Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkona niin kylmä, että käännyin kävelyltä pois!

Vierailija
01.06.2023 |

Eihän tuolla voi olla. Uusimaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ulkona siellä oli kylymä tuuli. Rae ja vesisadetta lämpötila 7-8 astetta. Seuraavalla kerralla otan varalta piponkin mukaan. Ois ihan kiva jos kesäkuussa tarkenisi vähemmillä vaatteilla. Nyt oli ns. jokasään takki jolla tarkenee nollakeleihin asti.

Vierailija
22/26 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ilmastonmuutos lisää myös tuulisuutta. Itse en asiasta niin paljon ymmärrä, että onko tämä nykyinen tuulisuus jo ilmastonmuutoksen aiheuttamaa vai normaalia vuosivaihtelua. Toki sillä on hyviäkin vaikutuksia esimerkiksi tuulivoimalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hirveältä! Asuinmaassani tänään mukavat 27 astetta :)

Vierailija
24/26 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hirveältä! Asuinmaassani tänään mukavat 27 astetta :)

Olen kateellinen.

Vierailija
25/26 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ilmastonmuutos lisää myös tuulisuutta. Itse en asiasta niin paljon ymmärrä, että onko tämä nykyinen tuulisuus jo ilmastonmuutoksen aiheuttamaa vai normaalia vuosivaihtelua. Toki sillä on hyviäkin vaikutuksia esimerkiksi tuulivoimalle.

Tuulisuus on monen mielestä lisääntynyt. Siitä oli keskustelua jo viime vuonna. Ellei sitäkin ole poistettu. Tuntuu olevan sellainen kaikki pois linja taas vaihteen vuoksi.

Vierailija
26/26 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuu jatkuu viileissä merkeissä. Muutamalla paikkakunnalla mitattiin alustavasti asemakohtaisia kesäkuun kylmyysennätyksiä, kertoo Ilmatieteenlaitos Twitterissä.

Ilmatieteenlaitoksen mukaan Virolahdella maanpintaminimi oli -9,1 astetta. Se on myös aseman alimman lämpötilan ennätys kesäkuussa.

Iltalehti tänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi