Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset imetyksen jälkeen

Vierailija
06.12.2006 |

Lopetin imetyksen n. 3 kk sitten. Sen jälkeen minulla on ollut kahdet kuukautiset. Eka kierto oli 40 päivää ja nyt on menossa jo kp 38, eikä menkkoja. Raskaana en ole. Onko tämä normaalia ja kauanko pitäisi kestää, että kuukautiset palaavat normaaleiksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kätilö sanoi että eka vuosi synnytyksen kanssa on kuukautisia ajatellen vaihtelevaa. Kierto voi olla kokonaan poissa tai tulla miten vaan, säännöllisen tai epäsäännöllisesti voi tulla vaikka yhet kuukautiset.

Ittelläni kuukautiset on alkanu imetyksestä huolimatta pari kuukautta synnytyksestä normaaleina ja säännöllisinä.

Eli tärkeetä tässä on se milloin olet SYNNYTTÄNYT, ei milloin olet lopettanut imettämisen.

Ja kiertoa sun ei kannata panikoida, tarkkaa se ei välttämättä ole vielä pitkään aikaan.. ;)

Vierailija
2/3 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä on nyt 7kk. Eli ilmeisesti tämä on ihan normaalia? Koitan olla huolehtmatta. Olisi vain kolmas lapsi toiveissa, mutta ehkä tämä tästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä 75 vrk kuluttua tuli toiset, sitten ei enää tullutkaan kun olin tullut raskaaksi. että varmaan teilläkin on ihan mahdollisuudet olemassa jos tosiaan nyt suunnittelette seuraavaa raskautta. meillä oli seksiäkin ehkä 2 kertaa niiden ekojen menkkojen ja positiivisen raskaustestin välissä (emme tavoitelleet raskautta), ja imetin vielä esikoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme