Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi Official, kausi 4

02.06.2023 |

Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.

Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

5.6 alkaa

Kommentit (9593)

Vierailija
6361/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josefiina kuvittelee olevansa tuolla muiden yläpuolella ja joku etuoikeutettu pissisprinsessa ja muiden tulee nöyrtyä ja alistua päästäkseen tämän seuraan. Ei ole tainnut Josefiina paljoakaan vastoinkäymisiä elämässään kokea tai kotitöitä tekemään tai köyhyydessä elämään.

Minkä perusteella? Minä en ole huomannut minkäänlaista ylenkatsetta tai ilkeyttä muita kohtaan, vaikka kuinka tarkkaan olen yrittänyt katsoa. Konkretiaa kiitos!

Olen eri, mutta kyllä nuo "missukat" (Sonja & Kelju) pitävät itseään vähän muita tyttöjä parempana.

Vierailija
6362/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallamari tykkää miehistä, jolla on tuuhea takatukka. Olisi siis valinnut Nikon tai Samun. Omalta parilta ei takatukkaa löydy.

Ei vain kantti kestänyt lähteä kiilaamaan noiden ns. varmempien parien väliin. Olisi vain valinnut oman mielensä mukaan! Tämä näytti taas tyytymiseltä...

Siellä olisi ollut urheilullisen näköistä miestä tarjolla, vaikkei Eemilinkään kropassa mitään vikaa ole, mutta jotenkin näkisin uuden naisen hamuavan raamikasta miestä sen jo kertaalleen mainitun pituuden lisäksi.

Minusta Eemil ja Sallamari olivat aika naimanaamat. Onko niin vaikea hyväksyä, että eri ihmiset tykästyy eri ihmisiin? Urheilullinen kroppa sillä Eemililläkin on, eivätkä kaikki halua hongankolistajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6363/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josefiina kuvittelee olevansa tuolla muiden yläpuolella ja joku etuoikeutettu pissisprinsessa ja muiden tulee nöyrtyä ja alistua päästäkseen tämän seuraan. Ei ole tainnut Josefiina paljoakaan vastoinkäymisiä elämässään kokea tai kotitöitä tekemään tai köyhyydessä elämään.

Minkä perusteella? Minä en ole huomannut minkäänlaista ylenkatsetta tai ilkeyttä muita kohtaan, vaikka kuinka tarkkaan olen yrittänyt katsoa. Konkretiaa kiitos!

Olen eri, mutta kyllä nuo "missukat" (Sonja & Kelju) pitävät itseään vähän muita tyttöjä parempana.

Minkä perusteella? Mutu ei nyt vakuuta, olisko kertoa joku kohta ohjelmasta argumentiksi? Minun silmiini nämä S ja J eivät ole tehneet mitään ikävää.

Sen sijaan tuo "Kelju K" on aivan tietoista mielikuvamaalausta, ja se on ikävää :(

Vierailija
6364/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sietämätöntä että deittiohjelmaan on valittu energisia ja ilmeikkäitä nuori aikuisia! Miksi ei voi olla valittuna vanhoja väsyneitä ja hidastempoisia pokerinaamoja jotka tympeänä tuijottaa keskusteluissa crocsejaan ja murahtaa matalalla äänellä max kahden sanan virkkeen vasta kun hiljaista ilmatilaa on annettu alle 10 sekunttia! 😆

-Tero- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikon ilmeet ovat Jossun kanssa käydyissä keskusteluissa sellaisia, että sitä hävettää. Eikä ihme, niin hävettäisi minuakin jos noin lapsellisen perhos hedelmäsalaatti ihmisen kanssa olisin

Jossun puheiden lisäksi hänen eleet ja ilmeet on kuin pikkulapsella.

Katseleppa hetki Isabellaa, niin näet kenellä ne eleet ja ilmeet on kuin pikkulapselle.:D

Sinusta Josefinaa saa haukkua, mutta Isabellaa ei? 

Vierailija
6365/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä perusteella? Mutu ei nyt vakuuta, olisko kertoa joku kohta ohjelmasta argumentiksi? Minun silmiini nämä S ja J eivät ole tehneet mitään ikävää.

Sen sijaan tuo "Kelju K" on aivan tietoista mielikuvamaalausta, ja se on ikävää :(

Kiusaamistahan tuollainen "Kelju K" on, ja tosi lapsellista vieläpä. Yksi ihminen tuota nimitystä käyttää, kukaan ei ole lähtenyt onneksi lainkaan mukaan. Josefiina ja Sonja eivät ole sen oloisia, että itsekään kummankaan seurassa viihtyisin, mutta eipä mulla ole myöskään tarvetta heitä nimitellä ja haukkua.

Vierailija
6366/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josefiina on kyllä jossain määrin pahansuopa. Mustamaalasi Joonastakin tytöille selän takana. Juoruili ja vääristeli asioita siten, että Joonaksella meni asiat solmuun Sofian ja Marian kanssa.

Vierailija
6367/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo eipä täällä voi olla kuin yksi ihminen, joka haukkuu Josefiinaa noin typerällä nimellä. Sääliksi käy ihmistä, joka jaksaa täällä nimitellä kaunista nuorta naista.

Vierailija
6368/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallamari on juontaja Tuija Pehkosen näköinen.

Vierailija
6369/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mulla oli kova luotto Sonjaan, mutta niin vain on täysin Samun manipuloitavissa. Samu on erittäin toksinen liero.

Onko sinusta Nikokin toksinen? Jossuhan käyttäytyy tismalleen samalla tavalla kuin Sonja -molemmat kerjäävät ja anelevat pommeja ja huomiota, ovat miehiinsa takertuneita iilimatoja. Veikkaanpa, ettei vika ole välttämässä Nikossa ja Samussa. Uskon, että Sonja ja Jossu ovat ihan yhtä epävarmoja ja takertuvia huolimatta siitä kenen kanssa olevat suhteessa.

Sonja ja Jossu vaikuttavat molemmat epävarmoilta luonteilta, totta. Niko on kuitenkin sanonut kysyttäessä suoraan ja epäröimättä, että ovet on kiinni. Niko on vastannut Jossun (sinällään tympäiseviin) aneluihin vakuuttaen ja rauhoitellen.

Samun ovet oli Neealle auki. Sonjan epävarmuuksista tykkäsi ja totesi silti niiden olevan ihan hänen omassa päässään, ja erityisenä T-pommina (=toxic-pommi) kertoi, että haluaisi Sonjaa enemmän jos häntä tehtäisiin vähän mustikseksi. Ei ole terveen suhteen toimintaa, Neean kanssa voisivat ruveta suhteeseen pelimuuveineen.

Vierailija
6370/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josefiina on kyllä jossain määrin pahansuopa. Mustamaalasi Joonastakin tytöille selän takana. Juoruili ja vääristeli asioita siten, että Joonaksella meni asiat solmuun Sofian ja Marian kanssa.

Ai niin tuo, kiitos konkretiasta. Totta että ei ollut ystävällinen hetki.

Vierailija
6371/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa Neea onkin kiinnostunut Eemilistä. Toivottavasti sanoo myös ääneen eikä alota tätä jo tutuksi tullutta jahkailua.

Yritti kyllä, mutta aivan liian myöhään. Eemil hän on jo Sallamarin pari ja Neea jäi sinkuksi.

Ymmärsin keskustelustaan myös, että parina ekana päivänä Eemil ilmeisesti olisi ollut valmis antamaan anteeksi Neean aikaisemman lapsellisen käytöksen (laitan viestin loppuun siitä lyhyen referaatin, jos joku ei tiedä mistä kyse), ja tunteneensakin "kipinää", joka nyt (ilmeisesti) täysin sammunut.

Ihan hieman sanoi vielä olevan mahdollisuuksia, että kääntyisi kiinnostuksen puolelle.

Oli kuitenkin (täysin aiheesta) skeptinen, että Neeaa alkoi Eemil nyt kiinnostaa, kun muita vaihtoehtoja ei enää ole.

(Tämän voi jättää lukematta, jos jo tuttua.

Eli se siviilissä sattunut sotku oli seuraava: olivat ennen ohjelmaa toisiinsa yhteydessä eri somekanavilla, ja Neea jopa kutsui Eemilin Kreikkaan, jossa silloin lomaili tai oli kesätöissä. Julkaisi sitten kuitenkin jollain kanavalla videon, jossa kuherteli paikallisen adoniksen kanssa. Jälkikäteen jotenkin selvisi, että Neealla on tällainen tapa, että yrittää tarkoituksella tehdä toisen mustasukkaiseksi.

No, Eemil ei sitten reissuun lähtenyt. Ja on kertonut tästä Neean käytösmallista muillekin tuolla.

Neea ei myöskään reilusti ole pyytänyt käytöstään anteeksi. Eilinen lähetys oli ensimmäinen, jossa edes kunnolla keskustelivat.

Ymmärrän Eemilin epäröinnin, ja olin erittäin onnellinen että uusi tyttö nappasi hänet pariksi suoraan Neean nenän edestä. Mahtaako se mustasukkaisuus nyt niin mukavalta tuntuakaan?)

Onko Eemil rehellisesti kertonut Neealle, että tuo toksinen mustasukkaiseksi tekeminen (tai sen yrittäminen) oli se, miksi ei kiinnosta? Toivottavasti on sanonut, ettei vaan jää selän takana puhumiseksi. 

Kun asia on kerran Eemilille selvinnyt, että oli tahallista (ei siis paikallinen lomaromanssi menossa), niin mistä muualta hän sen olisi kuullut kuin Neealta itseltään?

Eli oletan, että ovat asiasta ihan keskenään puhuneet.

Neean olisi vaan kannattanut rehdisti nostaa kissa pöydälle heti kun kohtasivat tuolla, varsinkin kun Eemil olisi ollut valmis asian antamaan anteeksi.

Sen sijaan Neea osoitti kiinnostustaan ympäriinsä, ja vasta kun muualta ei tullut vastakaikua, kääntyi Eemilin puoleen.

Ymmärrän Eemilin asenteen ("kun ei ole enää muita vaihtoehtoja vai?") erittäin hyvin.

Neea pelasi korttinsa todella huonosti - hänellä olisi ollut jo valmiiksi kiinnostunut tyyppi tarjolla, mutta siinä vaiheessa ei kelvannut.

Vierailija
6372/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteks huomanneet et toi Jussa häärii aina jossain taustalla? Ihan kun ois kuulolla koko ajan?

Vierailija
6373/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa Neea onkin kiinnostunut Eemilistä. Toivottavasti sanoo myös ääneen eikä alota tätä jo tutuksi tullutta jahkailua.

Yritti kyllä, mutta aivan liian myöhään. Eemil hän on jo Sallamarin pari ja Neea jäi sinkuksi.

Ymmärsin keskustelustaan myös, että parina ekana päivänä Eemil ilmeisesti olisi ollut valmis antamaan anteeksi Neean aikaisemman lapsellisen käytöksen (laitan viestin loppuun siitä lyhyen referaatin, jos joku ei tiedä mistä kyse), ja tunteneensakin "kipinää", joka nyt (ilmeisesti) täysin sammunut.

Ihan hieman sanoi vielä olevan mahdollisuuksia, että kääntyisi kiinnostuksen puolelle.

Oli kuitenkin (täysin aiheesta) skeptinen, että Neeaa alkoi Eemil nyt kiinnostaa, kun muita vaihtoehtoja ei enää ole.

Eli se siviilissä sattunut sotku oli seuraava: olivat ennen ohjelmaa toisiinsa yhteydessä eri somekanavilla, ja Neea jopa kutsui Eemilin Kreikkaan, jossa silloin lomaili tai oli kesätöissä. Julkaisi sitten kuitenkin jollain kanavalla videon, jossa kuherteli paikallisen adoniksen kanssa. Jälkikäteen jotenkin selvisi, että Neealla on tällainen tapa, että yrittää tarkoituksella tehdä toisen mustasukkaiseksi.

No, Eemil ei sitten reissuun lähtenyt. Ja on kertonut tästä Neean käytösmallista muillekin tuolla.

Neea ei myöskään reilusti ole pyytänyt käytöstään anteeksi. Eilinen lähetys oli ensimmäinen, jossa edes kunnolla keskustelivat.

Ymmärrän Eemilin epäröinnin, ja olin erittäin onnellinen että uusi tyttö nappasi hänet pariksi suoraan Neean nenän edestä. Mahtaako se mustasukkaisuus nyt niin mukavalta tuntuakaan?)

Onko Eemil rehellisesti kertonut Neealle, että tuo toksinen mustasukkaiseksi tekeminen (tai sen yrittäminen) oli se, miksi ei kiinnosta? Toivottavasti on sanonut, ettei vaan jää selän takana puhumiseksi. 

Kun asia on kerran Eemilille selvinnyt, että oli tahallista (ei siis paikallinen lomaromanssi menossa), niin mistä muualta hän sen olisi kuullut kuin Neealta itseltään?

Neean olisi vaan kannattanut rehdisti nostaa kissa pöydälle heti kun kohtasivat tuolla, varsinkin kun Eemil olisi ollut valmis asian antamaan anteeksi.

Sen sijaan Neea osoitti kiinnostustaan ympäriinsä, ja vasta kun muualta ei tullut vastakaikua, kääntyi Eemilin puoleen.

Ymmärrän Eemilin asenteen ("kun ei ole enää muita vaihtoehtoja vai?") erittäin hyvin.

Neea pelasi korttinsa todella huonosti - hänellä olisi ollut jo valmiiksi kiinnostunut tyyppi tarjolla, mutta siinä vaiheessa ei kelvannut.

Siis, Eemil kuuli tuosta Neean tahallisesta mustasukkaiseksi tekemisestä kun oli jutuilla Jussan ja Joonaksen kanssa. Eli molemmat J:t oli ilmeisesti saanut Neealta vihiä oudosta tavasta ja sitä kautta se vuoti Eemilille.

Vierailija
6374/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anzku kirjoitti:

Ootteks huomanneet et toi Jussa häärii aina jossain taustalla? Ihan kun ois kuulolla koko ajan?

Jussa on ihan selvästi myyrä. Pyrkii saamaan muiden taktiikat selville ja sitten käyttää sitä tietoa hyväkseen pelatessaan itselleen parempia asemia säilymiseen pudotuksissa. Onneksi tänä iltana pääsee äänestämään kuka miehistä ei saa pudota. Vähiten ääniä saanut lähtee saarelta. Äänestysaikaa taisi olla puoli kahteentoista asti.

Vierailija
6375/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sovelluksessa saa äänestää yhtä miestä turvaan. Mä äänestin Eemiliä, koska alkuperäiset ja Miro saa varmaan äänia muutenkin. Nyt olisi Jussan aika poistua. Eemilistä tykkään päivä päivältä enemmän.

Vierailija
6376/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho!

Emil heräsi henkiin treffeillä!

Silmät loisti ja koko tyyppi alkoi näyttämään ihan eri mieheltä! 👍👍

Vierailija
6377/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, Eemil kuuli tuosta Neean tahallisesta mustasukkaiseksi tekemisestä kun oli jutuilla Jussan ja Joonaksen kanssa. Eli molemmat J:t oli ilmeisesti saanut Neealta vihiä oudosta tavasta ja sitä kautta se vuoti Eemilille.

Ookoo. Toi ylläkirjoitettu olikin puhdasta oletusta (kuten pyrin tuomaan esiin, mutta ilmeisesti en niin onnistuneesti).

Otan takaisin myös sen, että Neea olisi ollut liian myöhään puheineen liikkeellä - näköjään pääasia on se, että ylipäätään saa suunsa auki - kyllä ne sinne kuulijan päähän jäävät muhimaan.

Loput selviää illan jaksossa. Joka muuten oli pitkästä aikaa ihan mukavaa katsottavaa.

Vierailija
6378/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses.

Sonja vaikutti treffeillä ihan täysjärkiseltä ja itsensä mittaiselta.

Samun kanssa jotenkin vaan kutistuu ja kerjää.

Vierailija
6379/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin esin aika epäileväinen uusien tulokkaiden suhteen, mutta vaikuttavatkin oikeinkin potentiaalisilta!

Vierailija
6380/9593 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoo! Samu taitaa jäädä nuolemaan näppejään...