Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi Official, kausi 4

02.06.2023 |

Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.

Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

5.6 alkaa

Kommentit (9593)

Vierailija
2261/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vähä ihastunut Paulukseen 😍

Niin mun tyylinen mies, samassa paketissa komeus ja järki. Lisäksi vaikuttaa rauhallisen itsevarmalta, joka aina puree muhun. Ei tarvitse tehdä itsestään numeroa, luonteeltaan vaikuttaa ihanalle. Sit vielä sarkasmi ja huumori.

Muutenki huokuu sellasta ihanan turvallista ja positiivista energiaa.

Ja ei, en ole kukaan Pauluksen sukulainen tai läheinen, mulla on aina tapana kokea tällaisia tv-ihastuksia säännöllisin väliajoin :D

Miksipä et laita Paulukselle viestiä instan kautta, jos olet noin vahvasti kiinnostunut ja ihastunut? Hän herrasmiehenä vastaa sinulle sitten kun tippuu saarelta. Tai miksipä et hakisi itse ohjelmaan niin pääsisit ihailemaan Paulusta ihan livenä? Haku on koko ajan auki. Vai onko 35v. ikäraja jo ylittynyt?

Vierailija
2262/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sonja siis valitsi ensimmäisenä Samun, joka siis oli aiemmin Elviiran valinta & Elviira sekä Sonja tuntevat toisensa entuudestaan... Lisäksi Samu laittoi sopivasti treffeillä pillit pakettiin Elviiran kanssa & heti tämän jälkeen päästettiinkin missi estraadille. Sattumaako?

Hyvä huomio! Jokin tässä haisee...

Niinkun esim. mikä? Ihastuksia tulee ja menee, tuskin tämäkään sen suuremman salaliiton tuotos on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni villan nainen on sanonut tykkäävänsä tummapiirteisistä miehistä. Ja pitkistä miehistä. Tuotanto voisi nyt lähteä metsästämän sellaisia, jotta saadaan naisille perhosparvi vatsaan.

Ja mikseihän Elviiralle etsitä jotain persoonallisempaa skeittaria, surffaria tai boheemia taiteilijaa, jollaista haki? Tai tanssijaa? Kyllähän Kretellekin tuotiin lopulta kiharahiuksinen ja tatuoitu Nico, jollaista pitkään kaipaili.

Vierailija
2264/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, mahtavaa että tuli sellainen saarelainen joka on monen makuun niin saadaan vähän vipinää taloon! Jännä vaan että Sonja tuntee entuudestaan molemmat kuopiolaiset eli Joonaksen ja Elviiran. On siellä kuitenkin yli 100 000 asukasta

Ja ilmeisesti tuntee myös Josefiinan.

Vierailija
2265/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi eturaidathan oli muotia Spice Girlsien huippuvuosien aikaan, eli joskus 1996-1998. Ja nyt ysärin loppu/nollari ollut muotia jo jonkin aikaa Suomessakin.

Suomessakin nähty viime vuosina eturaitamuotia mm. Veronica Verholla ja Jannica B:llä.

Vierailija
2266/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon vähä ihastunut Paulukseen 😍

Niin mun tyylinen mies, samassa paketissa komeus ja järki. Lisäksi vaikuttaa rauhallisen itsevarmalta, joka aina puree muhun. Ei tarvitse tehdä itsestään numeroa, luonteeltaan vaikuttaa ihanalle. Sit vielä sarkasmi ja huumori.

Muutenki huokuu sellasta ihanan turvallista ja positiivista energiaa.

Ja ei, en ole kukaan Pauluksen sukulainen tai läheinen, mulla on aina tapana kokea tällaisia tv-ihastuksia säännöllisin väliajoin :D

Miksipä et laita Paulukselle viestiä instan kautta, jos olet noin vahvasti kiinnostunut ja ihastunut? Hän herrasmiehenä vastaa sinulle sitten kun tippuu saarelta. Tai miksipä et hakisi itse ohjelmaan niin pääsisit ihailemaan Paulusta ihan livenä? Haku on koko ajan auki. Vai onko 35v. ikäraja jo ylittynyt?

Hah, en kyllä ikäpäivänä lähtis tv-ohjelmaan mukaan :D

Ja en tiiä, vaikka laittisinki viestiä, jos sinkkuna tulis saarelta ulos :D

Toivon oikeasti että heille tulisi jotain Tiilan kanssa, vaikuttaa hyvältä parilta.

Vierailija
2267/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullonpyörityskisassa sentään vähän joutuivat pussailemaan! Muuten tuolla on näkynyt ihan ällistyttävän vähän suutelointia kun vertaa muiden maiden tuotantoihin, joissa on heti useampi pari toistensa iholla.

Suomalaiset ovat todella tylsiä. Tiesin sen jo etukäteen, mutta silti se jaksaa yllättää.

Tykkäsin Espanja-versiossa siitä, että siellä pussailtiin (poskelle kylläkin, mutta silti) ihan kaikkia ja jatkuvasti. Suomalaisilta puuttuu tykkänään tuollainen lämmin läheisyys. Meillä halataankin vaivaantuneesti kuin puupökkelöt.

Mutta mun lapsuudessa 70-luvulla ei edes halattu ystävien kesken. Nyt ollaan tultu siitä pitkä matka parempaan suuntaan!

Vierailija
2268/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä tätä kuvausta ja leikkausta, ilmeisesti Tiilalla ja Pauluksella on jotai lähestymistä/keskustelua ollut jo useamman päivän ajan. Mutta meille ei ole mitään näytetty, luulis että pienestäkin mahdollisuudesta revittäis materiaalia tällä kaudella, kun näkyy olevan niin kuivaa.

Näytettiinhän meille sekin, jossa Paulus piti käsiä Tiilan ympärillä, kun juttelivat?

Mutta se on niin totta et nähdään hirmu vähän. Toisaalta, sehän se jännitystä tähän luokin kun ei yhtään arvaa, et kenestä vois tulla jotain. Isabellan valinta ainakin tuli ihan täysin yllärinä.

Vierailija
2269/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitaasti lämpeneminen on vaan kauniimpi ilmaisu sille, että ei kiinnosta. Jos ihastuu, niin se on sata lasissa välittömästi ja se näkyy ilmeistä, eleistä, kehon kielestä, kaikesta. Ei ole sellaista villassa vielä nähty tällä kaudella.

Muista että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia, tässäkään asiassa. Osa ei ikinä ihastu sata lasissa vaan hitaasti, eikä se on se väärempi tapa ihastua, vaikka sinulle vierasta olisikin.

Vierailija
2270/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko vaan, että hänellä on luonnonkihurat hiukset jotka eivät noissa kosteissa olosuhteissa aina ihan käyttäydy. Sanoisin itsekin näin kiharan pehkon omaavana. Ja ennen kuin joku lähtee saivartelemaan niin joo, Nikolla on enemmänkin laineita kuin kiharaa mut eniveis.

Esittelyssä Niko kehuu ylpeydenaihettaan, "leijonanharjaansa", ja ekoissa jaksoissa näytetään Nikoa föönaamassa tukkaansa meikkihuoneessa. Eli hänellä on luonnonkiharat joo, mutta silti on tarkka miltä hiukset näyttää ja föönaa niihin volyymia.

Oliskin tarkka... Ihan karsea pöyhö, sorry!

Vierailija
2271/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on norppa-LIVE, sääksi-LIVE, pentu-LIVE, talvilinnut-LIVE, hirvivaellus-LIVE, jne. 

Mikä ihme siinä on ettei saada LOVIS-LIVEÄ myös 🙂

Vierailija
2272/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän tuosta Mikaelan tyylistä olla suorasukainen mielipiteidensä kanssa. Viimeisimmässä jaksossakin sanoi suoraan, että jäi hieman p*skainen maku suuhun siitä ettei miehet kerro suunnitelmistaan, eli siellä on jonkinlaista kommunikoinnin puutetta olemassa...

Aika hankala sitä on rakentaa mitään ilman yhteyttä.

Mutta miksi ihmeessä pitäisikään kertoa suunnitelmistaan? Mä en tykkää laskelmoinnista, eli siitä et kauhean tarkkaan mietitään, et valkkaa sä toi ni mä valkkaan tän. 

Vierailija
2273/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän tuosta Mikaelan tyylistä olla suorasukainen mielipiteidensä kanssa. Viimeisimmässä jaksossakin sanoi suoraan, että jäi hieman p*skainen maku suuhun siitä ettei miehet kerro suunnitelmistaan, eli siellä on jonkinlaista kommunikoinnin puutetta olemassa...

Aika hankala sitä on rakentaa mitään ilman yhteyttä.

Miehet olivat etukäteen sopineet, että kuka valitsee kenet. Voi olla, että tuli yllätyksenä, että Bella pääsi valitsemaan ensin. Joten saattoi olla, että Eemilin piti valita Mikaela, mutta Bella kaappasi hänet.

Oli ihan varmaa et tuli yllärinä, et Isabella saa valita Sonjan jälkeen. 

Vierailija
2274/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiila aikasemmin puheli jollekulle Villestä ja sanoi suunnilleen näin : on vähän liian rauhallinen omaan makuun tms.

Nyt hän kiinnostunut Pauluksesta joka ei mikään nopeusmies kyllä ole.

Joten jäinpä vaan miettimään että ymmärsinkö jotain väärin vai mitä on tapahtunut?

Ei sitä aina paraskaan sanoittaja osaa analysoida, et MIKÄ toisessa tökkii ja taas toisessa samakin piirre voi olla ok. Tosiaan hassusti sanottu. Eniten Tiilaa tuntui häiritsevän, että Ville on niin varovainen hänen suhteen, pelkäämisestä puhui.

Vierailija
2275/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän hymyilyttää Nikon tarkoin föönatut hiukset (ylöspäin ja kuohkeaksi) pariseremoniassa :)

Anteeksi mut järkky karvaturri!

Ja ne pikku kätöset...

Ei ole mitkään pikku kätöset vaan ihan normaalit, voit lopettaa "vitsisi" kertomisen jo :)

Vierailija
2276/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä ärsytti tuo Sonjan tulo. Toivottavasti tuo taloon jotakin sisältöä ja persoonansa. Liian täydelliset ihmiset tai täydellisyyttä tavoittelevat on tylsiä ja itseään täynnä. Eli vähän jotakin rosoa pitää ihmisessä olla.

Oho.. Miksi ärsytti?

Itse en kokenut, että Sonja oli itseään täynnä, tai tavoittelee täydellisyyttä, ei vaikuttanut siltä ollenkaan. Kukaan ei ole täydellinen, eli eiköhän rosot hänestäkin paljastu jossain vaiheessa.

Vierailija
2277/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemil näyttää jääkiekkoilija Teuvo Teräväiseltä

Vierailija
2278/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis tarvitse edes föönätä.

Olenkohan sitten nähnyt näkyjä, kun ensimmäisellä viikolla näin Nikon fööni kädessä laittautumassa joko juhliin tai tulipaikalle.

Suihkun ja hiustenpesun jälkeen on pakko kuivata tuollainen paksu tukka esim parinvalintatilaisuutta varten. Nyt Nikoa on arvosteltu oikein urakallla. Villalla miehistä Niko ja Paulus ovat käytökseltään fiksuimmat ja ulkonäöltään parhaimmat, molemmissa on sitä jotain, iloisuutta ja ilkikurisuutta ja rauhallisuutta sen lisäksi.

Muuten yhdyn, mutta et voi määrätä muiden mielipidettä siitä, kuka on ulkonäöltään paras. Minun mielestäni parhaimman näköiset tuolla ovat Paulus ja Joonas, mutta en ikinä kirjoittaisi ilman "minun mielestäni" lisäystä. 

Vierailija
2279/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä ollut tänään tosi ilkeämielisiä haukkumiskommentteja varsinkin Nikosta ja Villestä. Todella lapsellista ilkkua osallistujan "pienille käsille" ja "likaisen näköiselle navalle". Ilmeisesti normaali karvoitus miehellä on monelle palstateinille täysin uusi ja ennennäkemätön asia?

Minä olen "valittanut" Nikon liian paksusta tukasta, mutta se on asia jolle voi tehdä jotakin, toisin kuin vaikka kaljuuntumiselle tai pituudelleen. Toki jos Niko itse on sitä mieltä että paksu hiuskuontalo on kiva niin pitäkööt sitten kiinni siitä. Omalla teinipojalla on tosi paksu tukka  ja sitä aina yritetään keventää parturissa, ihan siksikin ettei ole niin kuuma kesällä.

keski-ikäinen kera äidillisen katseen

Vierailija
2280/9593 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eemil näyttää jääkiekkoilija Teuvo Teräväiseltä

Heh, totta, jotain samaa on!

https://images.app.goo.gl/LJERUudv5FfbEWCT6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan