Työpaikan kahvipöydässä mieluiten mikä näistä:?
Mikä näistä on oma lempparisi?
- Kaupan pullapitko, esim. Trube, Valio, Pirkka
- Keksit, esim. Jyväshyvä kaurakeksit tai Dominot
- Suklaalevy, esim Fazerin sininen tai makusuklaa, tumma suklaa
- Tavalliset karkit, esim. Aarrearkku, Pantterit
Mikä noista on sinun suosikkisi? Jos jotain makeaa työpaikalla syöt kahvin kanssa. Jos työhösi ei kuulu kahvitauot tai makeat tai et halua syödä, voi ohittaa!
Kommentit (24)
Pari suklaalevyä ja paketti keksejä! Lähtiessä pussi karkkia vielä.
Olis kiva, jos joskus tarjottais jotain suolaista, vaikka voileipäkakkua.
Ai olis makeita pitänyt syödä. Ok, minä ymmärsin väärin. Minua katsottiin kieroon kahvitauoilla kun söin jugurttia tai hedelmää, nyt ymmärrän miksi.
Valio ei ole leipomo, joten ei leipomotuotteita valiolla.
Mieluiten en enää ikinä istu missään työpaikan kahvipöydässä. Mieluummin etätöissä kotona koneen ääressä, napostelen ihan mitä haluan eikä tarvitse koskaan kuunnella muiden ihmisten jorinoita ja kaakatusta ja teeskennellä että kiinnostaisi pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Ai olis makeita pitänyt syödä. Ok, minä ymmärsin väärin. Minua katsottiin kieroon kahvitauoilla kun söin jugurttia tai hedelmää, nyt ymmärrän miksi.
Eli oot elämässäs ollut kerran kahvitauolla?
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten en enää ikinä istu missään työpaikan kahvipöydässä. Mieluummin etätöissä kotona koneen ääressä, napostelen ihan mitä haluan eikä tarvitse koskaan kuunnella muiden ihmisten jorinoita ja kaakatusta ja teeskennellä että kiinnostaisi pätkääkään.
Saa siellä toimistollakin syödä mitä haluaa, vaikka pöydässä olisi jotain yhteisesti tarjolla.
Et sitten kyselyä jaksanut tehdä ?
Niin 90% ajastahan siellä ei ole muuta kuin sitä kahvia tarjolla. Eikä siinä mitään, piristää sekin.
Keksit tai pullapitko. Karkit on kamalinta mitä voi tuoda, yhden kun erehtyy ottamaan niin päätyy parinkuukauden karkkiriippuvuuteen. Tekee hampaille pahaa
Vierailija kirjoitti:
Keksit tai pullapitko. Karkit on kamalinta mitä voi tuoda, yhden kun erehtyy ottamaan niin päätyy parinkuukauden karkkiriippuvuuteen. Tekee hampaille pahaa
Karkit ei sovi kenellekään. Ei lapsille, ei aikuisille.
Miksei kukaan koskaan mieti näitä ruoka-asioita diabeteksen kannalta? Aika monella se on, mutta ketään ei kiinnosta.
Kasvissyönti ja vegaanius lähinnä vain ymmärretään ruokia miettiessä
Ei mitään.