Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin myös Onnista ihan tosi paljon. Ja Joonaksesta. Voi kun tulisivat takaisin!
Saarelaisten kohtelun jälkeen tuskin haluavat edes takaisin.
Miksiköhän jotkut ihmiset innostuvat älyttömästä pituuserosta? Varmaan tulee pienelle ihmiselle turvallinen olo, mutta mikäs olo tulee sille tosi paljon isommalle? Ilari ja Isabella ovat kuin aikuinen mies ja lapsi.
Miksiköhän Neean profiili puuttuu kokonaan maikkarin sivuilta (https://www.mtv.fi/sarja/3844) siinä missä on listattu kaikki muut ohjelmassa esiintyneet. Tämä on kuitenkin kilpailu missä voitetaan rahaa ja kunniamainintoja. Omituista syrjintää jos yksi on tiputettu jo valmiiksi muiden varjoon.
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi minkä ikäiset tätä kattoo. Olen 55v.😁 Olen katsonut jokaisen jakson. Kivaa rentoutusta kun pääsee iltavuorosta kotiin. Minusta Sonja ja Samu saisivat voittaa.
Täällä 54v. Voittaja suosikista en ole samaa mieltä.
Monet huomiot olen tänne kirjoittanut ja monista jopa tykätty paljonkin.
Oon tosi pettynyt, kun tänä vuonna ei tullut minkäänlaista versiota Casa Amorista. Se tuo aina tietynlaisia muutoksia parisuhteiseen, kun parit eristetään hetkeksi toisistaan. Silloin on aikaa tarkastella tunteitaan. Huomaako tauon aikana, että tulee ikävä ja tunne yhdessäolosta varmistuu. Vai käykö niin, että kupla puhkeaa ja huomaa, että haluaakin jotain muuta. Silloin on myös ollut hyvä tilaisuus tutustua uusiin sinkkuihin rauhassa, ilman että oma pari hakee joka välissä kuhertelemaan tai tenttaamaan tuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän jotkut ihmiset innostuvat älyttömästä pituuserosta? Varmaan tulee pienelle ihmiselle turvallinen olo, mutta mikäs olo tulee sille tosi paljon isommalle? Ilari ja Isabella ovat kuin aikuinen mies ja lapsi.
Isabella yksinkertaisesti tykkää enemmän miehen kokoisista itseään vanhemmista miehistä kuin oman ikäisistä ja paljon/liikaa feminiinisiä ominaisuuksia omaavista miehistä.
Olikohan Bellalla eilen joku kramppi jalassaan, kun suostui ilman mitään rimpuilua siihen että Ilari nappasi syliin ja kantoi ulkoa sisälle... 😉
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää Elvistä eli Elviiraa ja Paulusta. Ainoa pari, joka ei ärsytä millään tavalla.
Jokainen saa päättää ihan itse ketä äänestää. Ja puhut vain omasta puolestasi. Joitakin saattaa Paulus ja Elviira ärsyttääkin.
Onko todella niin, että miehille riittää nätti naama?
Isabellan "jep, jep, oikeesti, samoin, jep"-tyyli on rasittava.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistiko nuo tuolla kukaan tuota jalkapalloilijaa, kun ei mitenkään ole tullut keskusteluissa ilmi. Isabella ja Ilari ovat molemmat Vantaalta. Eivätkö tienneet toisiaan etukäteen?
Ne keskustelut on leikattu pois. Kuten kaikki muukin saarelaisten työhön, opiskeluihin, perheeseen, kavereihin ja usein harrastuksiinkin viittaava (viime jaksossa yllättäen tennis ja golf läpäisi seulan). Ohjelmaan jätetään pelkästää tunteitä ja parisuhteita käsittelevät keskustelut.
Vierailija kirjoitti:
Bella näyttää haksahtavan playereihin vaan, eli onnea vaan, rakkaus tulee varmaan sitten joskus kun maailmankatsomus muuttuu
Eikös se useimmilla naisilla siinä kolmenkympin kieppeillä muutu? Juoksut juostu ja silloin ois aika tasaisen tylsälle, mutta vakaalle perheenperustajamiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Onko todella niin, että miehille riittää nätti naama?
Isabellan "jep, jep, oikeesti, samoin, jep"-tyyli on rasittava.
Tästä aiheesta (Isabellan puhetapa) on varmaan jo ainakin sata kommenttia ketjussa. Ei tarvitse toistaa samaa joka sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isabella- show....ei oikeesti, mitä skeidaa sen suusta tulee.
