Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako vanhempi nainen ostaa vaatteita Gina Tricotsta?

Vierailija
03.06.2023 |

Vai nauretaanko jo ovella pihalle?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahtuu niihin.

Vierailija
2/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole vaaleaksi poltettua koppuratukkaa ja rusketusta ja helmiäishuulipunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi nainen (jos on täysjärkinen) ei piittaa hittojakaan siitä mitä muut ajattelee.

Vierailija
4/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka estää?

Vierailija
5/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä ovessa ikäraja. Kiinan trikoot on muutenkin vähän riskeillä rumia.

Vierailija
6/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos vaan kestät taustamusan järjissäsi

T. Myyjä

Vierailija
7/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä ovessa ikäraja. Kiinan trikoot on muutenkin vähän riskeillä rumia.

Eikös sieltä löydy ihan sellaista rennompaa perusvaatettakin, huonolaatuista tietty. En ole käynyt itse aikoihin

Vierailija
8/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ennemmin Lindexiltä, niin ei ole niin noloa.

Vierailija
9/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole mikään keski-ikäisen kauppa. Nuorille ne huonolaatuiset rytkyt on tarkoitettu. Toki sieltä voi ostaa muutkin, jos mahtuu vielä kokoon 36.

Vierailija
10/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta ennemmin Lindexiltä, niin ei ole niin noloa.

Vieläkö siellä myydään sellaisia ei-istu-kenellekään rytkyjä. Ne vaatteiden leikkaukset oli ainakin ennen ihan kammottavia, ihme säkkejä ja jotain iänikuista tekokuituista neuletakkia ja housua päälle.

Vierailija
11/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo taustamusiikki pitää lailla kieltää työpaikoilla. Myyjät oikeasti sairastuvat tästä metelistä, joka on koko päiväistä. Minulla on aiheesta omakohtainen kokemus. Taustamusiikkia oli vajaa vuosi. Koskaan en toipunut. Vaikka musiikki oli hiljemmällä, , kuin nykyisin.

Vierailija
12/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se ole mikään keski-ikäisen kauppa. Nuorille ne huonolaatuiset rytkyt on tarkoitettu. Toki sieltä voi ostaa muutkin, jos mahtuu vielä kokoon 36.

Niin, se on ihan totta että harva käyttää enää kokoa 36 yli nelikymppisenä 😁. Huvittaa, kun mulle myyjänä tullaan aina avautumaan: " Ihanaa kun teillä on näitä aikuisten naisten kokoja" (en ole Ginassa töissä, eräässä toisessa vaatekaupassa). Eli aikuinen nainen ei voi olla normaali kropaltaan???

Itelläni 3 lasta ja oon aina ollut kokoa 36. Ärsyttää kun nämä kehonpositiiviset morkkaa normaalipainoisia. Ja itse kysymykseen, ostan vaatteita sieltä mistä kivoja löytyy. Zara, Asos ym.

Vierailija
13/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sieltä löytyy myös tuota isompia kokoja. Vai ovatko ne isommat koot tarkoitettu vain nuorille?

Vierailija
14/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se on ihan totta että harva käyttää enää kokoa 36 yli nelikymppisenä 😁. Huvittaa, kun mulle myyjänä tullaan aina avautumaan: " Ihanaa kun teillä on näitä aikuisten naisten kokoja" (en ole Ginassa töissä, eräässä toisessa vaatekaupassa). Eli aikuinen nainen ei voi olla normaali kropaltaan???

Itelläni 3 lasta ja oon aina ollut kokoa 36. Ärsyttää kun nämä kehonpositiiviset morkkaa normaalipainoisia. Ja itse kysymykseen, ostan vaatteita sieltä mistä kivoja löytyy. Zara, Asos ym.

Varmaan sunlaisten ihmisten syy osittain että meitä hoikkia välillä vieroksutaan. Kuullostat meinaan niin keskenkasvuiselta että heipparallaa

-eri

Vierailija
15/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 ja käytän kokoja 36-38. Kyllä voisin ostaa tuolta. Mieluummin ostan tosin New Yorkerista, kun siellä on parempi hinta-laatu -suhde.

Vierailija
16/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sunlaisten ihmisten syy osittain että meitä hoikkia välillä vieroksutaan. Kuullostat meinaan niin keskenkasvuiselta että heipparallaa

-eri

Itse kohtaan tätä päivittäin työssäni, joten kyllä se välillä ärsyttää. Kaikenlaiset kropat on ok aikuisilla naisilla, se oli se pointti.

Vierailija
17/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo taustamusiikki pitää lailla kieltää työpaikoilla. Myyjät oikeasti sairastuvat tästä metelistä, joka on koko päiväistä. Minulla on aiheesta omakohtainen kokemus. Taustamusiikkia oli vajaa vuosi. Koskaan en toipunut. Vaikka musiikki oli hiljemmällä, , kuin nykyisin.

Ei mua haittaa jos taustamusiikki on hyvää ja neutraalia (Esim. deep house tms). Meillä on useamman vuoden ollut sama musa, se on raskasta. Hirveetä ulinaa, mikä väsyttää ja masentaa.

T. 12 (myyjä)

Vierailija
18/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että saa ostaa. En ole ainakaan kuullut, että joihinkin vaatekauppoihin, tai vaatekappaleisiin olisi ikärajat.

Vierailija
19/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mikä aloitus 😅😅

Vierailija
20/43 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47-v ja kokoa 36-38 riippuen materiaalista ja leikkauksesta koska olen melko rintava kuitenkin.

Ihmettelen miksi niin usein palstoilla kirjoitetaan paksuista keski-ikäisistä mammoista?!

Oma havaintoni on kyllä täysin päinvastainen, nykyajan 18-30 vuotiaat neitoset ovat kyllä melkoisen tuhteja siihen verraten kun minä olin nuori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan