Paras silmänympärysvoide kautta aikojen?
Mulla on ollut niin Lumenea, Whamisaa, Dioria, Novexpertia, jotain italialaista oliivirasvaa yms. Kun mietin, mikä on ollut kaikista paras niin muistelisin, että Diorin joku rasva se oli, mutta nyt en ole käyttänyt sitä varmaan 10 vuoteen.
Nyt on sellainen fiilis, että haluaisin panostaa oikeasti hyvään ja toimivaan silmänympärysvoiteeseen. Lähtötilanne on se, että harakanvarpaita on, varsinkin hymyillessä. Välillä meikki kaivautuu niihin koloihin ja korostaa juonteita. Silmänaluset on tummat ja iho ohutta. Ikää vajaa 40. Suosittele parasta koskaan käyttämääsi silmänympärysvoidetta!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijoiden mukaan pysyvät ilmerypyt ja uurteet alkavat HILJALLEEN MUODOSTUA VASTA 40 ikävuoden jälkeen. Ja leuka löystyy 45 ikävuoden jälkeen.
Mutta katsokaapa vaikka Martina Aitolehteä.. on vasta 40 ja kaameet harakanvarpaat ja vanhan näköinen naama, vaikka varmasti sinne piikitetty kaikki mitä voi.
Voin vaan kuvitella, miltä näyttää vaikka neljäseiskana 😃
Kyllä tosiasiassa ihmisellä, jolla on alhainen rasvaprosentti, ilmeryppyjä alkaa tulla jo 30 eteenpäin. Ja esim. nuo harakanvarpaat, nehän ei edes ole ihoryppyjä varsinaisesti eli sellaista joka johtuisi ihon vanhenemisesta, vaan lihastoiminnan tulosta. Jos on vähän rasvaa siinä ihon alla, joko koska alhainen rasvaprosentti tai koska ikääntynyt (useimmilta elleii ole reilusti ylipainoinen alkaa rasva kasvoista vähentyä 40 jälkeen), niin kyllähän se lihasten toiminta silmien ympärillä näkyy ryppyinä, jotka kuitenkin sitten naama peruslukemilla taas oikenee. Vähitellen toki siihen itse ihoonkin jää toistuvista ilmeistä myös naama peruslukemilla näkyvät juonteet. Mutta esim. jos katsoo kestävyysurheilijoita vaikka, niin jo kolmekymppisenä menee koko naama aika rutuille ilmehtiessä, koska ei ole sitä rasvaa paljoa ihon alla.
Ei pidä paikkaansa, minä olen yli 40 ja rypytön. Kestävyysurheilijoiden naamaa taitaa ennenkaikkea rypistää auringossa ja pakkasessa oleilu.
Minulla luottovoiteina seuraavat silmänympärysvoiteet: päiväksi eucerin hyaluron filler, yöksi vaihdellen louis widmer hajusteeton silmänympärysvoide ja filorgan time filler. Näissä yösilmänympärysvoiteissa on retinoli ja louis widmerin kanssa minulla meni jonkun aikaa totutellessa retinoliin ja nyt on huippuhyvä.
Eucerin silmänympärysvoide-merkkinä on ollut minulla käytössä jo yli 20 vuotta ja vasta nyt iän ollessa 40-50 välimaastossa myös nuo retinolit tulleet mukaan. Silmänympärysihoni on. Voin suositella lämpimästi näitä omia suosikkeja!
Cliniccare Lip&Eye Renewal Cream. Välillä Fillerina kuuri silmänympäryksille.
Vierailija kirjoitti:
Cliniccare Lip&Eye Renewal Cream. Välillä Fillerina kuuri silmänympäryksille.
Toimiiko tuo Fillerina oikeasti?
Lidlin Cien. Mikään voide ei estä eikä poista ihon normaalia ikääntymistä, mutta voiteilla saa ihon tuntumaan pehmeämmältä ja tasaisemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Cien. Mikään voide ei estä eikä poista ihon normaalia ikääntymistä, mutta voiteilla saa ihon tuntumaan pehmeämmältä ja tasaisemmalta.
Mä oon näitä lidlin käyttänyt jo monta vuotta. Aivan parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon näitä lidlin käyttänyt jo monta vuotta. Aivan parhaita.
Varmasti ihan kelvollisia, mutta parhaita eivät ole nähneetkään.
Minulla oli ihan sama tilanne! Lisäksi synnytyksen, imettämisen ja kaiken valvomisen jälkeen näky silmien ympärillä oli aika järkyttävä. Ikää 35+. Bongasin pari kuukautta sitten tältä sivulta https://wellea.fi/4-x-paras-silmanymparysvoide/ SkinCeuticals A.G.E Eye Complexin ja on ollut minusta hyvä ja auttanut. Olen myös yrittänyt laittaa ruokavaliota ja nukkumista parempaan kuntoon. Seuraavaksi otan varmaan vielä jonkin retinoliseerumin tai bakuchiolin tehostamaan. Tsemppiä!
AVON Anew Lifting Dual System with Protinol silmänympäryshoito
Vierailija kirjoitti:
Näistä ihmevoiteista ei ole mitään apua. Ihan sama tunkeeko naamaan tummelia vai widmeriä. Parhaiten kasvojen juonteet poistuvat kun alat kehoposiitiviseksi ja lihot. Jo noin 10 kiloa riittää alkuun. Tämän salaisuuden kerron omasta kokemuksesta. Ei ole enää läheskään niin paljon juonteita.
Kuka uskoo ihmevoiteen olemassa oloon? Riittää kun käyttää itselleen sopivaa silmänympärysvoidetta. Geenit ja elintavat vaikuttavat.
Läski on rumaa.
Ei se tartte mitään voiteita. Juokaa, vettä syökää terveellisesti syökää Janakkalan makaronilaatikkoa ja LÄSKIT pois laihduttakaa. Välillä mieheltä spermat sisälle pillun tai pyllyyn jos olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tartte mitään voiteita. Juokaa, vettä syökää terveellisesti syökää Janakkalan makaronilaatikkoa ja LÄSKIT pois laihduttakaa. Välillä mieheltä spermat sisälle pillun tai pyllyyn jos olet mies.
Iho tarvitsee kosteutusta.
Bybi Eye Plump. Sisältää bakuchiolia.
Mä laiduin 20 kg normaalipainoiseksi ja muutuin ryppyiseksi. Silti otan rypyt mieluummin kuin läskit.