Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko saaren kummallisin pari on Isabella ja Ilari. Isabellalta lähteneet miehet saarelta yksi toisrnsa jälkeen, ja Miron kanssa kävi miten kävi (uskomatonta, kun ajattelee sitä täydellistä treffipäivää limusiineineen jne) ja nyt sitten on taas uusi pari, jonka kanssa muka on niin ihanasti taas kerran kaikki. Ilari yritti vielä kerran Sonjaa, ei onnistunut. Joten siinä he nyt sittem ovat. Jep jep.
Juu niin on. Haluaisin tietää miksi heitä äänestettiin jatkoon. No ehkä tuotanto on osasyynä siihen. On luonnollista myös, että eniten ruutuaikaa saavat Sonja ja Isabella ovat myös katsojien suosiossa.
Ilarilla on kymmeniätuhansia seuraajia (yksittäisellä videolla parisataa tuhatta.)
Kannustajina mm. Joona Puhakka ja Jeffrey Lawman, joka voitti LI: n feikkiparinsa Auran kanssa Jodelin äänillä.
Minua tuo Isabellan ja Ilarin kähmintä suoraan sanoen ällöttää.
Äänestääkö tota Isabellaa jotkin pikkutytöt, jotka häntä ihailee...ja haluu tulla samanlaiseks.
Olikohan he suosituin pari, emme tiedä, kun järjestystä ei kerrottu. Aika järkyttävää.
Nyt tuo hänen puheääni on alkanut ärsyttää, sitä kuulee liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussa sano että on ollu syvällisiä keskusteluja tms. mutta mitään ei oo näytetty kun Isabella vie kaiken huomion kaikilta
Juu kannattaa antaa tuotannolle palautetta. Jaksosta toiseen näytetää vain Isabellaan ja Sonjan suhteita. Mulla mennyt mielenkiinto koko kauteen.
Isabellaa varsinkaan ei tarvis näyttää niin paljon.
Kiinnostais nähdä enemmän Nikoa ja Josefiinaa. Ihan eri tasolla ovat muiden kanssa. Jotenkin tosi seesteistä ja kypsää heissä ja heidän jutussa on. Mua ainakin kiinnostaa tollaiset enemmän kuin "iiiik joku mies on kiinnostunut musta'
Eikös josefiina lähes koko ajan puhu juuri esimerkin mukaisesti!
Toi Onni vaikutti fiksummalta ja vähemmän hajottavalta, kuin Samu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussa sano että on ollu syvällisiä keskusteluja tms. mutta mitään ei oo näytetty kun Isabella vie kaiken huomion kaikilta
Juu kannattaa antaa tuotannolle palautetta. Jaksosta toiseen näytetää vain Isabellaan ja Sonjan suhteita. Mulla mennyt mielenkiinto koko kauteen.
Kiinnostais nähdä enemmän Nikoa ja Josefiinaa. Ihan eri tasolla ovat muiden kanssa. Jotenkin tosi seesteistä ja kypsää heissä ja heidän jutussa on. Mua ainakin kiinnostaa tollaiset enemmän kuin "iiiik joku mies on kiinnostunut musta'
Minkä esimerkin?
Ilari ja Isabella voittavat, mutta onhan se ihan arsesta.
Onneksi Miro pääsi pois tuolta.
Vieläköhän Alin äiti hehkuttaa, miten aitoja tunteita omaava jälkeläinen lähtee kukkakimpun kanssa rakkaintaan vastaan lentokentälle?
Sallamari oli tuolla jotenkin rasittava luonne .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä esimerkin?
Kuten; IIK onpa ihanaa ja monta perhosta sulla on tms
Samun I-pommi taitaa liittyä voittorahoihin.
Mutta Isabella varmaan voittaa avoinaisella suullaan innostuksrn esittämisellään
Sinänsä hieman surullista koska Ilarista näkee että on tuossa tosissaan. Bellasta ei nyt ota selvää kukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä esimerkin?
Kuten; IIK onpa ihanaa ja monta perhosta sulla on tms
Kai ne nyt muutakin puhuu! Mutta sitä vaan ei näytetä
Mua kyllä hieman ihmetyttää tuo että bellaa ahdisti Miro kun olivat tunteneet viikon mutta ilari on toista päivää ja ei mitään. Tai sitten oikeasti tykkää mistä sitä tietää. Ne ketkä sanoi että Ilari yritti vielä saada sonjaa kun he puhuivat niin ei todellakaan! Ilari vain halusi saada selkeyden asiaan Sonjalta ja kertoi samalla ettei ole enään kiinnostunut
Voihan Isbe, todella epäkypsää käytöstä pussailla Ilarin kanssa Miron edessä, kun Mirolle annetaan kenkää. Joonaksen lähtiessä sentään vierähti kyynel poskelle, mutta nyt keskityttiin vaan ihanaan onneen tiktok tähden kainalossa. Valitettavasti tää romanssi saarella jatkuu Ilarin äänestäjien turvin. Olisivat saaneet lähteä testaamaan sitä ulkomaailmassa, vaikka tekemään ne 2-4 lasta mikä ei ole Isbestä varmasti yhtään ahdistava ajatus
Sallamari ja Miro oli tuolla selvästi ihan tosissaan. Joten siitä propsit heille. Eiköhän heillekin rakkaus löydy kun sen aika on!
Isabellan kielessä täytyy olla jokin aine, mikä tuhoaa vastakkaisen sukupuolen muutamassa päivässä. Kaikki jotka siihen ovat omalla kielellään kajonneet ovat "mennyttä miestä". Toivottavasti Ilari on immuuni myrkylle ettei käy samoin.
Onko Ilari oikeasti 2v vanhempi kun V. Verho?
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä hieman ihmetyttää tuo että bellaa ahdisti Miro kun olivat tunteneet viikon mutta ilari on toista päivää ja ei mitään. Tai sitten oikeasti tykkää mistä sitä tietää. Ne ketkä sanoi että Ilari yritti vielä saada sonjaa kun he puhuivat niin ei todellakaan! Ilari vain halusi saada selkeyden asiaan Sonjalta ja kertoi samalla ettei ole enään kiinnostunut
Kait huomasitte kun Bella nyt jo tunnusti tajunneensa että Miro ei sittenkään ollut hänen tyyppiään. Siksi se fyysinen puoli alkoi ahdistaa.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Tasaisen vauhdin taulukolla taitaa Jussa ja Mikaela voittaa.
Niinpä. Olisitko uskonut? Minä en
Mitähän pahaa Isabella on tehnyt näille palstan mollaajille. Mietinpähän vaan. Isabella on ihanan positiivinen ilopilleri. Mua ei oo ainakaan ärsyttänyt Isabellassa mikään. Kaipa hän itse tietää,että jos joku tyyppi ei matchaa hänelle. Kaikkea hyvää toivon Isabellalle ja Ilarille.