Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Naurettava ohjelma. Love islandin parit ei yleensä kestä kuin max finaaliin asti
Aika hyvin Elviira ja Paulus johtaa. Hyvänä kakkosena Niko ja Josefiina.
LOVIS -kausi päättyy ja se oli kuin olikin unta pettävää
#ItkeEnKunLoppuuTää
Finaali nähdään Katsomossa kello 20 ja voittajapari kerrotaan LI:n instassa heti lähetyksen jälkeen.
Televisiossa finaali alkaa 23.05.
Kyllä se on sanottava,että kauden komein oli Joonas. Harmi,että villassa ei ollut sopivas,joka ois vieny jalat alta.
Mä samaistun eniten Sonjaan ja Samuun. Jostain syystä oon tavannut paljon tuollaisia Samuja jotka haluavat olla huolettomia ja odottaa vuosikymmeniä..... sitten kun olen itse kyllästynyt tämä yleensä alkanut ruinata takaisin. En tiedä ehkä monetkin citypojat ovat tuollaisia, varsinkin ne hyvännäköiset. Siksi ymmärrän Sonjan epävarmuuden ihan hyvin.
Nikolla on ehdottomasti seksikkäin torso ja parhaat tissit miehistä👍
Oon iloinen tästä, kävi just niinkuin olin toivonut !! Onnea voittajille <3
Onnea, onnea, onnea !! Kiva rahasumma !! Vautsi !!
Nyt mä itken, ihana loppuhuipennus.
Luojalle kiitos voittajasta 😅
Isabella meinas alkaa parkumaan kun Ali näkyi muiseluvideolla. Eiköhän kaikki tiedä minne Isabella menee Suomeen päästyä.
Mun veikkaus:
1. Elviira ja Paulus
2. Josefiina ja Niko
3. Sonja ja Samu
4. Isabella ja Ilari
Älkää paljastako ketkä voitti niin jännitys säilyy tv katsojilla. Kiitos kaikille kommentoijille ja hyvää kesää.
Täytyy sanoa , että silmät kostui. Onnea voittajalle.
Paulus ja Elviira voitti. Ansaitusti.
Kaunis loppu, ihan liikuttavalta näytti, eikä tullut mieleenkään, että toinen pettäisi ja vesi rahat💞
Tässä vähän omia veikkauksia keistä kaikista tällä kaudella olevista tulee pariskunta:
Niko ja Josefiina
Samu ja Sonja
Paulus ja Elviira
Ali ja Isabella
Eemil ja Neea
Ilari, Mikaela, Jussa, Miro, Sallamari, Onni, Joonas, Tiila, Sofia, Ville, Maria, Mona ja Vili saavat etsiä parinsa muualta.
No huh huh taas tätäkin kommentoijaa..