Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Tylsyyden huippu Suomen versio. Miten voi olla niin huonosti kirjoitettu, ohjattu kyseinen formaatti Suomessa. Ei tota jaksa kyllä yhtään seurata. Harmi!!
Jos katsoo Ruotsin tai Norjan versioita, on koukussa.
Vierailija kirjoitti:
Tylsyyden huippu Suomen versio. Miten voi olla niin huonosti kirjoitettu, ohjattu kyseinen formaatti Suomessa. Ei tota jaksa kyllä yhtään seurata. Harmi!!
Jos katsoo Ruotsin tai Norjan versioita, on koukussa.
Tylsääkin tylsempi, ei vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä meidän ihana Pate😂😂😇
https://vm.tiktok.com/ZGJCh7CBB/Voi ei, Pauluksen pisteet laski näin paskan (kirjaimellisesti) huumorintajun takia. Luulin paremman huumorin ystäväksi. Ja ei tuo lauluäänikään ollut niin hyvä mitä täällä kirjoitetut karaokehehkutukset on antaneet odottaa.
Sama. Mullekin noin lapsellinen huumori on turn off.
Äiti on varmaan ylpeä pojastaan ja ehkä jopa odottaa tiktak-viestiä siitä milloin saa tulla pyyhkimään.
Huvittavaa että täällä kolahtaa noin syvälle tollanen huumorilla, vaikkakin huonolla, tehty leikkimielinen tiktok :D
En tiedä oonko itse vaan nii outo, mut mulla ei kyllä ikinä oo vaikuttanut mielipiteeseen tämän tyylisen jutut. Mun mielestä vaa kertoo ehkä ihmisestä, et ei ota kauheen vakavasti itseään ja elämää.
Toki jos koko huumori koostuu jostai tän tyylisestä huumorista, nii Sit on asia erikseen :D
Vierailija kirjoitti:
Hauska yksityiskohta, Uusi mies Jussa seuraa viime kauden Oonaa instassa.
Onneksi en ole instassa (enkä mene). Ihan järkkyä kyttäämistä kuka seuraa ja ketä... who cares!
Vierailija kirjoitti:
Miksi saaren naiset lautoja. Uima asutkin näyttäis kivemmilta kuin olis täytettä. Sofiakin melkein alasti asuissaan liidunvalkea iho hohtaen.
Joku tissimies siellä katkerana? Musta on virkistävää nähdä, etteivät kaikki Suomen nuoret naiset ole jättiperseisiä laardikasoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska yksityiskohta, Uusi mies Jussa seuraa viime kauden Oonaa instassa.
Onneksi en ole instassa (enkä mene). Ihan järkkyä kyttäämistä kuka seuraa ja ketä... who cares!
Mieti miten jokaisesta klikkauksesta kertyy (Amerikkaan) tietokantaan seurantatietoja siitä kuka kenestäkin tykkää tai kuka ylipäätään käy kenenkin profiilia katsomassa. Silti porukat iloisesti vihellellen somesysteemejä käyttää.
#profilointi
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihmeellistä mulkoilua Sofialta koko ajan, jokaista mulkoilee sellasella lasittuneella katseella. Tunteettoman oloinen ihminen. Muutenkin aika erikoinen tyyppi..
Sofia taitaa olla robotti. Kuten Manna Sarin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä johtuu, mut en jotenki pidä Josefiinasta. Eihän kaikista voikkaan tykätä, jotenki vaan jännä, kun ei itekkään tajuu mikä siinä tökkii. Vaikuttaa ehkäpä jokseenkin ylimieliseltä ja roolia hakevalta.
Josefiinan haaravarvas oli häiritsevän kauan lähikuvassa eilisessä jaksosa (pinkit pyöräilyhousut päällä).
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että täällä kolahtaa noin syvälle tollanen huumorilla, vaikkakin huonolla, tehty leikkimielinen tiktok :D
En tiedä oonko itse vaan nii outo, mut mulla ei kyllä ikinä oo vaikuttanut mielipiteeseen tämän tyylisen jutut. Mun mielestä vaa kertoo ehkä ihmisestä, et ei ota kauheen vakavasti itseään ja elämää.
Toki jos koko huumori koostuu jostai tän tyylisestä huumorista, nii Sit on asia erikseen :D
Noh, itselle on tärkeää, että elämänkumppanin ja ystävien kanssa huumorintajut mätsää, ei tässä sen kummempaa :) Olen enemmän sarkasmin, kuivan brittihuumorin ja mustan huumorin ystävä. Pissakakkahuumori ei oikein iske, mutta sillekin löytyy faninsa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki jos koko huumori koostuu jostai tän tyylisestä huumorista, nii Sit on asia erikseen :DNoh, itselle on tärkeää, että elämänkumppanin ja ystävien kanssa huumorintajut mätsää, ei tässä sen kummempaa :) Olen enemmän sarkasmin, kuivan brittihuumorin ja mustan huumorin ystävä. Pissakakkahuumori ei oikein iske, mutta sillekin löytyy faninsa :)
Villan seitsemän parin joukossa on melko varmasti ainakin yksi pieruhuumorin ystävä ja siinä hajusta kärsii sitten kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Sonjakin on lähes rinnaton (kuten iso osa saaren naisista). Voisi luulla, että Miss Suomi -finaalin yksi vartalokriteereistä on, että rintaliiveissä ja bikineissä pitää olla edes vähän rintaa. Mutta ehkäpä on tultu kohti nykypäivää ja moiset vartalokriteerit on poistettu.
Nykyäänhän ei saisi olla enää miehiä ja naisia vaan kaikki ovat kohta muunsukupuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä johtuu, mut en jotenki pidä Josefiinasta. Eihän kaikista voikkaan tykätä, jotenki vaan jännä, kun ei itekkään tajuu mikä siinä tökkii. Vaikuttaa ehkäpä jokseenkin ylimieliseltä ja roolia hakevalta.
Josefiinan haaravarvas oli häiritsevän kauan lähikuvassa eilisessä jaksosa (pinkit pyöräilyhousut päällä).
Miten tämä lipsahti kuvaajalta? Olikohan tahallista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonjakin on lähes rinnaton (kuten iso osa saaren naisista). Voisi luulla, että Miss Suomi -finaalin yksi vartalokriteereistä on, että rintaliiveissä ja bikineissä pitää olla edes vähän rintaa. Mutta ehkäpä on tultu kohti nykypäivää ja moiset vartalokriteerit on poistettu.
Nykyäänhän ei saisi olla enää miehiä ja naisia vaan kaikki ovat kohta muunsukupuolisia.
Ehkä jo ensi vuonna formaatissa kisaa tekoälyrobottisinkut, joille ulkonäkö on sivuseikka, mutta älykkyys sitäkin suuremmassa arvossa.
Mä oon nyt odotellut jo tovin, että mitä se Samun tai Elviiran ns.alternatiivisuus sisältää? Millaista musaa Samu tekee? Jotain indietäkö. Ja jos musa yhdistää Sonjan kanssa (kuten appissa oli) niin sittehän Sonjakin on ns. alternative eikä ollenkaan pukumiesten perään? Sonjasta ei vielä tiedä.
No kaipa tämä selviää. Itse olen indiemusan perään joten tunnistan kyllä jos joku muukin on jos vaan noi joskus edes puhuisi musiikista! Tai näytettäisiin sitä Samun musapuolta kunnolla (nythän oli joku pieni sekunnin pätkä jossain bileissä josta ei saanut mitään selvää).
Muutenhan nuo kaikki tyypit ovat aika geneerisiä. Pahoin pelkään että Samukin on?
Ehkä Sofia ja Joonas vielä palaa yhteen, kummallakin tuli kiire lopettaa juttu, ettei vaan sattuis.
Miten tosta juantajasta tullut tollane tantta ja valittu tänne.
Naisista Mikaela on paras. Kaunis kroppa, fiksut jutut. Jotenkin suloinen.
Missä Suomi perintöprinsessa Sonja todella tavallisennäköinen nainen. Luonnollinen viehätys puuttuu. Kylmänoloinen.
Vierailija kirjoitti:
Naisista Mikaela on paras. Kaunis kroppa, fiksut jutut. Jotenkin suloinen.
Missä Suomi perintöprinsessa Sonja todella tavallisennäköinen nainen. Luonnollinen viehätys puuttuu. Kylmänoloinen.
Eilisessä jaksossa näkyi missikin hetken aikaa ilman meikkejään ja ihan tavalliselta tallukalta näytti eikä ollut mitään täydellistä kasvojen ihoakaan... Kroppa hänellä onkin timanttisessa kunnossa, mutta on siellä muitakin hyväkroppaisia, kuten taitoluistelutaustan omaava Jossu ja cheerleadingia harrastanut Elviira.
Äiti on varmaan ylpeä pojastaan ja ehkä jopa odottaa tiktak-viestiä siitä milloin saa tulla pyyhkimään.