Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako vanhempi nainen ostaa vaatteita Gina Tricotsta?

Vierailija
03.06.2023 |

Vai nauretaanko jo ovella pihalle?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi siro 36 v. nainen, mutta kerran kun kävin siellä niin hyvä että löysin mitään itselleni tarpeeksi isoa vaatetta.

Ne vaatteet on tehty lapsille nähtävästi.

164 cm 52kg

Vierailija
22/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60+ ja gt:n Molly-farkut sopivat mulle paremmin kuin mitkään muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on vaatteen mukaan saadaksesi luovuttaa kassalle vaatteen vastineeksi säädetty rahamäärä, niin sanoisin, että saat ostaa.

Vierailija
24/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei ole vaaleaksi poltettua koppuratukkaa ja rusketusta ja helmiäishuulipunaa.

Ei ole. On vaalea iho ja tumma pitkä tukka. (Oma väri.)

Vierailija
25/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti ovat myyneet, mutta tilannehan voi muuttua.

Vierailija
26/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47-v ja kokoa 36-38 riippuen materiaalista ja leikkauksesta koska olen melko rintava kuitenkin.

Ihmettelen miksi niin usein palstoilla kirjoitetaan paksuista keski-ikäisistä mammoista?!

Oma havaintoni on kyllä täysin päinvastainen, nykyajan 18-30 vuotiaat neitoset ovat kyllä melkoisen tuhteja siihen verraten kun minä olin nuori.

Olen sua 10v nuorempi ja ihmetellyt samaa. Enpä muista että omassa nuoruudessa olisi ollut niin paljon reippaan pyöreitä saati reilusti ylipainoisia nuoria naisia (eikä miehiäkään).

Vierailija
27/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tosi siro 36 v. nainen, mutta kerran kun kävin siellä niin hyvä että löysin mitään itselleni tarpeeksi isoa vaatetta.

Ne vaatteet on tehty lapsille nähtävästi.

164 cm 52kg

Mä oon 168cm ja 59-60kg ja kyllä mulle ne vaatteet menee. Koko S yleensä.

Vierailija
28/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassalla kerran olleena edessäni oli n. 77 vuotias mummeli ostoksilla. Ihan itselleen osti rytkyjä. Siis MIKSEI? Ketä kiinnostaa jos tykkää ja löytää mieleistä vaatetta!

Vierailija
29/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 47-v ja kokoa 36-38 riippuen materiaalista ja leikkauksesta koska olen melko rintava kuitenkin.

Ihmettelen miksi niin usein palstoilla kirjoitetaan paksuista keski-ikäisistä mammoista?!

Oma havaintoni on kyllä täysin päinvastainen, nykyajan 18-30 vuotiaat neitoset ovat kyllä melkoisen tuhteja siihen verraten kun minä olin nuori.

Olen sua 10v nuorempi ja ihmetellyt samaa. Enpä muista että omassa nuoruudessa olisi ollut niin paljon reippaan pyöreitä saati reilusti ylipainoisia nuoria naisia (eikä miehiäkään).

Samaa olen huomannut. Sillon luokallani saattoi olla yksi pullea tyttö tai poika ja kaikki muut laihoja. Se oli normi keho. Mutta kaikki ymmärsi tämän pyöreän ihmisen geenit, eikä häntä kiusattu.

Nykyään suurin osa hankkii pulleutensa tahallisesti ja siitä ollaan enemmistönä jopa ylpeitä. Ei piitata enää ja lyllerretään menemään terveyden uhalla. Ikäänkuin karkin syöminen ja liikkumattomuus olisi uusi trendi ja hyväksyttyä..

Ennen koululaiset käveli ja pyöräili kouluun säässä kuin säässä. Liikuntatunnit oli myös pakollisia ja ruoka erilaista. Ei naposteltu herkkuja. Ihmiset oli normaaleita. Kasvatuskin.

Vierailija
30/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi nainen saa ostaa vaatteensa ihan mistä vaan, missä on mieleisiä. Mä oon parin vuoden päästä 50v, ja jos jostain tykkään, niin sen hankin. Ihan sama, oli sitten teini- tai tätiputiikista 😄

Vierailija
31/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo taustamusiikki pitää lailla kieltää työpaikoilla. Myyjät oikeasti sairastuvat tästä metelistä, joka on koko päiväistä. Minulla on aiheesta omakohtainen kokemus. Taustamusiikkia oli vajaa vuosi. Koskaan en toipunut. Vaikka musiikki oli hiljemmällä, , kuin nykyisin.

