Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla oli kahdet tinder treffit naisten kanssa.

Sinkkumies
01.06.2023 |

Ja molemmat haluaa tavata uudelleen. Miten sanon toiselle että tapailen toista naista?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilivelvollisuus alkaa vasta sitten, kun siitä on erikseen sovittu. Useampi samanaikainen seksisuhde on ihan normisettiä nykypäivänä.

Vierailija
22/27 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pane kumpaakaan ennen kuin olet valinnut.

Minä ainakin panisin molempia, jos olisi mahdollista ja valkkaisin sitten toisen, jos sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on deittailussa haastavaa kun kaikilla on useampia ketä ne pyörittää samaan aikaan.

Minulla käy sillee että joudun karsimaan ne rumimmat pois yleensä ghostaamalla jotta aikaa olisi treffailuun sekä ihan jutteluun niiden parhaiden naisten kanssa.

Deittiapeissa huono puoli on se kun siellä on tosi paljon niitä ei niin kauniita naisia jotka ei saa seuraa sitten millään joten vaikka tarjontaa on paljon niin sopivia kumppaneita siellä on vähän.

M31

Vierailija
24/27 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on aina useita miehiä kierrossa koska naisia on vähemmän kuin miehiä alle 70 vuotiaissa. Yhtä naista kohden vähintään se 10 miestä ja naiset sen takia haluaa tavoitella sitä kympin miestä(komeaa ja akateemista), tavismiehet ei naisille meinaa oikein kelvata.

Vierailija
25/27 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota kimppakivaa molempien kanssa. Jos onnistuu, niin se on win, win ja win!

Itse olen toiminut juuri noin. Jotkut ovat innostuneet ideasta ja kivaa on ollut kaikilla. Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
26/27 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kummatkin tinderi naiset ovat puutteessa niin panet kumpaakin antaen kaikkesi mitä irti lähtee.🤣

Vierailija
27/27 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laittasin tinderiin itseni tyrkylle jos olisin kamalassa puutteessa. En tosissani hakisi mistään netistä pysyvää suhdetta muuta kuin seksiä. Jos miehellä on hyvät munat ja kunto niin saisi käydä panemassa aina silloin tällöin kunhan ei jää asumaan. En jaksaisi joka päivä katsella jotain helvetin tyhmää miestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän