Miten mahtaa minuun selvästi ihastunut nainen suhtautua, kun menen kesäjuhlissa istumaan mahdollisimman kauas hänestä
Yhteistä aikaa olisi luvassa. Ajattelin seurata mitä on valmis tekemään vuokseni, vai harhailenko vain :D
Kommentit (26)
Eihän se edes ole sinuun ihastunut. Naisella on normaalit sosiaaliset taidot. On aivan tavanomaista vuorovaikutusta työpaikalla kysyä, aikooko toinen mennä joihinkin kummankin tiedossa juhliin.
Se on kuule siltä naiselta ihan vaan chit chattiä, diipa daapaa, niitä näitä. Huomaat sen siitä, että tällekin luultavasti onnellisesti varatulle naiselle on aivan sama, missä joku työpaikan nevahöödi istuu. Jos se nyt edes itse tulee sinne.
Joka ikisellä normaalisti sosiaalisella naisella lienee kokemusta siitä, että ihastuneet miehet kuvittelevat aivan liikaa itsestään ja jostain tilanteesta, joka ei itselle ollut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se edes ole sinuun ihastunut. Naisella on normaalit sosiaaliset taidot. On aivan tavanomaista vuorovaikutusta työpaikalla kysyä, aikooko toinen mennä joihinkin kummankin tiedossa juhliin.
Se on kuule siltä naiselta ihan vaan chit chattiä, diipa daapaa, niitä näitä. Huomaat sen siitä, että tällekin luultavasti onnellisesti varatulle naiselle on aivan sama, missä joku työpaikan nevahöödi istuu. Jos se nyt edes itse tulee sinne.
Joka ikisellä normaalisti sosiaalisella naisella lienee kokemusta siitä, että ihastuneet miehet kuvittelevat aivan liikaa itsestään ja jostain tilanteesta, joka ei itselle ollut yhtään mitään.
No kuule kyllä meillä miehillä on ihan samat kokemukset ihastuneista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti näkee pelaamisen läpi. RED FLAG
Kyse on mittaamisesta, ei pelaamisesta. Tosin jos "onnistuu" jollain tavalla niin on sen merkki, että päästän hänet tutustumaan minuun palkkioksi jota lähtikin varmasti illalta hakemaan, jos siis niin käy.
Tähän tulee olemaan mukava palata muistojen kanssa jos jotain muodostuu.
Pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat jääneen trollauksiesi kanssa n. 14-vuotiaan tasolle henkisesti.
Minä en ole ihastunut, oletan että hän on. Hän ei ole minun ongelmani, minä olen hänen ongelmansa.
SInä olet lapsellinen ja typerä, jos tarinasi on tosi, mitä epäilen.
No mitä minun pitäisi tehdä? Mennä istumaan hänen eteensä koska hän on nainen?
Viisainta mitä voit tehdä on jättää nainen rauhaan. sinuun ei hänen kannata haaskata enempää aikaa.
Ap.lla on nyt liian suuret luulot omasta viehätysvoimastaan.
Ei muuta kun nakkia piiloon.