Strap on miehelle
Ollaan vaimon kanssa käytelty dildoa nyt jonkin aikaa seksissä, ja hän on alkanut tuosta tykätä todenteolla. Hän tykkäisi saada monta orgasmia panemalla, mutta yleensä minä tulen viimeistään toisen kohdalla. Supisteleva pillu tuntuu niin taivaalliselta. Nyt onkin sitten dildolla hoideltu ne ensimmäiset ja sitten mun kalulla homma loppuun.
Olisipa kuitenkin kiva pystyä panemaan vaimoa pitkään, eli tarvisi olla strap on. Onko jollain kokemuksia minkä mallinen sträppäri olisi hyvä, niin että saisi sen oman kalun pois tieltä jotenkin. Onhan noita onttoja, mutta vaimo ei tahdo niin isoa, mikä pitäisi ottaa jotta minun kalu sinne sisään sopii. Eli jotkun valjaat, missä oma kalu olisi edes jokseenkin mukavasti "sivussa" sen aikaa kun pannaan dildon kanssa.
Kommentit (8)
Me hankittiin tuollaiset valjaat: https://hotlips.fi/p37572/nmc-strap-on-harness-valjaat-musta
ja siihen sitten sopivan kokoinen dildo. Tai itseasiassa dildoja :)
M45 kirjoitti:
Katopa semmonen kuin balldo. Sitten on tuplapenetraatioon tarkoitettuja dildoja, jotka tulee kiinnin kulliin ja kasseihin, esim Anal Special. Ja onhan osa strapin-valjaista melko avoimia, sellaisen saanee mieskin päälle. Hossain leffoissa olen nähnyt myös esim reiteen ja leukaan kiinnitettäviä dildoja, varmaan jossain erotiikkakaupan bdsm-osastolla voisi olla tällaisia.
Ei ole tarkoitus tuplapenetroida, niin nuo ei nyt ihan ole tarkoituksen mukaisia. Ehkäpä sitä pitää käydä liikkeessä katselemassa, jos löytyisi sen näköinen, missä kulli voi mukavasti olla alla.
Suosittelen samaa kun tuossa aiemmin. Hanki hyvät valjaat ja niihin dildoja. Dildot on aika halpoja, joten niitä voi olla useampikin. Sitten löytyy aina sopiva joka tilanteeseen.
Näitä nyt ei kysytty mutta oletko kokeillut apteekista saatavaa puudutus ainetta. Niillä pystyt panemaan vaikka kuinka kauvan. On olemassa myös lääkeitä jotka hidastavat orgasmin tuloa.
Opetteli itsehillintää. Siinä sulle ratkaisu ongelmaan.
Meillä on new comers-satsin valjaat ja niihin kävikin huippukivan "pitkä kulli" - silikonimeisseli.
Vaimo oli sillon tällön sillä ajellu, nyt erään kerran kun purskuttelin mällit häneen, (taisi olla sittenkin se eturauhastappirunkkukerta) sainkin luvan kokeilla tuota yhdistelmää. Vaimon silmät meinasi pyörähtää, kun aloin sovitella välinettä sisäänsä, oli kivaa, kun yletti lähetysssaaraajassa kunnolla.
sitten kuitenkin mentiin kylkiasentoon, joka muutenkin lemppar, siinä pääsen samaan aikaan sormettamaan klittaansa. Kohta oli orgasmin vallassa.
Oma muna halusi kuitenkin tulla valjaitten takaa kurkkimaan..
Katopa semmonen kuin balldo. Sitten on tuplapenetraatioon tarkoitettuja dildoja, jotka tulee kiinnin kulliin ja kasseihin, esim Anal Special. Ja onhan osa strapin-valjaista melko avoimia, sellaisen saanee mieskin päälle. Hossain leffoissa olen nähnyt myös esim reiteen ja leukaan kiinnitettäviä dildoja, varmaan jossain erotiikkakaupan bdsm-osastolla voisi olla tällaisia.