Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

avomies ja vauva, mutta olen rakastunut toiseen.. =(

Vierailija
28.11.2006 |

tätä on nyt jatkunut n.kuukauden verran. tapasin tämän toisen baarin jälkeen kotimatkalla ja olemme molemmat katselleet toisiamme n.3vuotta sitten jo, ja nyt ensimmäistä kertaa puhelimme. hänkin seurustelee, on seurustellut 5 vuotta ja ovat myös kihloissa. minä olen ollut n.3vuotta mieheni kanssa. olemme kaikki reilu 20v.

olen sen illal jälkeen tavannut tätä toista n.5 kertaa, myös selvinpäin olemme käyneet kahvilla jne. ja olemme hyvin tulleet juttuun. tahtoisin yrittää hänen kanssaan ja hän minun ja vauvan (reilu 8kk) mutta eniten pelottaa että miten sukulaiset suhtautuvat tähän uuteen mieheen koska tämä nykyinen on niin kiltti ja kunnollinen ja suht varakkaasta perheestä että häntä " palvotaan" .. en tiedä mitä teen, olen ihan sekaisin...

kiva että on edes joku paikka mihin saan purkaa, lukee tätä sitten kukaan tai ei =)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa kulunut noin vähän. En usko, että todellakaan voit vielä edes tietää, millaiset tunteesi todella tuota toista miestä kohtaan ovat tai millainen hän todellisuudessa on. Ilmeisesti avomiehesi kuitenkin on vielä reilu vuoden päivät sitten ollut sinulle todella rakas, kun olette hankkineet yhteisen lapsenkin.

Pikkuisella on oikeus ehjään perheeseen, isään ja äitiin jotka rakastavat toisiaan. Älä ainakaan yrittämättä vielä vie sitä häneltä.

Jos itse voisin kääntää aikaa taaksenpäin ja jättää tyhmät virheeni tekemättä, tekisin sen. Nyt kärsin vain loputonta syyllisyyttä varmasti koko elämäni ajan. Usko neuvoni, lopeta ennen kuin on liian myöhäistä ja pysy perheesi luona.

Vierailija
2/2 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoho EI ole vihreämpää aidan toisella puolella, ja jos miehesi on noin kunnollinen, en suosittele vaihtoa. Ota aikaa parisuhteellenne ja jätä haihattelut:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla