Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Isabellan vaihdettua Ilariin hän putosi voittoasteikolla romahtamalla alas. Miron kanssa he olisivat olleet nuori ja söpö superpari, ehdottomasti voittaja-ainesta. Ilarin kanssa ei, kuten sviittiäänestyksessäkin nyt kävi ilmi. Taika on kadonnut.
Näinhän se on, taika katosi Miron mukana :/
Samu tuskin olisi puhunut I-pommista, ellei olisi tajunnut tippuvansa, jos olis jatkanut Sonjan torjumista. Oli tilanne, että miehiä oli enemmän talossa ja Samu oli sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, unohdin lisätä että joku tökkii Pauluksessa ja Elviirassa, Paulus on vaikuttanut jo viikkoja masentuneelta. Olen myös huomannut sen että aina kun Sonjalla ja Samulla menee hyvin, Elviira näyttää vihaiselta.
Luonnollista että Samu-juttu kaihertaa vielä, vaikka on parempi juttu meneillään. Miettii varmaan, että miks toi nirppanokkainen ja itseään täynnä oleva bimbo olisi häntä parempi.
Ulkomaailmassa se katkeruus unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, unohdin lisätä että joku tökkii Pauluksessa ja Elviirassa, Paulus on vaikuttanut jo viikkoja masentuneelta. Olen myös huomannut sen että aina kun Sonjalla ja Samulla menee hyvin, Elviira näyttää vihaiselta.
Voisiko olla, että maalainen Paulus on urbaanille Elviiralle se kakkosvaihtoehto? Ehkä hänen sydän sykkii edelleen Samulle, joka vastaa ulkoisesti, persoonaltaan ja kiinnostuksenkohteiltaan enemmän Elvin miesmakua. Huoleton surffari-/skeittaritukka, vaihtoehtomusan ystävä, arvostaa kulttuuria ja taidetta (toisin kuin Louvressa tylsistyvä Paulus).
Montakohan työpäivää Veronicalla on ollut tällä kaudella? Jotain 5-7? Rankka jobi.
Vierailija kirjoitti:
Oudon paljon sheimattu Josefiinaa täällä keskustelussa. Haukuttu silmiä, alavartaloa, kimppakivakokemuksia. Josefiina on upeakroppainen ja vaikuttaa hauskalta! Selvästi myös kärsivällinen, kun on jaksanut viikkotolkulla Nikon "olenko ihastunut vai enkö ole" sh-ittiä.
Myös Sonjan arvostelu on ihmetyttänyt, tosin nyt olen itsekin huomannut hänen olevan vähän tosikko. Hänestä ja Samusta tulee oudot äiti/poika-vibat, eivät sovi mielestäni yhtään toisilleen.
Kaikista eniten on kuitenkin ihmetyttänyt se, että saarelta on lähtenyt suuria persoonia (esim Joonas, Miro, Maria) mutta silti suurimmat jäähyväisitkut saarelaisissa on aiheuttanut ankea Sofia.
Mä myös äänestin Mikaelaa ja Jussaa sviittiin, harmi etteivät päässeet. Mikaela on jotenkin puhjennut kukkaan tuolla, alussa en oikein ottanut hänestä selvää.
Itkeminen menee niin, että jos ihminen itse itkee, muutkin saattavat alkaa itkeä hänen puolestaan.
Joonas ainakin pidätteli kyyneleitään.
Parhaat persoonat lähti, näin on. Toki Paulus, Elviira, Samu vielä vähän kannattelee ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla, että maalainen Paulus on urbaanille Elviiralle se kakkosvaihtoehto? Ehkä hänen sydän sykkii edelleen Samulle, joka vastaa ulkoisesti, persoonaltaan ja kiinnostuksenkohteiltaan enemmän Elvin miesmakua. Huoleton surffari-/skeittaritukka, vaihtoehtomusan ystävä, arvostaa kulttuuria ja taidetta (toisin kuin Louvressa tylsistyvä Paulus).
Puhuiko Paulus jossain vaiheessa laulamisestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä nimenomaan Elviira näyttää olevan hyvinkin ihastunut Paulukseen, ei tuollasta innostusta feikata jos ei oikeasti olis tosissaan tykästynyt toiseen. Eikö noilla Elvillä ja Pauluksella just tunnu tuolla olevan yhdessä hauskaa ja sellanen molemminpuolinen kunnioitus ja luottamus. Vaikea uskoa, että Elviira haikailis enää Samun perään.
Hauska kun Samu oli polvillaankin melkein Isabellan pituinen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä rehellisyyden nimissä nää Elviirakaan kiertelemässä jotain taidenäyttelyitä hartaassa tunnelmassa. En tiedä mistä sellanen mielikuva edes tulee. Taidetta on erilaista ja Elvi tuntuu enemmän olevan esittävän taiteen ystävä, tanssi jne. Ja onhan Pauluskin musiikkimiehiä, laulaja poika, taidetta se on sekin.
Sehän on selvää, että Bellan kanssa Ilarilla on parhaat mahdollisuudet tuolla.
Haikailee kuitenkin missi-Sonjan perään. Taisi siksi mennä tuonne.
En kyllä tajua mikä Sonjassa kiehtoo miehiä muuta kuin että on suositun miehen pari ja misseys.
Ulkonäkökään ei selitä. Tulee mieleen ihan omasta tuttavapiiristäkin vaikka kuinka paljon naisia jotka on paremman näköisiä kuin Sonja, mutta ikipäivänä ei heitä mikään misseys kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä rehellisyyden nimissä nää Elviirakaan kiertelemässä jotain taidenäyttelyitä hartaassa tunnelmassa. En tiedä mistä sellanen mielikuva edes tulee. Taidetta on erilaista ja Elvi tuntuu enemmän olevan esittävän taiteen ystävä, tanssi jne. Ja onhan Pauluskin musiikkimiehiä, laulaja poika, taidetta se on sekin.
Ai mä kyllä näkisin Elviiran niin.
Oikeastihan vain nuo parit keskenään tietää mitä tuntee/ei tunne. Me pystytään vaan spekumaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudon paljon sheimattu Josefiinaa täällä keskustelussa. Haukuttu silmiä, alavartaloa, kimppakivakokemuksia. Josefiina on upeakroppainen ja vaikuttaa hauskalta! Selvästi myös kärsivällinen, kun on jaksanut viikkotolkulla Nikon "olenko ihastunut vai enkö ole" sh-ittiä.
Myös Sonjan arvostelu on ihmetyttänyt, tosin nyt olen itsekin huomannut hänen olevan vähän tosikko. Hänestä ja Samusta tulee oudot äiti/poika-vibat, eivät sovi mielestäni yhtään toisilleen.
Kaikista eniten on kuitenkin ihmetyttänyt se, että saarelta on lähtenyt suuria persoonia (esim Joonas, Miro, Maria) mutta silti suurimmat jäähyväisitkut saarelaisissa on aiheuttanut ankea Sofia.
Mä myös äänestin Mikaelaa ja Jussaa sviittiin, harmi etteivät päässeet. Mikaela on jotenkin puhjennut kukkaan tuolla, alussa en oikein ottanut hänestä selvää.
Itkeminen menee niin, että jos ihminen itse itkee, muutkin saattavat alkaa itkeä hänen puolestaan.
Joonas ainakin pidätteli kyyneleitään.
Parhaat persoonat lähti, näin on. Toki Paulus, Elviira, Samu vielä vähän kannattelee ohjelmaa.
Niin siis Joonas pidätteli itkua kun putosi? Näin teki, mut nyt ei ollut siitä kyse, vaan muiden saarelaisten reaktiosta. Sofian perään itkettiin ainakin yhden jakson verran saarella ja useamman ihmisen toimesta. En ole vastaavaa nähnyt esim. Tiilan pudottua, jonka perään olisi voinutkin itkeä.
Jussa ja Eemil kotiin. Ovat vain lomalla tuolla. Eivät edes yritä ihastua saati tee mitään asioiden etenemiseksi.
Elviira näyttää aina vaivaantuneelta "girls chateissa". Eikö viihdy vain naisten kanssa, vai onko noi jutut niin tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Jussa ja Eemil kotiin. Ovat vain lomalla tuolla. Eivät edes yritä ihastua saati tee mitään asioiden etenemiseksi.
Molemmista tulee muutenkin mieleen, että eivät osaa olla naisten kanssa muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Elviira näyttää aina vaivaantuneelta "girls chateissa". Eikö viihdy vain naisten kanssa, vai onko noi jutut niin tyhmiä?
Sonja vuodattaa girls chateissä Samu-draamojaan, mikä milloinkin Sonjaa kiusaa. Miksi se kiinnostaisi Ellua?
Elviira vaikuttaa naiselta joka ei jaksa juoruta hirveästi eikä puuttua liikaa muiden asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Paulus ja Elviirakin on aivan uskomattoman tylsä pari. Heidän treffikeskustelukin oli todella nollasisältöä. Mä tykkään susta, kihihi hih. Vaikuttavat aika tuulitunneleilta molemmat. Odotin Elviiran ulkokuoren perusteella, että hän olisi todella se mainostamansa persoonallinen ja alternative girl, mutta onkin täysin ontto tylsimys. Ei ole antanut itsestään mitään muuta kuin stailauksia ja sylitansseja. Odotin Elviiralta enemmän.
Josefiina ja Nikokin suurensuuri pettymys. Jossu on epävarma ja lapsellinen, välillä ilkeäkin. Niko on taantunut saarella tylsimyspapparaiseksi. En olisi kauden alussa Nikon nähtyäni uskonut, että tämä vilkkusilmä tuleekin olemaan koko kauden tylsimpiä tossukoita.
Ihme kyllä Sonja ja Samu ovat näistä ns. vahvoista pareista kiinnostavin. Vaikka suhde ei todellaksan tule kestämään ulkomaailmassa. Mutta silti he ovat olleet vähemmän tylsiä kuin Niko&Jossu ja Elvi&Paulus.
Ja Sonja-Samu kiinnostavuus on täysin Samun iloisuuden ja keppostelujen varassa.
Sanotko tosissasi, et tyynysotaan on joku ikäraja? Me ollaan välillä miehen kanssa, ikää 50+. Miksi ei saatais?