Uskotko, että maapallolla on käynyt humanoideja ja milloin?
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa nähty ufoja?
Kyllä siinä mielessä että kohteet jäivät mysteeriksi. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Porin_seitsemän_ilmapalloa
Jokainen joka ymmärtää avaruuden etäisyyksien suunnattomuuden, tajuaa ettei galaksien välinen matkaaminen ole mahdollista edes valonnopeudella (fyysisessä kehossa ainakaan).
Huomenna 4.6. klo 21 National Geography kanavalla aiheesta dokumenttia.
En usko mutten toisaalta kielläkkään uskon sitten kun näen ja silloinkin epäilisin ensin että olenko seonnut.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka ymmärtää avaruuden etäisyyksien suunnattomuuden, tajuaa ettei galaksien välinen matkaaminen ole mahdollista edes valonnopeudella (fyysisessä kehossa ainakaan).
Ja alapeukuttaja ei näköjään tajua, kerropas minulle alapeukuttaja kuinka kauan kestää matka Andromedan galaksista tänne meille valonnopeudella?
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei näy kanava
Vierailija kirjoitti:
Lohikäärme toistuu maailman kaikissa kulttuureissa ja uskonnoissa. Mitähän senkin takana on.
Miksi sen nimi on lohi käärme ei näytä kummaltakaan🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja alapeukuttaja ei näköjään tajua, kerropas minulle alapeukuttaja kuinka kauan kestää matka Andromedan galaksista tänne meille valonnopeudella?
Sen matkustajan mielestä ollaan perillä heti, valon nopeudella ei kulu aika?
En, ja ei koskaan. Pelkkää mielikuvituksen tuotetta. Epäselviä ja epämääräisiä videoita, eikä mitään kunnon todisteita vaikka viimeiset 30 vuotta on ollut tosi tarkat kamerat yms, mutta yllättäen aina ne uffovideot ja kuvat on tosi epäselviä ja mahdollisimman epäselvissä olosuhteissa kuvattuja.
Kuuluu samaan sarjaan yksisarvisten ja lumimiesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs madonreiät?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jotkut otukset voivat asua siellä avaruusaluksessaan, lisääntyä siellä ja lopulta ne jälkeläiset ovat perillä joskus miljardien ja miljardien ja miljardien vuosien päästä nopeassa vauhdissa. Tai ehkä jotkut otukset elävät satoja miljardeja vuosia
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitempään olen seurannut ihmisten elämää täällä maaplaneetalla, niin sitä varmempi olen, että en ole itse oikeasti homo sapiens-lajin edustaja vaan tälle planeetalle jostain avaruudesta tullut vieraan planeetan edustaja, joka sattuu muistuttamaan ihmistä ja joka on joko tarkoituksella tai vahingossa jätetty tänne.
Mulla sama tunne. En tunnista ollenkaan ihmisten problematiikkaa tai ajatusmaailmaa. Ajattelen ihan eri asioita ja ihan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut raamatunaikoihin toimeentulotukeakaan. Mitenköhän mammat silloin pärjäsivät?
Hohhoijjaa.. onko ihan pakko sotkea noita asioita joka ketjuun. Aina raha, hallitus, tuet, pääministeri ketjuissa joissa on ihan muut aiheet.. pysykää nyt edes suunnilleen aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut raamatunaikoihin toimeentulotukeakaan. Mitenköhän mammat silloin pärjäsivät?
Hohhoijjaa.. onko ihan pakko sotkea noita asioita joka ketjuun. Aina raha, hallitus, tuet, pääministeri ketjuissa joissa on ihan muut aiheet.. pysykää nyt edes suunnilleen aiheessa.
Eikä lupailtu vappusatasta eikä sanna marin maksattanu aamiaisiaan kansalla. Ennen oli paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin mk-taustaiset eläisivät vieläkin kivikaudella, jollei kirkko olisi levittänyt arjalaisten innovaatioita kuten kirjoitustaitoa, rautatyökaluja ja maanviljelystä näiden pariin.
Siis hä?
Nyt jotain liikkuu veden alla...
https://www.reddit.com/r/UFOs/comments/13yxqsa/scientists_remained_puzz…
Assburger kirjoitti:
Hesekielin kirjan näky on jumalallinen ilmestys, eikä mikään avaruusalus.
Ai nyt sitten jumalallinen ilmestys on skeptikolle mahdollinen :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei näy kanava
Mahtaakohan olla sama ohjelma englanniksi youtubessa...?
Vierailija kirjoitti:
Se on se hyperavaruusmatkailu.
Kirkko ei ole tehnyt muuta kuin tuhoa