Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Olipa kiva, että Sonja ja Samu pääsivät sviittiin. Odotin jo kauhulla, kun täällä lueskelin jotakin kommentteja Mikaelan ja Jussan tai kenties Eemilin ja Neean äänestyksestä sviittiin.:P
Isabellan vaihdettua Ilariin hän putosi voittoasteikolla romahtamalla alas. Miron kanssa he olisivat olleet nuori ja söpö superpari, ehdottomasti voittaja-ainesta. Ilarin kanssa ei, kuten sviittiäänestyksessäkin nyt kävi ilmi. Taika on kadonnut.
Kuka alunperin sanoi, että Isabellan parina Ilarilla on voittomahikset? Siis sitähän on jo moni juorunnut eteenpäin, mutta kuka sanoi sen alunperin? Ilari itse?
Vierailija kirjoitti:
Kuka alunperin sanoi, että Isabellan parina Ilarilla on voittomahikset? Siis sitähän on jo moni juorunnut eteenpäin, mutta kuka sanoi sen alunperin? Ilari itse?
Joo ilmeisesti heitti "läpällä" noin
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin nyt sitten itse katsoa pari jaksoa uudestaan, kun mulla meni tämä juttu nyt ohi, kuka mitäkin on sanonut ja mistä tämä kohu sai alkunsa.
Ilari sanoi et epäilee et onko Sonja(?) alkanut tahalleen heittää ehkä jotain epäilyttävää kommenttia Ilarista, ja sit mahdollisesti sanoia Isbelle ettei saa kertoa Ilarille. En siis itse usko että näin on, ja tuskin onkaan. Mut silti vähä mietityttää, et Ilarilla tulee edes tuollanen mieleen. Onkohan villalla oikeasti noin huono yhteishenki, että ikäänkuin yritettäisiin sabotoida toisten suhteita, tai edes epäiltäisiin sitä.
Siis tää Ilarin sanoma johtuu täysin Bellan sanomisista. Bella sanoi eilisessä jaksossa Ilarille, että Sonja on sanonut jotain ja kieltänyt kertomasta eteenpäin. Joten Ilari veti tästä omat johtopäätökset.
Mara kirjoitti:
Siis tää Ilarin sanoma johtuu täysin Bellan sanomisista. Bella sanoi eilisessä jaksossa Ilarille, että Sonja on sanonut jotain ja kieltänyt kertomasta eteenpäin. Joten Ilari veti tästä omat johtopäätökset.
Juu ja tämäkin täällä aiemmin laitettiin Josefiinan syyksi, ja syytettiin häntä taas juoruilusta.
Toivon, et Samu ja Mikaela tajuaa ohjelman jälkeen et sopisivat todella hyvin yhteen. En ymmärrä miten joku näkee Samun ja Sonjan parina ulkomaailmassa.
Mara kirjoitti:
Mutta sehän oli Jossu, joka näin sanoi Isbelle. Näytettiin toissajaksossa pelin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Juu ja tämäkin täällä aiemmin laitettiin Josefiinan syyksi, ja syytettiin häntä taas juoruilusta.
Katsopa keskiviikon jakso uudelleen, siinä Josefiina itse kertoo Isabellalle tästä kommentista. Josefiina ei muista tarkalleen, kuka niin keittiössä sanoi, mutta arveli Ilaria.
Vierailija kirjoitti:
Isabellan vaihdettua Ilariin hän putosi voittoasteikolla romahtamalla alas. Miron kanssa he olisivat olleet nuori ja söpö superpari, ehdottomasti voittaja-ainesta. Ilarin kanssa ei, kuten sviittiäänestyksessäkin nyt kävi ilmi. Taika on kadonnut.
Ohjelma on love island ei friend island. Jos ei nappaa ja miehen kosketus on yäk, niin ei kenenkään tarvitse kärvistella sellaisessa, vaikka jonkun / joidenkin täysin ulkopuolisteb mielestä olisivat "söpö pari".
Mitään ei koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, et Samu ja Mikaela tajuaa ohjelman jälkeen et sopisivat todella hyvin yhteen. En ymmärrä miten joku näkee Samun ja Sonjan parina ulkomaailmassa.
Jotenkin olisi helppo nähdä heidät yhdessä aamukahvilla vaikka kesäisesti kahvilan terassilla, mutta ei missään nimessä Sonjaa ja Samua.
Sonja ei ole yhtään rento, ajattelee vaan omaa ulkonäköään, ja miltä näyttää kun on saanut komean Samun rinnalleen. Mököttäisi varmaan koko ajan.
