Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija wrote:
Huvittaa, miten Sofia väittää parin uusimman mekkokuvan olleen Pariisista ja antaa olettaa hänen malleilleen siellä, vaikka todellisuudessa kuvat on otettu Tampereella. Toiseen on muokattu Pariisi taustaksi.
Instagramissa
Mikä näille muille on tullu Monan kans? Kukaan ei seuraa enää Monaa..
Ei liity 4. kauteen, mutta laitetaanpas silti tänne. Huomasin, että 3.kauden Krete ja Nico on mukana seuraavalla Temptation Island -kaudella! 😳
Tämän viikon Mankeli-podissa vieraana Miro. Cinnamon-challenge ja puhetta lomaromansseista ja tapailusta ulkomailla. Kaikki jäbät on ulkomailla Sustelleet pidempään, siis Samu, Retu ja Miro
Mirolla ikäisekseen hyvää pohdintaa podissa. Tää on ainut podi mitä jaksan viikoittain kuunnella, miesnäkökulma on virkistävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jaksoista kävi jossain vaiheessa ilmi, että Josefiina ja Mikaela oli hyviä kavereita. Sitä ei paljoa muuten näytetty mutta muistaakseni silloin kun Sofia lähti niin Josefiina puhui jotain että nyt toinen hänelle läheisistä naisista lähti, mutta nyt on vielä Mikaela. Itsekin vähän yllätyin silloin kuin ei heidän kolmen hengailua näytetty mitenkään erityisesti.
Se toinen viittaamansa läheinen nainen villalla oli kyllälin Sonja. Sonjahan oli Josefiinan bestis saarella. Toisena tuli Sofia, vaikka heidän yhteisiä hetkiä ei jaksoissa näytetykään (ystävyys tuli katsojille yllätyksenä vasta Sofian lähdön hetkellä). Sonja ja Josefiina sen sijaan olivat jaksoissakin kuin paita ja peppu.
Huoh, jotkut sitten jaksaa puhua omia totuuksiaan ja toiset vielä komppaa tykkäyksin. Jakson 18 alussa Josefiina kertoo selvästi, että Sofia ja Mikaela olivat hänelle pahimmat vaihtoehdot pudotusuhan alle. Myös Mikaela sanoo että he kolme eli Josefiina, Mikaela ja Sofia olivat kunnon kolmikko. Kukaan ei mainitse tuossa kohtaa Sonjaa, vaikka varsinkin nyt jälkeenpäin Josefiina ja Sonja ovat toki keskenään läheisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity 4. kauteen, mutta laitetaanpas silti tänne. Huomasin, että 3.kauden Krete ja Nico on mukana seuraavalla Temptation Island -kaudella! 😳
Saa nähdä onko Krete parantanut käytöstään yhtään
Onko yksi kundeista se joka joskus antoi jotain pukeutumis ohjeita miehille. Myös jotain kuinka ulkonäköä pitää hoitaa. Taisi asua vielä äitinsä kanssa.
Sorry meni ohjelmat sekaisin.
Mä en tiedä miksi, mutta mua ärsyttää Sofian kuvat ku vääntää perseensä joka kuvaan esille varsinki ku kavereittensa kans ottavat kuvia nii aina selkä notkolle persepitkänä
Mikäs näillä pareilla on meininki?
Vieläkö Paulus&Elvi ja Samu&Sonja on yhdessä?
Miten Kretellä ja Nicolla menee Temppareissa? Kiinnostaa hieman, mutta ei niin paljon, että pystyisin katsomaan kyseistä ohjelmaa 😁 Sohvaperunoiden pätkästä näin, että Nicolla on bromance jonkun Elmerin kanssa.
Minkätakia kukaan saarelaisista ei enää seuraa monaa eikä mona ketään saarelaista?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä miksi, mutta mua ärsyttää Sofian kuvat ku vääntää perseensä joka kuvaan esille varsinki ku kavereittensa kans ottavat kuvia nii aina selkä notkolle persepitkänä
Tää on niin totta! Huvitti kun instassa valitti, että jotkut kundit oli kauppakeskuksessa osoitelleet ja puhuneet hänestä. Ihmekö tuo, kun joka kuvassa heruttelee ja pyllistelee. Eikä oikein edes ole mtn, mitä esitellä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin totta! Huvitti kun instassa valitti, että jotkut kundit oli kauppakeskuksessa osoitelleet ja puhuneet hänestä. Ihmekö tuo, kun joka kuvassa heruttelee ja pyllistelee. Eikä oikein edes ole mtn, mitä esitellä..
Toi perseen esittely on kyllä perseestä. Joka ainoassa kuvassa Sofia kuikuilee olkansa yli perse pitkällään ja kuvittelee näyttävänsä ehkä seksikkäältä tjtn? Ja kuitenkin on jotenkin herttaisen oloinen, tollaset kuvat ei sovi yhtään tyyliinsä. Ovat lähinnä noloja.
Josefiina Lahtisen tiktok puhelinmainoksesta huomaa miten jäänkestävä puhelin on lopuksi hajonnut vaikka väittää ettei puhelimeen olisi tullut jälkeäkään. Isohko skraidu peittyy tekstin alle ja aika hyvin editoitukkin, zoomaamalla tämän kuitenkin tarkkasilmäinen huomaa. Naurettavaa mainostaa valheellisesti!
Voi mahdoton, Elviira ja Paulus näkyivät Diili-ohjelmassa, näyttävät siis olevan ainakin kavereita edelleen <3
Elviira näytti kaunottarelta :)
Vierailija kirjoitti:
Jossu ja Joonas yhdessä <3
Tulin katsomaan tänne, että onko kukaan muu kommentoinut: huomasin kanssa instassa että taitavat olla löytäneet toisensa. Söpö pari
Huvittaa, miten Sofia väittää parin uusimman mekkokuvan olleen Pariisista ja antaa olettaa hänen malleilleen siellä, vaikka todellisuudessa kuvat on otettu Tampereella. Toiseen on muokattu Pariisi taustaksi.