihan ilmaiseksi, mutta ilman rahaa selviäisit.
Mitä nyt taas? Kai ihminen saa kauniissa ja lämpimässä alkukesän säässä roudata töllöä jos tahtoo!
Nokkakärryt lainaan ja juokset sieltä kotiin, hyvä lenkki tulee ja kunto kohenee!
Vierailija kirjoitti:
Gigabitin kotiinkuljetus on 50€ eli ei tosiaankaan ilmainen!
Mun pitäis hakee kans 55 TV. Mahtuuko se jumalaton loota mun Yarikseen???
Ootko Googlesta kuullut vielä? Verkkokaupan kotiinkuljetus isolle telkkarille maksoi 8.90 tän vuoden maaliskuussa. Toivon että olet paskatrolli
Vierailija kirjoitti:
ei se taksikaan 7 kilsan matkalle paljon maksa. jotain parikymppiä. Taksin saa lisäksi juuri silloin tarvitsee eikä sitten tarvitse kotona olla valmiustilassa kotiinkuljetuksen suhteen, jotka nekin menee nykyisin aika usein moodilla "ei tavoitettu vastaanottajaa, koitetaan joskus ensi viikolla uudestaan"
Ei tietenkään jaksa kantaa.
Nokkakärryllä kulkee hyvin. Lainaa jostain ja osta heti perään omat nokkakärryt vastaisen varalle. Tarvitset myös pyörän pumpun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän 55" samsung painaa 15.8kg.
minun 45 tuumainen äly-tv oli varsin kevyt. Helposti knnoin sen kolmanteen kerrokseen portaita pitkin yhdellä sormella kantaen (muissa sormissa oli haavat edellispäivän puutarhatöistä, joten siksi yhdellä sormella), pitäisikin joskus punnita tuo töllötin ja katsoa mitä se painaa. hyvin kevyt kyllä on.
mutta 7 kilsan matkaa en sitä olisi kantanut, koska siinä boksissa oli huono kahva ja muutenkin oli hankalan kokoinen
Meillä mies kantoi 72" television 6km kotiin. Oli vielä vanha kuvaputki telkkari.