Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihotaudeista ja -ongelmista tietävät, mikä minulla on?

Vierailija
06.12.2006 |

Sormen iho on kuoriutunut jo muutaman viikon ajan. rasva ei auta. Nyt on alkanut punoittaa ja kutista ja muodostaa ikään kuin pieniä vaaleita näppyjä iholle, jotka sitten menevät rikki ja nahka lähtee? Yöllä ihan tuskallista nukkua kutinan takia. Lääkäriin meinaan mennä mutta mitenkäs nyt itsenäisyyspäivänä päivystykset vetävät, että ehkä vasta huomenna.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin tuttua, mulla sama juttu. Kun kerran tulee niin ei taho pois lähtee. Omat infektoitu aika pahasti ja niihin auttoi septison niminen voide, jota saa reseptittä apteekista. se sisältää kortisonia ja jotain antiseptista joka sen tulehdusken vie pois. Ei tartu muihin, mutta raapimalla levität itseesi lisää infektiota

Vierailija
2/5 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kielii voimakkaasta allergisesta reaktiosta. Rasvaatko sellaisella rasvalla, joka ärsyttää kuivunutta ja ärsyyntynyttä ihoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut samanlaista kämmenissä. Kortisoni aamuin illoin auttaa. Minä rikoin ne patit aina ja laitoin desinfiointiainetta, se nopeutti paranemista. Ihottumaa oli muutaman vuoden jaksottaisesti, mutta ei ole enää!

Vierailija
4/5 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopisi hyvin elämäntilanteeseeni. Psoria googletin, mutta ei oikein sovi kuvaan? ap

Vierailija
5/5 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

allergia oireelta, niiden hankaluus on juuri se ettei välttämättä oireile ollenkaan siellä missä altistus on. Eli, esim. kala-allergia (yleinen) tai hajuste..Tässä vain heittoja, suosittelen menemään allergiatesteihin. Hyväksi oireisiin kokemuksen perusteella, aloe veran propolis voide.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan