Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että tässä käy niin, et Miro pitää Isabellaa liian lapsellisena ym. Se huonopuoli on siinä, että on hyvin nuori, mutta silti älykäs ja aikuismainen, kun tarvitsisi hieman vanhemman seuralaisen, mutta harva nainen kuitenkaan kiinnostuu itseään nuoremmasta tuossa iässä. Isabellan kommentti että ovan samanlaisia nauratti, koska ulosanti on aivan eri luokkaa. Jussa ketuttaa niin perkuleesti, Meni Joonasta mustamaalaamaan Mikaelalle, kun alkoi pelkäämään kotiin lähtöä. Tietääköhän Mikaela, että Jussa on Neasta kiinnostunut, tuskin.. Oikein ketku mies...
Näin se meni. Mikaela sai Jussalta tietää olevansa vain Joonaksen pelinappula, joten hän päätti valita Jussan. Nyt Mikaela on tietämättään Jussan pelinappula. Toivottavasti osaa olla siitä asiasta kiitollinen ja ylpeä. Tässä kohtaa hiipii mieleen pieni toive: tulisipa paripudotus ja katsojat saisi äänestää 😜
Mikaelalle tuo oli epäedullinen paikka, kun kahdesta "huonosta" vaihtoehdosta piti kuitenkin valita toinen.
Jussa pelasi tilanteen pelimiehen ottein, kun Joonas jäi vain ihmettelemään omaa osaansa. Aggressiivisempi lähestymistapa olisi luultavasti iskenyt Mikaelaan.Joonaksen aggressiivisempi lähestymistapa myös Isabellaa kohtaa olisi luultavasi iskenyt Bellaan. Olisi taistellut rakkaansa puolesta, aika moni nainen sulaa kun huomaa että toinen on tosissaan. Nyt J oli alistuneen buudelin oloinen, sanoi vaan "kyllä mä ymmärrän", vaikka olis pitänyt sanoa, et hei, mä haluun just sut!
Mutta kun uusi tulokas saa aina valita ensin. Joonas yritti tarrautua Mikaela-korttiin, jotta olisi voinut jäädä kaveriparina saarelle ja jatkaa flirttiään, mutta kyllä puheista oli aistittavissa että seitsemän vuoden ikäero oli ihan järkyttävän kokoinen vuori ylitettäväksi.
Koko porukka (tai ainakin suurin osa) tavannee syksymmällä toisensa jollain festareilla vai mikä se nyt olikaan. Jos Bella siihen mennessä on Miron jo heivannut, niin sitten Ali ja Joonas saa painimalla näyttää kumpi on tosissaan. Tai voihan käydä niinkin että Sofia lopulta siellä Tampereella törmää Joonakseen ja heillä synkkaa heti paremmin kun kamerat ei häiritse.
Sofia ja Joonas olis ollut hyvännäköinen ja sopusuhtainen pari. En tiiä, mikä siihenkin tuli, kun ensin Sofia itkeskeli Joonaksen perään, kun Marian ja Joonaksen välillä oli jotain. Ja kun oikeesti heidän välillä ei ollut juuri muuta, kuin Marian hurja ihastuminen, jota jauhoi kaikille Joonaksen selän takana. Ja Joonas valitsi Sofian, koska oli tästä enempi alunperinkin kiinnostunut, mutta sitten Sofia käänsikin ihan extempore kelkkansa. Kun ei näistä tuuliviireistä tiedä.:D Ilmeisesti tuolla kuvausten välillä tapahtuu sitten niin paljon kaikkea, mitä ei vaan näytetä.
Sofia paukautti päin näköä sen "minulla on korkeat standardit" -kortin. Sitten Joonas ilmoitti ettei hän ole enää kiinnostunut ja siitä Sofia suuttui lopullisesti, koska häntä ei jätetä, vaan a i n a hän itse jättää.
Sofia oli ylijännittynyt niissä chateissä mitä meille näytettiin. Koko ajan kädet räpläsi ja heitteli ilmaan jotain. Ihan vertailun vuoksi olisi ollut kiva nähdä Sofian ja hänen korkeisiin standardeihin sopivan sällin chatti. Olisiko Sofia jättänyt räpläysrekvisiitan pois ja keskittynyt siihen toiseen ihmiseen.
Sofia kertoi villalle tullessaan, että hänelle on hirveän tärkeää, että mies on reilu ja huomaavainen. Erinäisistä väärinkäsityksistä johtuen Sofia koki, että Joonaksen käytös ei vastaa hänen kriteerejään. Sofia vetäytyi ja olisi varmaan odottanut, että Joonas olisi mennyt kyselemään, mikä Sofian mieltä painaa. Sen sijaan Joonas odotteli, että Sofia olisi tullut puhumaan hänelle. Ja kun tämä ei osoittanut Joonakselle mitään huomiota, niin Joonas oletti, että kiinnostus oli loppu. Lopulta molemmat vakuuttelivat toisilleen, että viisain jatkaa kaverilinjalla. Ja ihan vuoren varmasti kumpikin valehteli, että kiinnostusta ei ollut. Lukivat vasn molemmat tilanteen väärin. Näin minä sen ainakin tulkitsin.
Toivottavasti Joonas katsoo Love Island -jaksot, niin näkee ainakin pienen välähdyksen, mitä naisten päässä on Joonaksen huomaamatta liikkunut. Naiset ovat välillä vaikeita.
Toivottavasti ottaa omalta osalta opikseen, niin helpompi sitten oikeassa elämässä hurmata se oikea nainen.
Varmasti katsoo ja varmasti myös ottaa opikseen. Hän oli tositarkoituksella liikenteessä eli saadut opit on syytä omaksua niin että oikeassa elämässä osumisprosentti entisestään paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miro on pikkuvanha ja näsäviisas, joka leijuu "älykkyydellään". Saarelle tulon jälkeen se on pitänyt kaikki maljapuheet ja lohkaissut jonkun halvan Coelhon tai positiivarit viisauden.
Mitäs vikaa siinä on?
Muilla pojilla on ollut viikkokausia aikaa pitää maljapuheita, mutta aika hiljaista on ollutJust toi pikkuvanhuus ja kakrumainen olemus.
Kyllä te jotkut tartutte turhanpäiväisiin lillukanvarsiin haukkuaksenne ihmisiä. Minä näen kritisoitavaa vain niissä henkilöissä, jotka kohtelevat muita huonosti tai käyttävät heitä pelinappuloina. Kuten Joonas, jonka ykköstavoite oli pysyä talossa mahdollisimman pitkään, ei löytää elämänkumppania.
Josefiina on mallikisan voittaja parin vuoden takaa. Oli ihan kova taso. Hyvännäköisiä tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että tässä käy niin, et Miro pitää Isabellaa liian lapsellisena ym. Se huonopuoli on siinä, että on hyvin nuori, mutta silti älykäs ja aikuismainen, kun tarvitsisi hieman vanhemman seuralaisen, mutta harva nainen kuitenkaan kiinnostuu itseään nuoremmasta tuossa iässä. Isabellan kommentti että ovan samanlaisia nauratti, koska ulosanti on aivan eri luokkaa. Jussa ketuttaa niin perkuleesti, Meni Joonasta mustamaalaamaan Mikaelalle, kun alkoi pelkäämään kotiin lähtöä. Tietääköhän Mikaela, että Jussa on Neasta kiinnostunut, tuskin.. Oikein ketku mies...
Näin se meni. Mikaela sai Jussalta tietää olevansa vain Joonaksen pelinappula, joten hän päätti valita Jussan. Nyt Mikaela on tietämättään Jussan pelinappula. Toivottavasti osaa olla siitä asiasta kiitollinen ja ylpeä. Tässä kohtaa hiipii mieleen pieni toive: tulisipa paripudotus ja katsojat saisi äänestää 😜
Mikaelalle tuo oli epäedullinen paikka, kun kahdesta "huonosta" vaihtoehdosta piti kuitenkin valita toinen.
Jussa pelasi tilanteen pelimiehen ottein, kun Joonas jäi vain ihmettelemään omaa osaansa. Aggressiivisempi lähestymistapa olisi luultavasti iskenyt Mikaelaan.Joonaksen aggressiivisempi lähestymistapa myös Isabellaa kohtaa olisi luultavasi iskenyt Bellaan. Olisi taistellut rakkaansa puolesta, aika moni nainen sulaa kun huomaa että toinen on tosissaan. Nyt J oli alistuneen buudelin oloinen, sanoi vaan "kyllä mä ymmärrän", vaikka olis pitänyt sanoa, et hei, mä haluun just sut!
Mutta kun uusi tulokas saa aina valita ensin. Joonas yritti tarrautua Mikaela-korttiin, jotta olisi voinut jäädä kaveriparina saarelle ja jatkaa flirttiään, mutta kyllä puheista oli aistittavissa että seitsemän vuoden ikäero oli ihan järkyttävän kokoinen vuori ylitettäväksi.
Koko porukka (tai ainakin suurin osa) tavannee syksymmällä toisensa jollain festareilla vai mikä se nyt olikaan. Jos Bella siihen mennessä on Miron jo heivannut, niin sitten Ali ja Joonas saa painimalla näyttää kumpi on tosissaan. Tai voihan käydä niinkin että Sofia lopulta siellä Tampereella törmää Joonakseen ja heillä synkkaa heti paremmin kun kamerat ei häiritse.
Sofia ja Joonas olis ollut hyvännäköinen ja sopusuhtainen pari. En tiiä, mikä siihenkin tuli, kun ensin Sofia itkeskeli Joonaksen perään, kun Marian ja Joonaksen välillä oli jotain. Ja kun oikeesti heidän välillä ei ollut juuri muuta, kuin Marian hurja ihastuminen, jota jauhoi kaikille Joonaksen selän takana. Ja Joonas valitsi Sofian, koska oli tästä enempi alunperinkin kiinnostunut, mutta sitten Sofia käänsikin ihan extempore kelkkansa. Kun ei näistä tuuliviireistä tiedä.:D Ilmeisesti tuolla kuvausten välillä tapahtuu sitten niin paljon kaikkea, mitä ei vaan näytetä.
Sofia paukautti päin näköä sen "minulla on korkeat standardit" -kortin. Sitten Joonas ilmoitti ettei hän ole enää kiinnostunut ja siitä Sofia suuttui lopullisesti, koska häntä ei jätetä, vaan a i n a hän itse jättää.
Sofia oli ylijännittynyt niissä chateissä mitä meille näytettiin. Koko ajan kädet räpläsi ja heitteli ilmaan jotain. Ihan vertailun vuoksi olisi ollut kiva nähdä Sofian ja hänen korkeisiin standardeihin sopivan sällin chatti. Olisiko Sofia jättänyt räpläysrekvisiitan pois ja keskittynyt siihen toiseen ihmiseen.
Sofia kertoi villalle tullessaan, että hänelle on hirveän tärkeää, että mies on reilu ja huomaavainen. Erinäisistä väärinkäsityksistä johtuen Sofia koki, että Joonaksen käytös ei vastaa hänen kriteerejään. Sofia vetäytyi ja olisi varmaan odottanut, että Joonas olisi mennyt kyselemään, mikä Sofian mieltä painaa. Sen sijaan Joonas odotteli, että Sofia olisi tullut puhumaan hänelle. Ja kun tämä ei osoittanut Joonakselle mitään huomiota, niin Joonas oletti, että kiinnostus oli loppu. Lopulta molemmat vakuuttelivat toisilleen, että viisain jatkaa kaverilinjalla. Ja ihan vuoren varmasti kumpikin valehteli, että kiinnostusta ei ollut. Lukivat vasn molemmat tilanteen väärin. Näin minä sen ainakin tulkitsin.
Toivottavasti Joonas katsoo Love Island -jaksot, niin näkee ainakin pienen välähdyksen, mitä naisten päässä on Joonaksen huomaamatta liikkunut. Naiset ovat välillä vaikeita.
Toivottavasti ottaa omalta osalta opikseen, niin helpompi sitten oikeassa elämässä hurmata se oikea nainen.Varmasti katsoo ja varmasti myös ottaa opikseen. Hän oli tositarkoituksella liikenteessä eli saadut opit on syytä omaksua niin että oikeassa elämässä osumisprosentti entisestään paranee.
Ei ollut. Katso kausi uudestaan alusta asti ja koita oikeasti kuunnella, mitä hän puhuu pojille. Älä vain tuijota kuola valuen suupielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Josefiina ja Niko ovat aivan huippu suloisia. Ihana pari! <3
Joku tässä parissa kumminkin häiritsee
Itseäni ainakin häiritsee se etten pidä Josefiinasta...
Niko vaikuttaa ihan ok mieheltä, fiksu & filmaattinen.Mikä Josefiinassa tökkii?
Olen eri ja vastaan omasta puilestani:
Jotenkin töykeä töksäyttelijä, ei vaikuta empaattiselta, haluaa olla huomion keskipiste, arvaamaton, pälyilevä, epävarma, kylmäkiskoinen, katselee muita nenänvartta pitkin.Sama vaikutelma tuli jo alussa hänestä! Sellainen arvostelevan oloinen mulkoilija, voisin kuvitella hänessä olevan koulukiusaaja-taustaa. Kaikki puheäänestä olemukseen ärsyttää. Teennäisen ja kylmän oloinen.
Minä en jotenkin näe samaa. Näen hänet lähinnä sellaisena hömelönä höseltäjänä, jos on pakko lähteä kritisoimaan. Moni nuorisosta puhuu tuolla tavalla liian nopeasti tykittäen. Ja nuoresta iästään johtuen on varmaan melko epävarma itsestään.
Onko Jossukin "hömpsärömpsä" kuten se taannoinen Bachelor -osallistuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin töykeä töksäyttelijä, ei vaikuta empaattiselta, haluaa olla huomion keskipiste, arvaamaton, pälyilevä, epävarma, kylmäkiskoinen, katselee muita nenänvartta pitkin.Sama vaikutelma tuli jo alussa hänestä! Sellainen arvostelevan oloinen mulkoilija, voisin kuvitella hänessä olevan koulukiusaaja-taustaa. Kaikki puheäänestä olemukseen ärsyttää. Teennäisen ja kylmän oloinen.
Minä en jotenkin näe samaa. Näen hänet lähinnä sellaisena hömelönä höseltäjänä, jos on pakko lähteä kritisoimaan. Moni nuorisosta puhuu tuolla tavalla liian nopeasti tykittäen. Ja nuoresta iästään johtuen on varmaan melko epävarma itsestään.
Niin mikä? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ottaa omalta osalta opikseen, niin helpompi sitten oikeassa elämässä hurmata se oikea nainen.Varmasti katsoo ja varmasti myös ottaa opikseen. Hän oli tositarkoituksella liikenteessä eli saadut opit on syytä omaksua niin että oikeassa elämässä osumisprosentti entisestään paranee.
Ei ollut. Katso kausi uudestaan alusta asti ja koita oikeasti kuunnella, mitä hän puhuu pojille. Älä vain tuijota kuola valuen suupielestä.
Jätkäporukoissa läpyskä lentää välillä niin villisti että häpeävät itsekin sitä iltarukouksen jälkeen. Kannattaa ennemminkin kuunnella niitä päiväkirjahuoneen kameralle ihan aikuisten oikeesti annettuja kommentteja/vastauksia jonkun chat-robotin esittämiin kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä? 😄
Tuoreimmalla Suomen Bachelor-kaudella yksi osallistujamorsioehdokas esitteli itsensä "mä oon tälläinen hömpsärömpsä" -repliikillä. Jäi mieleen.
Kyllähän Joonaksen suurin moka oli vihreän valon näyttäminen Marialle treffeillä ja Sofian pussaaminen väärässä kohdassa pullonpyörityksessä (olis pitäny pussata Mariaa,et pidä kortit avoimena tms). Pussas Sofiaa,joka käsitti sen kiinnostuksen lopahtamisena. Ja Joonashan ei tainnu kovin hanakasti chatteilevän tyttöjen kanssa. No toivottavasti Joonas oppii todellakin puhumaan,kun katsoo jaksot..
Onks tosiaan niin, että Jossu ja Sonja järjestävät treffit pareilleen. Olisi ollut noiden flegmaattisten kundien aika nähdä vähän vaivaa. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Onks tosiaan niin, että Jossu ja Sonja järjestävät treffit pareilleen. Olisi ollut noiden flegmaattisten kundien aika nähdä vähän vaivaa. Surullista.
Aika vähän on tällä kaudella nähty näitä itse järkättyjä trrffejä muutenkin, Paulus ja Elviira järkkäs toisilleen treffit viimeviikolla, jopa Pauluksen aloituksesta.
Mut onko noi ainoat? Tuntuu että yleensä näitä treffejä järkätään vähä väliä 😅
Eiks ketään muuta häiritse Neean nenä ja miten se on meikattu kiiltäväksi????
Onpa tylsä sarja, eihän tuolla tapahdu mitään, ja ohjelmassa viisi henkilöä toistaa vuorollaan samat tylsät kommentit, esim. "Nyt he pääsivät sviittiin tutustumaan toisiin paremmin". Ihanko totta!
Olipa vaivaannuttavat treffit Isabellalla ja Mirolla.
Ja Miro jarruttelee jo. Joka välissä selittelee jo että pikkuhiljaa edetään ja katsotaanpa nyt ja rauhassa katellaan... alkaa olla vähän epäröivää. Isabella urheasti yrittää vielä olla kuin olisi kiinnostunut.
Eemil tuu tänne, Eemil voitko kantaa nää, Eemil voitko hakea pojat, Eemil voitko tarjoilla.Eemil on tällänen varakaveri, jota käytetään hyväksi muttei kelpaa mukaan.
Tuplatreffeistä puhuminen treffeillä oli treffien ainoa sisältö.
Mä en niinku tajua; noi Niko ja Josefiina sanoo toisilleen, että tykkäävät toisistaan, mutta ihastuminen on jotenkin niiiiin iso asia! Minä ihastuin nuorena tämän tästä, tykkäämisen ääneen sanominen oli isompaa... Niin se maailma muuttuu!!
Oli se surullista katsottavaa kun Joonas putosi. Hänen kasvojensa ilme.
Paljon on arvosteltu hänen makoiluaan jospa se johtuu hänen pituudestaan.
Naama kyllä hänellä on söpö.
Vierailija kirjoitti:
Oli se surullista katsottavaa kun Joonas putosi. Hänen kasvojensa ilme.
Paljon on arvosteltu hänen makoiluaan jospa se johtuu hänen pituudestaan.
Naama kyllä hänellä on söpö.
Joonas on mies joka ei julkisesti itse, mutta silti kasvoista kyllä näkee surun.
Miro on tosiaan muka-älykäs pikkuvanha. Selvästi lukenut jodelia ja ehkä jopa tätä keskustelua ennenkuin on lähtenyt tuonne. Nyt sitten leijuu puhetaidoillaan.