Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähimaksu hylätty

Vierailija
02.06.2023 |

Oma korttini (OP) on aiemmin toiminut moitteettomasti, mutta nyt viime viikkoina kun yritän maksaa lähimaksulla tulee ilmoitus että maksu hylätty. Tilillä nelinumeroinen summa rahaa ja ostokseni ovat olleet muutaman euron luokkaa Lisään vielä että automaatilta saan nostettua tällä kortilla ihan normaalisti rahaa että ei ainakaan koko kortti ole vioittunut vaan lähimaksussa joku mättää

Saako tämän jotenkin itse korjattua vai pitääkö pyytää pankista uutta korttia?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan korteissa oli viallisia siruja. Osalla toimii kaikki, osalla ei toimi mikään (kaikki samaa erää..), osalla toimii satunnaisesti. Ihan kiva. Välillä olen joutunut omalla visalla sitten maksamaan, saahan ne laskutettua takaisin, mutta ei ole kovin kiva pitää omia rahoja sidottuna viikkokausia välillä tuollaisen takia.

Mulla on mukana aina vähintään kaksi korttia sen vuoksi, että jos se pääasiallinen kortti onkin jumissa/hajonnut, niin voi koittaa maksaa sillä toisella. Ja sit kolmantena vaihtoehtona käteinen.

Vierailija
22/34 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kävi minulle, kyllä hävetti kun olin kassalla viikon ruokaostosten kanssa ja perhanan kortti näytti maksu hylättyä. Kassa vihjaili että kortilla ei varmaan ole katetta ja jouduin jättämään ostokset sikseen. Soitin pankkiin ja kysyin missä vika ja kertoivat että jotkut maksupäätteet näyttävät maksu hylätty vaikka olisikin tilillä rahaa ja silloin vain työnnetään kortti lukijaan ja laitetaan pinkoodi.

Ei kai sun viikon ruokaostokset muutenkaan alle 50 euroa maksa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan korteissa oli viallisia siruja. Osalla toimii kaikki, osalla ei toimi mikään (kaikki samaa erää..), osalla toimii satunnaisesti. Ihan kiva. Välillä olen joutunut omalla visalla sitten maksamaan, saahan ne laskutettua takaisin, mutta ei ole kovin kiva pitää omia rahoja sidottuna viikkokausia välillä tuollaisen takia.

Mulla on mukana aina vähintään kaksi korttia sen vuoksi, että jos se pääasiallinen kortti onkin jumissa/hajonnut, niin voi koittaa maksaa sillä toisella. Ja sit kolmantena vaihtoehtona käteinen.

Voin vaan kuvitella itselläni on tosiaan vain yksi kortti koska olen vain yhden pankin asiakas. En omista luottokorttia ollenkaan vaan debitillä mennään.

Vierailija
24/34 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kortti alkaa temppuilla aina samassa kaupassa ennen palkkapäivää kun tilillä enää muutama kymppi. Siksi laitankin suosilla heti pin-koodin. Toisessa kaupassa ei kysele mitään.

Vierailija
25/34 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina välillä täytyy syöttää kortti maksupäätteeseen ja syöttää pin-koodi, sen jälkeen lähimaksu toimii taas n. 30-50 kertaa. Tuo siis tulee kaikilla aina tasaisin väliajoin.

Syötetään silloin kun pyytää..joskus pyytänyt monta kertaa peräkkäisillä kerroilla.

Kerran oli siru kulunut niin lähimaksu lopetti toimimisen, tilasin uuden kortin niin toimi.

Vierailija
26/34 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vaan kuvitella itselläni on tosiaan vain yksi kortti koska olen vain yhden pankin asiakas. En omista luottokorttia ollenkaan vaan debitillä mennään.

En myöskään omista kun yhden kortin, mutta setelit kelpaa lähes jokapaikkaan. Viimeksi eilen ei pankkikortit toiminut Caravan alueella.

Vierailija
27/34 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina välillä täytyy syöttää kortti maksupäätteeseen ja syöttää pin-koodi, sen jälkeen lähimaksu toimii taas n. 30-50 kertaa. Tuo siis tulee kaikilla aina tasaisin väliajoin.

Mun pankissani ei kyllä lähellekään noin montaa kertaa voi vinguttaa lähimaksua. Väli on ehkä n. 10 kertaa. Luulin tämän olevan turvallisuussyistä näin.

Vierailija
28/34 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usein moista edes käytä mutta apteekissa kerran kävi näin .Aikani koitettuani hain rahat automaatilta eikä ollut mitään häikkiä eli vika oli apteekin värkissä.Surkeaa jos täytyisi olla pelkästään noiden etä/kortti lukijoiden varassa.

Vierailija
29/34 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, näin on, mutta asiakaspalvelijan voisi olettaa osaavan infota asiasta.

Asiakaspalvelijana voin kertoa, että ei asiakas aina kuuntele. Hermostuvat niin totaalisesti, että ihan sama mitä heille enää yrittää sanoa. Aloittavat juuri tuon jankkaamisen, että kyllä tilillä rahaa on.

Vierailija
30/34 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Ethän toki ole pudonnut. Kyllä se näin menee, että välillä naputellaan pinniä.

Vierailija
31/34 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas tollo yllättynyt itsestään selvästä asiasta, hohhoijaa...

Vierailija
32/34 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas tollo yllättynyt itsestään selvästä asiasta, hohhoijaa...

haista lammas pitkä P a s K A lampaat maksavat korteilla maksakaa käteisellä niin ei tarvi valittaa!!!

Vierailija
33/34 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usein moista edes käytä mutta apteekissa kerran kävi näin .Aikani koitettuani hain rahat automaatilta eikä ollut mitään häikkiä eli vika oli apteekin värkissä.Surkeaa jos täytyisi olla pelkästään noiden etä/kortti lukijoiden varassa.

En edes muista milloin ei olisi ollut käteistä lompakossa edes satasta.

Vierailija
34/34 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin kans lähimaksua kaupassa kun ei ollut rahaa. Se ei käynyt sille myyjälle ja soitti vartijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä