Onkos täällä vielä tähän aikaan ketään?
Kommentit (9)
aattele mikä meteli olis tullu jos sä olisit pyytäny viinapulloa rappusille jatkoja varten :) mä viel muutaman tunnin joudun valvoo ja sit ihanaa pääsee nukkuu ja alkaa viiden päivän vapaat!! -yökkö-
Lupas illalla tulla puolenyön kieppeillä....
niin eikö pihalla kamala meteli. nuoret toi yhtä hutsua kotiin ja ajoivat ( oikaisivat ) autolla takapihan kautta ja auto jäikin rajana olevan pylvään päälle kiinni. sitä sitten porukalla irrottivat ja minä huutamaan partsilta että ettekö saatana tajua että tosta ei autolla voi ajaa. kummallisia kuskeja. meinaan sanoa tolle likallekin vielä. oli muuten jo toinen kerta. no joo se siitä sitten. kahvit join ja lehden luin ja tuntuu että tänään tuleekin pitkä päivä. vettä sataa kaatamalla.
kurja herätys sulla... täälläkin vettä sataa ja on tosi synkkää! mukavaa pöivää huonosta alusta huolimatta! ja taitaa tää pikkujouluaika aiheuttaa aika monta perheriitaa... kuulostaa vaan siltä... No, nyt lähen puuroja hämmentelee! mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille!! -yökkö-
Et soittanut poliisia? Kuulostaa känniläisten touhuilta.
Aamuyön kahveja tässä keittelen justiin ja yöppärissä palstailen. -yökkis-
Juuri tässä palailemassa pikkujoulusta, käsilaukussa vieraan miehen kuva.
Vielä vähän juovuksissa olen. Kohtalotovereita ?
Odottelin miestä kotiin, mutta hänpä ilmoittikin äsken että lähtee vielä jatkoille ja pistäs baarikaapista pullo rappusille ettei tarvi sisälle rymytä ja herättää lapsia. Vituttaa isosti!!!!!!!!!