Millaiset kukat viet kesällä kyläpaikkaan?
Vietkö purkkikukan vai leikkokukkia? Tarjolla ruokaa ja jälkiruokaa.
Kommentit (5)
Höödö holland eli hollannin kukat. Maistuis varmaan muillekkin....
Esim superkomea amppelikukka, ei mitään kukkapuskaa tms. Minusta olisi todella harmittavaista ,jos meille tuotaisi joku maljakkoon laitettava kukkapuska, koska viidessä minuutissa käväisen viereiseltä kedolta aina maljakkoon ihania kukkakimppuja , kun entiset on varissu tai nuupahtaneet.
Toki kohteliaasti kiittäisin vaikka mitä kukkasia toisivat.
Veisin maljakkoon laitettavia kukkia omasta pihasta. Istutettavista kukista kun ei koskaan tiedä, haluaako toinen sellaista pihaan/parvekkeelle/amppeliin. Maljakkokukka on hetken kaunistus, ja jos on vastaanottajan mielestä ruma, niin ei tarvitse katsoa kauan ja 'helppo' heittää mäkeen.
Suomessa kasvaa kesällä kauniita kukkia, arvostetaan luontoa
Minulle ei ainakaan tarvitse tuoda mitään kukkia. Minulla on aika paljon huonekasveja, enkä kaipaa mitään ötököitä niihin. Leikko- ja purkkikukkien mukana tulee aina jotain kirvoja, ripsiäisiä tms. En osta edes kaupan ruukkusalaatteja sen vuoksi.
Jos minulle tuotaisiin joku kukkapuska tai purkkikasvi, niin se lentäisi saman tien kylppäriin karanteeniin ja roskikseen heti kun vieraat ovat lähteneet.
Kaikki eivät muutenkaan pidä kukista. Kannattaa kysyä, haluaako kukkia tuliaisiksi. Kun isäni kuoli, äitini antoi kaikki kukkapaketit saman tien siskolleni, ei edes avannut niitä kotona vaan siskoni haki ne suoraan kotiinsa.
Kumpi vaan tuntuu itsestä oikeemmaltaite tykkäisin saada sellaisen minkä voi istuttaa vaikka kukkapenkkiin tai parvekkeelle.