Kylläpä meni loppukausi tylsäksi. Ilmeisesti uusia saarelaisia ei enää tule, ei tullut casa amoria eikä kukaan aiemmin pudonnut palannut. Nykyisiä pareja ei millään lailla testattu. Kaikkien aikojen surkein LIS-kausi. En halua tämän jälkeen kuulla enää kertaakaan i-, k-, t, ek- enkä r-pommeista. Jos seuraavan kauden osallistujat jatkavat tätä pommiperintöä, piru heidät periköön.
Paulus ja Elviirakin on aivan uskomattoman tylsä pari. Heidän treffikeskustelukin oli todella nollasisältöä. Mä tykkään susta, kihihi hih. Vaikuttavat aika tuulitunneleilta molemmat. Odotin Elviiran ulkokuoren perusteella, että hän olisi todella se mainostamansa persoonallinen ja alternative girl, mutta onkin täysin ontto tylsimys. Ei ole antanut itsestään mitään muuta kuin stailauksia ja sylitansseja. Odotin Elviiralta enemmän.
Josefiina ja Nikokin suurensuuri pettymys. Jossu on epävarma ja lapsellinen, välillä ilkeäkin. Niko on taantunut saarella tylsimyspapparaiseksi. En olisi kauden alussa Nikon nähtyäni uskonut, että tämä vilkkusilmä tuleekin olemaan koko kauden tylsimpiä tossukoita.
Ihme kyllä Sonja ja Samu ovat näistä ns. vahvoista pareista kiinnostavin. Vaikka suhde ei todellaksan tule kestämään ulkomaailmassa. Mutta silti he ovat olleet vähemmän tylsiä kuin Niko&Jossu ja Elvi&Paulus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä kisassa, kun naiset ja miehet seisoivat somasti riveissä, oli hyvä ottaa pysäytyskuva ja vertailla osallistujien kroppia toisiinsa.
Ilari on aivan kummallisen mallinen; kapeat hartiat, lyhyt selkä ja pitkät honkkelijalat. Niko oli ainut, jolla erottui jotain housuissa. Pauluksella on paras sixpack.
Neealla ja Keljulla on raskaimmat perse-reisi-pohjeosastot. Mikaelalla pn ylivoimaisesti paras vartalo, päihittää jopa Sonjan - harmi vaan, että ryhti on kateissa. Isabella on aivan tasapaksu-pikkulapsikroppainen muihin verrattuna.
Pauluksel on muutenki jäntevin ja timmein kroppa, vaikka ei niin iso mies olekaan.
Paulus on muutenkin ihanin.
Mutta kuka on Kelju?
Täältä opittu nimitys Josefiinalle!
Opittu? Kiusaamiseen ei kenenkään kannata opetella, jokainen on vastuussa itsestään ja siitä, et lopettaa kiusaamisen omalta osaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin nyt sitten itse katsoa pari jaksoa uudestaan, kun mulla meni tämä juttu nyt ohi, kuka mitäkin on sanonut ja mistä tämä kohu sai alkunsa.
Se itse sanominen ei ole näkynyt jaksoissa, spekulointia vain.
Oudon paljon sheimattu Josefiinaa täällä keskustelussa. Haukuttu silmiä, alavartaloa, kimppakivakokemuksia. Josefiina on upeakroppainen ja vaikuttaa hauskalta! Selvästi myös kärsivällinen, kun on jaksanut viikkotolkulla Nikon "olenko ihastunut vai enkö ole" sh-ittiä.
Myös Sonjan arvostelu on ihmetyttänyt, tosin nyt olen itsekin huomannut hänen olevan vähän tosikko. Hänestä ja Samusta tulee oudot äiti/poika-vibat, eivät sovi mielestäni yhtään toisilleen.
Kaikista eniten on kuitenkin ihmetyttänyt se, että saarelta on lähtenyt suuria persoonia (esim Joonas, Miro, Maria) mutta silti suurimmat jäähyväisitkut saarelaisissa on aiheuttanut ankea Sofia.
Mä myös äänestin Mikaelaa ja Jussaa sviittiin, harmi etteivät päässeet. Mikaela on jotenkin puhjennut kukkaan tuolla, alussa en oikein ottanut hänestä selvää.
Ai niin, unohdin lisätä että joku tökkii Pauluksessa ja Elviirassa, Paulus on vaikuttanut jo viikkoja masentuneelta. Olen myös huomannut sen että aina kun Sonjalla ja Samulla menee hyvin, Elviira näyttää vihaiselta.
Täältä opittu nimitys Josefiinalle!