Miten tekisi sen tyylikkäästi, että alkaisi pitää entistä ystävää pelkkänä hyvän päivän tuttuna
Entinen ystävä teki anteeksiantamattoman teon (valehteli ja kohteli välinpitämättömästi) enkä voi enää pitää häntä läheisenä luotettavana ystävänä. Kaveri ei ole pahoillaan eikä mielestään tehnyt mitään väärää. Minä en voi unohtaa.
En kuitenkaan halua katkaista välejä kokonaan joten ajattelin että voisimme olla hyvän päivän tuttuja tyyliin lounastreffit muutaman kk välein.
Miten itse tekisit tämän mahdollisimman draamavapaasti ja aikuismaisesti? Hän ehdottelee yhteisiä illanviettoa yms ihan aktiivisesti
Kommentit (24)
Itse en jäisi säätämään yhtään mitään tuollaisen ihmisen kanssa ja suojelemaan häntä. Eri asia, jos hän pyytää anteeksi.
Et ota itse koskaan yhteyttä ja kun tämä ns. ystävä ottaa yhteyttä et vastaa aina heti. Annat puhelimen soida loppuun asti ja joskus soitat huomattavasti myöhemmin takaisin, enenevässä määrin et. Vastaat vain joka kolmanteen puheluun, sitten joka neljänteen ja niin edespäin. Venytät viestien avaamista tuntikausia ja vastaamista saman verran. Et edes mainitse koskaan mitään näistä viiveistä ja vastaamattomuuksista itse vaan olet kuin ei olisi mitään tapahtunut. Jos kaveri kysyy niin sanot jotain ympäripyöreää miksi et juuri sillä hetkellä ehtinyt.
Vierailija kirjoitti:
Et ota itse koskaan yhteyttä ja kun tämä ns. ystävä ottaa yhteyttä et vastaa aina heti. Annat puhelimen soida loppuun asti ja joskus soitat huomattavasti myöhemmin takaisin, enenevässä määrin et. Vastaat vain joka kolmanteen puheluun, sitten joka neljänteen ja niin edespäin. Venytät viestien avaamista tuntikausia ja vastaamista saman verran. Et edes mainitse koskaan mitään näistä viiveistä ja vastaamattomuuksista itse vaan olet kuin ei olisi mitään tapahtunut. Jos kaveri kysyy niin sanot jotain ympäripyöreää miksi et juuri sillä hetkellä ehtinyt.
Eiks hivuttautuminen tuomittu täällä alimpaan Manalaan ihan vastikään?
Tästä lähtien et kerro.