Totta. Pakko asiakkaanakin lähteä joskus kesken pois, kun ei kestä musiikin pauhua, saati joutuisi kuuntelemaan sitä koko työpäivän ajan. :/

Muistan lukeneeni jonkin tutkimuksen, missä musiikin kerrottiin lisäävän asiakkaan impulsiivisuutta ja näin ollen ostavat enemmän.

Vierailija
32/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei ole vaaleaksi poltettua koppuratukkaa ja rusketusta ja helmiäishuulipunaa.

Kuvasit just niitä nuoria naisia, jotka ostavat Ginan vaatteita.

Vierailija
33/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietty ikä tarkota et tukka lyhyeks ja pierre cavalloon ostamaan twinsettiä. Unohtamatta niitä helmikorvakoruja ja läskipohjakenkiä...

Voi jeeves mitä käsityksiä naisista!

Vierailija
34/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 vuotiaan naisen pitää kaivaa kuoppa pihalle ja mennä sinne kuolemaan eikä pilata maisemaa.

Vierailija
35/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo taustamusiikki pitää lailla kieltää työpaikoilla. Myyjät oikeasti sairastuvat tästä metelistä, joka on koko päiväistä. Minulla on aiheesta omakohtainen kokemus. Taustamusiikkia oli vajaa vuosi. Koskaan en toipunut. Vaikka musiikki oli hiljemmällä, , kuin nykyisin.

Totta. Pakko asiakkaanakin lähteä joskus kesken pois, kun ei kestä musiikin pauhua, saati joutuisi kuuntelemaan sitä koko työpäivän ajan. :/

Muistan lukeneeni jonkin tutkimuksen, missä musiikin kerrottiin lisäävän asiakkaan impulsiivisuutta ja näin ollen ostavat enemmän.

Muistan kuulleeni saman tutkimuksen ja se todella vaikutti minuun nuorempana. Ostin menevämpiä kledjuja mitä luonne oli. Kun kotona sovitin hiljaisuudessa, palautin myöhemmin vaatteet.

Vierailija
36/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa - tarkoititko jotain muuta? Kuten, että onko asiakaskunta niin totaalisesti teini-ikäistä, että joutuisit kokemaan olevasi väärässä paikassa? Vai että onko kyseisen liikkeen vaatteilla vahva, tunnettu leima, jota muut ihmettelisivät aikuisemman ihmisen päällä?

Jos sinulla on lapsia tai sukulaislapsia olet varmaankin joutunut nuortenosastolla asioimaan. Eli saa ostaa, mitä haluaa, eikä edes tarvitse kertoa kenelle menee käyttöön. Ei nuoriso tai myyjä katso ketään lukuisista vanhemmista asiakkaista ulos. Rohkeutta vain, ap.

Jos GT sopii tyyliisi, sitä epäilemättä voi käyttää.

Vierailija
37/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 30 vuotiaan naisen pitää kaivaa kuoppa pihalle ja mennä sinne kuolemaan eikä pilata maisemaa.

🤣 Tää oli jo niin huono että oli hyvä

Vierailija
38/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä ihmettele tutkimustulosta, hermorauniona sitä voi ollakin impulsiivinen. "Ihan sama kunhan tää loppuu" :D

Vierailija
39/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki keski-ikäiset ja yli ole kokoa 36+...minä en tahdo löytää mistään kokoa 32. Henkkamaukalla oli pienempiä kokoja vielä vuosituhannen alussa.

Vierailija
40/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan "tervejärkinen" aikuinen tulee av:lle kyselemään mistä hän saa ostaa vaatteensa.  Vaatteiden myydyksi saaminen takaa yrittäjälle toimeentulon.  Mikäli myyjänä sattuu olemaan joku nirppis, joka ei edes tervehdi, niin älä sinäkään alennu vaatteille/seinille moikkaamaan.  Osta vaatteesi oman koon/maun mukaan.  Joillekin kelpaa toisten vanhat kirppikseltä.  En ole ikinä ostanut kirppikseltä vaatteita.  Mulla on kaksi isosiskoa joiden pieniksi jääneet vaatteet siirtyivät mulle, mikäli olivat vielä ehjiä.  Kun aloin tienaamaan niin palkkarahat menivät yleensä vaatekauppoihin ja laitoin vahingon kiertämään ja annoin sisarilleni niitä vaatteita joita en itse enää käyttänyt :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän