Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko seurassa keskusteluaiheiden ylläpitäjä? Vai mikä on roolisi esim. kavereiden kesken
Kommentit (6)
Keskiverto. Aina löytyy puheliaampi, mutta toisaalta tuppisuu, joka ei sano mitään, jos ei erikseen ota hihasta kiinni ja kysy. Niin se oli joi 35 vuotta sitten.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen se murjottaa, joka jallupullon jälkeen sekoilee omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen se murjottaja, joka jallupullon jälkeen sekoilee omiaan.
Sellainen ilopilleri joka pidättelee ettei puhu toisten päälle. En kuitenkaan ole hiljaakaan. Heittelen positiivisia ja hauskoja huomioita keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ilopilleri joka pidättelee ettei puhu toisten päälle. En kuitenkaan ole hiljaakaan. Heittelen positiivisia ja hauskoja huomioita keskusteluun.
Alue: Aihe vapaa
Lempinimi "Proffa". Hiukset kammattu siististi mutta semicooliin tyyliin. Kauluspaita rennosti ulkona suorista housuista. Istuskelisin skeitti rampilla ja loisin vaikutelman että oon hyvä skeittaan mutta en vaan jaksa, kommenteilla kuten "Hyvä Ripe, melkein onnistu 360, tsemiä!". Mäkissä tilaisin vaan mustan kahvin vahvana, ja seuraisin keskustelua. Välillä heittäisin väliin jonkun osuvan kommentin, ja muut olis että "hmm! ei ollakkaan tajuttu tota ennen!". Muijat pitäisi minua persoonallisena, hiukan salaperäisenä.