Käytätkö aktiivisuusranneketta? Mikä on sun lemppari?
Tässä olen pojalleni meinannut ostaa aktiivisuusrannekkeen, ja mietin mikä olisi hänelle paras.
Hän tykkää pyöräillä ja pelata tennistä, olen ajatellut tuota Garmini Enduro 2 tai Garmin Forerunneria.
https://terveysvalinta.com/paras-aktiivisuusranneke/
Mitä muilla on käytössä ja miksi valitsit juuri sen?
Kommentit (17)
Oma lempparini oli Fitbit kunnes siirryin Apple Watchiin. Mieheni tykkäsi kovasti Polarin Vantage M2 mallista.
Meillä on kaikilla Apple watchit. Siis meillä vanhemmilla ja pian 10v lapsella. Aiemmin minulla oli fitbit, mutta silloin sen käyttö yhdessä applen puhelimen kanssa tökki ihan hirveästi ja vaihdoin Apple watchiin. Tästä on useita vuosia, joten. Up yhteensopivuudet voi olla nykyisin paremmat.
Apple Watch ei ole kyllä mikään himourheilijan kello. Mutta sopii hyvin tällaiselle huvikseen juoksulenkillä käyvälle vallan mainiosti. Lapsikaan ei vielä ainakaan tarvitse sen kummoisempia ominaisuuksia.
Joo, Apple Watch tuntuu olevan tosi suosittu ja pidetty. Ilmeisesti noi kestää pitkään.
Polar on hinta-laatu-suhteeltaan vissiin tosi hyvä, mutta puuttuu esim. kaikkein "edistyksellisimmät" ominaisuudet kuten Garminin hyvistä kelloista - toki joutuu maksaakin sitten enemmän.
Onko totta, että Apple Watchissa olisi hieman heikompi akunkesto? Tällaista olen kuullut joiltain..
Skuubiduu kirjoitti:
Joo, Apple Watch tuntuu olevan tosi suosittu ja pidetty. Ilmeisesti noi kestää pitkään.
Polar on hinta-laatu-suhteeltaan vissiin tosi hyvä, mutta puuttuu esim. kaikkein "edistyksellisimmät" ominaisuudet kuten Garminin hyvistä kelloista - toki joutuu maksaakin sitten enemmän.Onko totta, että Apple Watchissa olisi hieman heikompi akunkesto? Tällaista olen kuullut joiltain..
Apple watchin akunkesto on todella lyhyt. Kestää reilun vuorokauden. Itse olen tosin ottanut rutiiniksi laittaa kellon lataukseen sillä aikaa, kun olen suihkussa ja kello ei olisi muutenkaan kädessä. Akun kesto ei siis ole mikään ongelma.
Spämmäätkö mahdollisesti omaa sivustoasi tänne Skuubiduu?
Joo. Kiinnostaisi kuulla muidenkin kokemuksia muista kelloista!
Ei oikein mikään käy kun olen nikkelialleginen.
Polar. Toimii niissä asioissa, missä tarvitsee. Riittävän tarkka GPS ja sykemittaus ranteesta (poislukien hiihto, pyöräily ja uinti), kuormitusseuranta ja hyvä unenlaatumittaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein mikään käy kun olen nikkelialleginen.
Ootko miettinyt Oura-älysormusta? Siinä ei taida olla nikkeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Polar. Toimii niissä asioissa, missä tarvitsee. Riittävän tarkka GPS ja sykemittaus ranteesta (poislukien hiihto, pyöräily ja uinti), kuormitusseuranta ja hyvä unenlaatumittaus.
Jeps, ja Polarit taitaa olla aika halpoja viel.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin axl smith
Joka on mikä? Eikös Axl Smith ollut enemmän kameramiehiä kuin kellomiehiä.
oon hankkimassa ja mietin kans,mikä olis hyvä ja edullinen sais olla. Kamerakin siinä sais olla.
Vierailija kirjoitti:
oon hankkimassa ja mietin kans,mikä olis hyvä ja edullinen sais olla. Kamerakin siinä sais olla.
Joo siis Polar ja Fitbit taitaa olla sieltä halvimmasta päästä..
Miten suomalaiset aktiivisuusrannekkeet? Löytyykö Suunnon lisäksi muita?
Pumppista, kertokaas mp :)