Miroa itkettää, ois oikeesti tykännyt. Onneksi Emil otti kainaloon ja lohduttaa.Toi Iivari Ilari mikä lie hymyilee koko ajan tollai lipevästi. Tulin melkein vihaiseks tästä jaksosta..
Se oli ihana hetki, kun Miro oli Eemilin kainalossa <3 Ohis.
Eemil varmaan kosti Mirolle sen minkä Samu teki aiemmin hänelle eli koppasi kainaloon puhumaan murheistaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Samukin jo paljastunut melkoiseksi playeriksi? Niko kun uskon myös olevan samaa kastia. Eipä kai tuohon ohjelmaan ole lähtenyt kuin sellaisia miehiä, joilla on naisia riittänyt. En lähtisi siksi tuomitsemaan Ilaria.
Mammat yllättyy kuin Juha Mieto, että komeat miehet ovat niitä pelimiehiä! Nämä saarella olevat miehet ovat juuri niitä top20% chadeja, mitkä niittää naisia kuin heinää. Jos miehellä on ulkonäkönsä puolesta varaa saada naisia, niin kyllähän näin tehdään. Joitain harvoja poikkeuksia voi toki olla, mutta se on pieni vähemmistö ns. komeista miehistä nämä tällaiset.
Minusta saarelle tulleissa uusissa sinkuissa ei ole ollut oikeastaan yhtäkään (ehkä missi-Sonjaa lukuun ottamatta) sellaista miestä tai naista, joka olisi laittanut villan asukkaiden päät pyörälle. Ei siis sellaisia Kunnon Hottiksia, jotka saa päät kääntymään. Ei edes tullut sitä naisten toivomaa tummapiirteistä palomiestä. Miksi kaikki komeimmat miehet ja kauneimmat naiset oli laitettu alkuperäissaarelaisiksi? Heidät olisi pitäyt säästää houkutteleviksi seireeneiksi.
Ilari olisi sopinut paremmin sinkuksi Temppareihin.
First lookin perusteella tänäänkään ei tapahdu mitään.
"Isabella on ollut kiinnostunut kolmesta miehestä viiteen päivään. Mitä helvettiä? Aikuistu saatanan vinkulelu."
"Mitä sä Isabella teet? Olet säälittävä ihmispaska."
Näin mammat kirjoittavat tässä ketjussa ja kukaan ei vaadi viestejä poistettaviksi.
Mutta jos kirjoittaa vähän aihepiiristä rönsyillen deittimaailman yleisistä ilmiöistä chadeineen, niin johan vaaditaan ylläpitoa poistamaan näitä viestejä.
Kunpa mammat näkisivät sen malkan siinä omassa silmässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi minkä ikäiset tätä kattoo. Olen 55v.😁 Olen katsonut jokaisen jakson. Kivaa rentoutusta kun pääsee iltavuorosta kotiin. Minusta Sonja ja Samu saisivat voittaa.
Täällä 54v. Voittaja suosikista en ole samaa mieltä.
Monet huomiot olen tänne kirjoittanut ja monista jopa tykätty paljonkin.
Minä olen 36 ja olisin toivonut, että Tiila ja Paulus menevät yhteen ja rakastuvat. Ja kunpa Mirolle löytyisi hyvä nainen.
Vierailija kirjoitti:
"Isabella on ollut kiinnostunut kolmesta miehestä viiteen päivään. Mitä helvettiä? Aikuistu saatanan vinkulelu."
"Mitä sä Isabella teet? Olet säälittävä ihmispaska."
Näin mammat kirjoittavat tässä ketjussa ja kukaan ei vaadi viestejä poistettaviksi.
Mutta jos kirjoittaa vähän aihepiiristä rönsyillen deittimaailman yleisistä ilmiöistä chadeineen, niin johan vaaditaan ylläpitoa poistamaan näitä viestejä.
Kunpa mammat näkisivät sen malkan siinä omassa silmässä.
Minä en ole kirjoittanut noita kommentteja, mutta myönnän että välillä liian raflaavasti on tullut kirjoiteltua. Ei pitäisi sortua siihen. Pitää yrittää pysyä rauhallisena. Joskus vaan menee hermo katsella sitä kun ihmiset leikkivät toisten tunteilla ja kuvittelevat olevansa jotain maailman napoja.
Jos uusien saarelaisten kiintiöstä puuttuu vielä yksi nainen, tuotanto voisi houkutella mukaan sen Nikon Suomen ihastuksen.