Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Ja aika moni näistä on vain ollut tapailusuhteissa, eli ei ole kokemusta parisuhteista. Samu kertoi jättäneensä viesteillä, Elviiran "dumppaaminen" oli ensimmäinen kerta face to face ja Samu on jo 27 v, Onko nykypäivää jonkinasteinen sitoutumiskammo vai onko todellakin niin, että ei enää edes osata kohdata ihmisiä muualla kuin jossain Tinderissä, jossa mennään ihan ulkonäkö edellä ja ei etsitä kuin seuraavaa saalista..
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella korostuu se miten some ja alituinen puhelimen kautta tapahtuva itsensä ilmaisu on pilannut kahdenkeskisen face-to-face kommunikoinnin ihmisten kesken. Jos ymmärrän oikein niin villalle on jopa valittu useita tyyppejä jotka saa leipänsä somesta. Lopputulos on surullista katsottavaa.
Samoja ajatuksia, tuntuu että sellanen normaali juttelu ja lähestyminen ihan luonnollisesti on kadonnut. Hirveät paineet kaikesta ja ahdistutaan heti, jos joku haluaisi tutustua lähemmin. Tutustuminen on jotain pakotettua keskustelua, joka ei tunnu kiinnostavan ketään.
Vähä aiheen vierestä, mutta tuli tästä mieleen, kun yksi seurakunnalla työskentelevä ystäväni kertoi, että rippileirit on nykyään monelle nuorelle täysin mahdottomuus. Se että pitäisi olla sosiaalisessa kanssakäymisessä toisten nuorten kanssa, nukkua vieraassa paikassa, puhelintakaan ei saisi kokoajan käyttää, on täysin mahdotonta suurelle osalle nuorista. On ahdistusta, häiriökäytöstä, paniikkihäiriötä, sosiaalisia ongelmia jne. Tämäkin on täysin seurausta tästä some-kulttuurista, jossa kanssakäyminen tapahtuu luurin välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Joonas normaalistikin sellanen joka kiinnostuu nopeesti mutta kiinnostus lopahtaa äkkiä? On ollut omien sanojensa mukaan kiinnostunut Tiilasta, Mariasta, Sofiasta ja Mikaelasta mutta nyt ei ilmeisesti enää kestään kun oli valmis lähettämään Mikaelan kotiin valitsemalla Elviiran. Marian ja Sofian kohdalla ymmärrän että into loppui kun näki heidän luonnettaan/käytöstään enemmän mutta vähän nopeatempoiselta meiningiltä vaikuttaa
Mä oon jotenki kokonaan unohtanut, että kenestä Joonas oli vaikka ihan aluksi kiinostunut, tai kenen pari edes oli?
Astui silloin ihan ekassa valinnassa eteen Tiilan kohdalla, ei muiden. Tiila otti hänet mutta ei ollut sitten kuitenkaan kiinnostunut ja Joonas kertoi että omakin kiinnostus vähenee
Astui eteen myös Josefiinan kohdalla
Ai astui? Muistin että Veronica kyseli Joonakselta että mikä on kun tämä ei ollut astunut vielä kertaakaan eteen ja heti sen jälkeen astui kun tuli Tiila. Tuliko Jossu vasta tämän jälkeen? Jos niin Niko ja Joonas siis molemmat astui eteen vaikka molemmilla oli jo parit ja vieläpä sellaiset joiden kohdalla olivat itse astuneet
Joo juuri noin :). Jossu tuli viimeisenä ja valitsi sitten parikseen Nikon.
Samoja ajatuksia kuin muillakin täällä. Tosi jäistä on meno. Tehdään hirveen iso numero siitä että haetaan joku juttelemaan. Lisäksi tuntuu että ne harvat juttutuokiot käydään juuri kahden kesken tai ns. miesten ja naisten chateissa. Mitä noi kaiken muun ajan puhuu keskenään? Jostain ihan liibalaabasta vai jurottavat vain tuppisuina?
Vierailija kirjoitti:
Tiilan tunteet voi hyvin olla myös pelaamista. On tajunnut, ettei pysy mukana jos on pauluksen kanssa pelkkä kaveripari, joten nyt on alkanut kehkeytyä tunteita
Juuri näin, Paulus ja Tiila päättivät, että kun ei pareja oikein muodostu niin nyt sit feikataan sen verran että päästään loppukahinoihin ja hyvällä syyllä vievät koko potin
Jos Sonja olisi valinnut ensimmäisenä jonkun muun, esim. Joonaksen, olidikohan seuraavana vuorossa ollut Isabella ottanut Samun?
Jotenkin en haluais uskoa että Tiila feikkaa. Kaikki on toki mahdollista mutta hän on vaikuttanut tähän mennessä niin fiksulta ja kypsältä
Itse oon 38. En ole koskaan käyttänyt Tinderiä (ei kiinnosta) enkä ole älylaitekoukussa. Silti torppaan aina kaikki iskuyritykset ja ahdistun, jos joku kertoo ihastuneensa minuun. Muuten olen sosiaalinen ja normaali. Ja tunnen monia ikäisiäni, jotka ovat samanlaisia. Eli ei tuo villan nuorison ahdistuminen ole välttämättä mikään sen sukupolven juttu ja älylaitteista johtuva.
Saapa nähdä mitä viikonlopun aikana on tapahtunut. Ja asteleeko tänään taloon uusia miehiä?
Sofia tuntuu vähän liian epäkypsältä aikuisemmalle Villelle. En usko, että tulee toimimaan. Mutta voihan toki olla, ehkä Ville sietää Sofian oikuttelut ja tuittuilut, jos on vahvoja tunteita?
Anzku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiilan tunteet voi hyvin olla myös pelaamista. On tajunnut, ettei pysy mukana jos on pauluksen kanssa pelkkä kaveripari, joten nyt on alkanut kehkeytyä tunteita
Juuri näin, Paulus ja Tiila päättivät, että kun ei pareja oikein muodostu niin nyt sit feikataan sen verran että päästään loppukahinoihin ja hyvällä syyllä vievät koko potin
Vierailija kirjoitti:
Jos Sonja olisi valinnut ensimmäisenä jonkun muun, esim. Joonaksen, olidikohan seuraavana vuorossa ollut Isabella ottanut Samun?
Just mietin, että kenetkähän Emil olisi valinnut, jos ei olis ollut tuota Isabellan valintavuoroa. Oma veikkaus on kyllä Mikaela, mutta nyt ei varmaan saada sitä tietää tai sitten se tulee esille jossain keskustelussa ens pe tms ja ei varmaan Emilin suusta vaan joku kertoo toiselle, että hän kuuli siltä, että M olis ollut E:n valinta...
Vierailija kirjoitti:
Ja aika moni näistä on vain ollut tapailusuhteissa, eli ei ole kokemusta parisuhteista. Samu kertoi jättäneensä viesteillä, Elviiran "dumppaaminen" oli ensimmäinen kerta face to face ja Samu on jo 27 v, Onko nykypäivää jonkinasteinen sitoutumiskammo vai onko todellakin niin, että ei enää edes osata kohdata ihmisiä muualla kuin jossain Tinderissä, jossa mennään ihan ulkonäkö edellä ja ei etsitä kuin seuraavaa saalista..
Tinder on muovisukupolven lihakauppa :( yök
En usko, että on sitoutumiskammoa mutta kynnys siihen, että kumpi kysyy seurustellaanko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Joonas normaalistikin sellanen joka kiinnostuu nopeesti mutta kiinnostus lopahtaa äkkiä? On ollut omien sanojensa mukaan kiinnostunut Tiilasta, Mariasta, Sofiasta ja Mikaelasta mutta nyt ei ilmeisesti enää kestään kun oli valmis lähettämään Mikaelan kotiin valitsemalla Elviiran. Marian ja Sofian kohdalla ymmärrän että into loppui kun näki heidän luonnettaan/käytöstään enemmän mutta vähän nopeatempoiselta meiningiltä vaikuttaa
Mä oon jotenki kokonaan unohtanut, että kenestä Joonas oli vaikka ihan aluksi kiinostunut, tai kenen pari edes oli?
Astui silloin ihan ekassa valinnassa eteen Tiilan kohdalla, ei muiden. Tiila otti hänet mutta ei ollut sitten kuitenkaan kiinnostunut ja Joonas kertoi että omakin kiinnostus vähenee
Astui eteen myös Josefiinan kohdalla
Ai astui? Muistin että Veronica kyseli Joonakselta että mikä on kun tämä ei ollut astunut vielä kertaakaan eteen ja heti sen jälkeen astui kun tuli Tiila. Tuliko Jossu vasta tämän jälkeen? Jos niin Niko ja Joonas siis molemmat astui eteen vaikka molemmilla oli jo parit ja vieläpä sellaiset joiden kohdalla olivat itse astuneet
Kai sitä saa olla monista kiinnostunut? Vielä ei ollut kosinnasta kyse tuossa eteen astumisessa, ja senkin saa perua :)
Anzku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas kyynistä... No, aika näyttää. Jos alkaa kunnon kielareita näkymään, niin sitten en ainakaan usko että feikkaavat. Ihastuminen on aina mahdollista, ja mikäs sen parempaan kuin ystäväänsä josta tykkää jo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon 38. En ole koskaan käyttänyt Tinderiä (ei kiinnosta) enkä ole älylaitekoukussa. Silti torppaan aina kaikki iskuyritykset ja ahdistun, jos joku kertoo ihastuneensa minuun. Muuten olen sosiaalinen ja normaali. Ja tunnen monia ikäisiäni, jotka ovat samanlaisia. Eli ei tuo villan nuorison ahdistuminen ole välttämättä mikään sen sukupolven juttu ja älylaitteista johtuva.
Osaatko kertoa, mistä ahdistumisesi voisi johtua? Ei ihan normaalilta kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Isabella on tosi hot!
Lapsonen.
Anzku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on todella vaikea näistä kahdesta kuvitella mitään pelaamista, eiköhän se pelaaminen olisi aloitettu jo aikaisemmin jos siihen on taipuvainen. Ja kyllä mun mielestä Tiilan ja Pauluksen reaktiot on ihan aitoja noissa pariseremonian klipeissä.
Tällä kaudella korostuu se miten some ja alituinen puhelimen kautta tapahtuva itsensä ilmaisu on pilannut kahdenkeskisen face-to-face kommunikoinnin ihmisten kesken. Jos ymmärrän oikein niin villalle on jopa valittu useita tyyppejä jotka saa leipänsä somesta. Lopputulos on surullista katsottavaa.