Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt alkaa uusi elämä!

Vierailija
03.06.2023 |

Olen poistanut 90% ihmisistä elämästäni ja saanut selvitettyä kaikki sosiaaliset solmut loppujen kanssa. Olen oppinut paljon uusia työkaluja, joiden avulla vältän toistamasta samoja virheitä enkä ota enää toksisia ihmisiä elämääni. Tilalle saa tulla vain hyvät tyypit jotka kykenevät vastavuoroiseen ja kunnioittavaan ihmissuhteeseen. Olen antanut anteeksi pahoinpitelijöille ja saanut menneisyyden haavoihin voidetta ja laastarin.

Rakastan tätä fiilistä! Ei enää draamaa tai sosiaalista ahdistusta. Ei enää turhaa paskaa!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös.

Vierailija
2/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeintahan on tulla toimeen itsensä kanssa- Sitä välillä luulee ja uskoo että on hyvä tyyppi. Mutta tämän tästä joutuu pettymään itseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin. Olen lopettanut tupakoinnin ja alkoholinjuonnin ja nyt aion voelä lopettaa mässyttämisen. Olen lihonnut 10 kg, kun olen korvannut röökin karkilla ja viinan ruualla. Aloitan tänään uuden elämän, ilman mitään paheita. Syön vain normaalia kotiruokaa, enkä enää herkkuja. Tämä päätös pitää 💪

Vierailija
4/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sitten roikut tällä myrkyllisellä palstalla?

Vierailija
5/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten roikut tällä myrkyllisellä palstalla?

Pallottelen ajatuksia ja harjoittelen olemaan ottamatta itseeni mitään.

Vierailija
6/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mullakin. Olen lopettanut tupakoinnin ja alkoholinjuonnin ja nyt aion voelä lopettaa mässyttämisen. Olen lihonnut 10 kg, kun olen korvannut röökin karkilla ja viinan ruualla. Aloitan tänään uuden elämän, ilman mitään paheita. Syön vain normaalia kotiruokaa, enkä enää herkkuja. Tämä päätös pitää 💪

Hieno homma. Mä tein saman puoli vuotta sitten ja hyvältä näyttää sekä tuntuu. Ap

Vierailija
7/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös. Pystyispä itsekin samaan mut on niin hankala elää sen yksinäisyyden kanssa, kun niiden paskapää-verenimijöiden tilalle ei näin 40v enää saa ketään.

Vierailija
8/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenimijöistä pääsee eroon vasta kun muuttaa korpeen ja hommaa haulikon.

Vierailija
9/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeaa, onnittelen, olet timantti.

Vierailija
10/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeintahan on tulla toimeen itsensä kanssa- Sitä välillä luulee ja uskoo että on hyvä tyyppi. Mutta tämän tästä joutuu pettymään itseensä.

Totta. Mutta jos kohtaat heikkoutesi kerralla suoraselkäisesti ja itseäsi säästämättä, sun ei välttämättä tarvitse tehdä sitä niiltä osin toista kertaa. Oma seura paranee kohisten. Itsensä rakastaminen on siisti tunne. Ap

Vierailija
11/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verenimijöistä pääsee eroon vasta kun muuttaa korpeen ja hommaa haulikon.

Sääskimyrkky on tehokkaampi

Vierailija
12/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on täydellistä koska minulla ei ole läheisiä, kavereita eikä ketään. Elän ja olenm yksin. Töihinkään en koskaan pääse koska kukaan ei pidä minusta Ja olen sanonut työhaastattelussa ettei minulla ole sosiaalista elämää.

Vierailija
13/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, Martina Aitolehti!

Vierailija
14/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Elämäni on täydellistä koska minulla ei ole läheisiä, kavereita eikä ketään. Elän ja olenm yksin. Töihinkään en koskaan pääse koska kukaan ei pidä minusta Ja olen sanonut työhaastattelussa ettei minulla ole sosiaalista elämää.

Yksinkin voi olla onnellinen.

Vierailija
15/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, Martina Aitolehti!

Jaa vieläkö sekin on ihmisten mielissä

Vierailija
16/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho! Pitäisi tässä itsekin laihduttaa tuo 10kg jos vain pystyisi ryhdistäytymään. Vaikeaa on kun mässy on HYVÄÄ ja kalja maistuu...

Vierailija
17/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän itse tekemästä niitä samoja virheitä ihmisten kanssa sillä kikalla, etten ole ihmisten kanssa tekemisissä, ainakaan syvällisemmin.

Vierailija
18/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät suoneen heti kun joku kamu tarjoaa satsit.

Vierailija
19/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistät suoneen heti kun joku kamu tarjoaa satsit.

Ai siitäkö alkaisi narkkarin ura sitten. Täytyypä katsoa tarkasti ketä ottaa kaveriksi. Ap

Vierailija
20/22 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi