Narsistiset uskomukset - kokemuksia?
Oletko havainnut jonkun magioivan omaa elämäänsä tai arkisia asioita niin että koko universumi, jumalat ja ties mitkä keijut pyörivät aina juuri hänen elämänsä ympärillä?
"Karma" osuu aina muihin mutta ei häneen itseensä, vaan kaikki ikävä johtuu muista ihmisistä?
Mitä mieltä tämmöisestä?
Kommentit (4)
En mutta olen törmännyt sellaisiin kiusaajiin, jotka sellaista toisille uskottelevat ja sitten haukkuvat narsistiksi, jos heidän manipuloivia juttujaan on uskovinaan.
Muiden ihmisten elämässä on kyllä vaikeaa nähdä minkäänlaisia universumin sormen osoitteluja, koska emmehän oikeasti tiedä muista ihmisistä mitään. Omassa elämässä sitäkin enemmän. Näen, että sain mitä halusin, kun asetin ulkonäön terveyden edelle ja sairastuinkin sitten niin, että menetin ulkonäköni. Ja että kohtasin henkisesti väkivaltaisen ex-puolisoni nähdäkseni, miten itse olen aiemmin suhtautunut kumppaneihini ja millaista tuskaa olen heille aiheuttanut. Että elämässä on opetuksia.
Eihän elämässä oikeasti mitään johdatusta, karmaa ja magiaa ole, mutta kyllä suosittelen ihmisiä tulkitsemaan enemmän omaa kuin muiden elämää.
Arkiset asiat on "universumin puhuttelua" ja "nyt korkeammat tahot haluavat kertoa jotain". Joku muu sairastuu niin se on "oppiläksy tehdyistä synneistä" mutta jos itse sairastuu "on sietänyt liikaa muilta" vaikka todellisuudessa on ollut sadistisen ilkeä.
Kyllä. Jos vaikka kompastuu lattialla olevaan kukkaruukkuun, niin huutaa ruoto suorana että kuka sen kukkaruukun on siihen laittanut.