Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku hyötyä pelkästä pankkitunnuslukulistasta, kun ei ole mitään käsitystä salasanasta eikä pääsyä puhelimeeni?

Vierailija
03.06.2023 |

Joku paremmin tietävä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan käytännössä, juuri siksi siinä on lisänä käyttäjätunnus ja salasana. Mutta jos on tiedossa että lista on joutunut vääriin käsiin, tilaisin uuden. Itse olen sen verran skeptinen etten ota valokuvaa listasta, kun se menisi muiden kuvien matkassa pilveen.

Vierailija
2/9 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska se lista toimii vain sun tunnuksilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkset ota käyttöön mobiilipankkia ja sen mobiilivarmennusta? Ei maksa mitään ja toimii kuin junan vessa. Tunnuslukulistaa et tarvitse.

Vierailija
4/9 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on täysin kateissa eikä sitä voi yksilöidä juuri sinuun, siitä ei ole hyötyä. Varmuuden vuoksi kannattaa silti tilata uusi (eikö se mitätöi vanhan?).

Vierailija
5/9 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIkset ota käyttöön mobiilipankkia ja sen mobiilivarmennusta? Ei maksa mitään ja toimii kuin junan vessa. Tunnuslukulistaa et tarvitse.

Tämä. Itse olin totaalisen muutosvastainen ja otin mobiilin käyttöön vain pakosta (ilmaiset pankkipalvelut mobiilia käyttävälle), ja totesin sen niin käteväksi etten ole käyttänyt selainversiota enää pitkään aikaan.

Vierailija
6/9 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi vaarallista!!!! Varo!!!! Nyt kyllä pitää poliisin tehdä jotain!!!! Päättäjät haloo!!!!! Olen id1ootti!!!!

Vierailija
7/9 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnuslukulistaa tarvitsee viimeistään siinä vaiheessa, kun vaihtaa kännykkää. Lisäksi se on hyvä pitää tallessa siltä varalta, että pankkisovelluksessa on vikaa. Minulla on aika usein sellaisia tilanteita, että pitää tunnistautua johonkin palveluun pankkitunnuksilla, ja aina välillä on käynyt niin, että pankin sovellus ei olekaan toiminut vaan olen tarvinnut tunnuslukulistaa. Sitä ei siis kannata hävittää, vaikkei sitä yleensä tarvitsisikaan.

Vierailija
8/9 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska silloin tilini ovat pelkän puhelimen pin-koodin takana?

Vierailija
9/9 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska silloin tilini ovat pelkän puhelimen pin-koodin takana?

Minulla on Nordean mobiilipankki, ja sinne pääsee kirjautumaan vain mobiilipankin pin-koodilla, ja lisäksi maksut pitää vahvistaa toisella pin-koodilla. Mobiilipankki ja id-sovellus on myös tabletissa ikäänkuin varmuuskopiona, jos puhelin hajoaa tai muuten vaihdan sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme