Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaako nainen oikeasti jos mies huomioi hänet?

Vierailija
01.06.2023 |

Tuntuu että naisille se on vain normaalitila, jossa pienet naissukupuolelle kohdistetut huomaamattomat palvelukset ja muut ovat vain tasa-arvoa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on huomiointia noin miesnäkökulmasta? 

Nykään vaikka WC-pytyn kannen laskeminen seuraavalle unisex-vessassa.

Voisko saada jonkin toisen esimerkin? Tuo on aika ontuva, koska se seuraava tulija saattaa olla mieskin. Tai mistä kukaan tulija voi tietää onko edellinen ollut mies vai nainen? Tai jos näkee, että edellinen oli mies, niin mistä nainen voi tietää, että ko toiminta oli ollut hänen huomiointiaan eikä esim kotona opittu tapa?

Huomioi henkilökohtaisia preferenssejä, kuten vaikka ruokavalion ja vie lounaalle sopiviin paikkoihin.

Tuo nyt on ihan normaalia toimintaa, että mennään lounaalle paikkaan, joka sopii kummallekin. Eihän me edes työporukalla mennä lounaalle sellaiseen ravintolaan, jossa jollekin osallistujista ei löytyisi sopivaa ruokaa, oli sitten kyse miehestä tai naisesta.

Itse kuulin olevani ronkeli, kun halusin kasvissyöjänä jonnekin missä on kasvisruokavaihtoehtojakin. Mentiin pihviravintolaan ja syömättömyyttäni tuijotettiin. Näin siis opiskelijaporukassa.

Vierailija
22/25 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen autisti, enkä todellakaan huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on huomiointia noin miesnäkökulmasta? 

Nykään vaikka WC-pytyn kannen laskeminen seuraavalle unisex-vessassa.

Voisko saada jonkin toisen esimerkin? Tuo on aika ontuva, koska se seuraava tulija saattaa olla mieskin. Tai mistä kukaan tulija voi tietää onko edellinen ollut mies vai nainen? Tai jos näkee, että edellinen oli mies, niin mistä nainen voi tietää, että ko toiminta oli ollut hänen huomiointiaan eikä esim kotona opittu tapa?

Huomioi henkilökohtaisia preferenssejä, kuten vaikka ruokavalion ja vie lounaalle sopiviin paikkoihin.

Tuo nyt on ihan normaalia toimintaa, että mennään lounaalle paikkaan, joka sopii kummallekin. Eihän me edes työporukalla mennä lounaalle sellaiseen ravintolaan, jossa jollekin osallistujista ei löytyisi sopivaa ruokaa, oli sitten kyse miehestä tai naisesta.

Itse kuulin olevani ronkeli, kun halusin kasvissyöjänä jonnekin missä on kasvisruokavaihtoehtojakin. Mentiin pihviravintolaan ja syömättömyyttäni tuijotettiin. Näin siis opiskelijaporukassa.

Meillä on työporukassa vegaani, gluteeniton, traditionaalisen keittiön ystävä ja loput sekasyöjiä. Paikat valitaan niin, että kaikki tykkäävät.

Vierailija
24/25 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin huomaan ystävällisen miehen. Pistää silmään päivänaikana, jos mies pitää esim. ovea auki.

Vierailija
25/25 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen ainakin huomaa, jos ei huomioida mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä