Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OP perseilee taas? Kelan maksut JÄLLEEN myöhässä

Vierailija
01.06.2023 |

Näin.

Kommentit (268)

Vierailija
121/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa tulee kuin rännistä! Kiitos Kela!

Vierailija
122/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle piti tulla opintoraha, mutta ei ole tullut. Kelan sivuilla omissa tiedoissa lukee, että maksettu. Mä palauttaisin toki sen raha koska tulorajat menee yli, mutta vaikea palauttaa sellaista mitä ei ole. Toki nostin juuri opintolainan, että voisin siitä sen maksaa, mutta olen maksellut laskuja ja pitäisi vielä kaupassa käydä niin ei siitä kahden kuukauden opintolainasta ole paljoa jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks sen vappusatasen pitänyt tulla jo vappuna?

Vappusatanen maksettiin suunnitellusti erissä 2020-2022. Se ylittyi 1.1.2023.

Pienituloisimmille eläkeläisille se on iso apu, kuten indeksijäädytyksen poistokin.

Ei sitä luvattu työkykyisille, työhaluttomille persuille vaan kansaneläkeläisille.

Vierailija
124/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prkl, kun ei voi nykyään enää luottaa siihen, että raha-päivänä olisi rahat tilillä!

Kyllä palkka käteen aikana ei pomo tilipusseja jakaessaan viivytellyt. Ois tullut sanomista ja lakko. Ketä nyt voi panna vastuuseen. Kohta aika, etteivät rahat tule koskaan ja sitten vain sanovat, oho, tietoteniikkahan se...

Vierailija
125/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Nyt tuli massit! Saan hankittua päihteitä!

Vierailija
126/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa tulee kuin rännistä! Kiitos Kela!

Tuo on täysin vastakkainen väite sun missävappusatanen-jankutukselles 😂

Trollioikeiston logiikka, sitä ei ole.

Vierailija
127/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää rahanne käteisenä. Ei ole pankkeihin luottamista. Paljon tapahtuu tilien ryöstämistä, eikä pankki korvaa, kun oma vika.

Vierailija
128/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP-pankissa ei toimi mikään.

Vierailija
129/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Nyt tuli massit! Saan hankittua päihteitä!

...toteaa PS:n elämäntapaintiaani.

Kohta pääset poika, töihin vanhusten sontia siivoamaan. Vapautuu nykyinen, koulutettu väki varsinaiseen hoitotyöhön.

Vierailija
130/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle piti tulla opintoraha, mutta ei ole tullut. Kelan sivuilla omissa tiedoissa lukee, että maksettu. Mä palauttaisin toki sen raha koska tulorajat menee yli, mutta vaikea palauttaa sellaista mitä ei ole. Toki nostin juuri opintolainan, että voisin siitä sen maksaa, mutta olen maksellut laskuja ja pitäisi vielä kaupassa käydä niin ei siitä kahden kuukauden opintolainasta ole paljoa jäljellä.

No niin ja melkein heti kun olin tämän kirjoittanut, niin opintoraha oli tullut tilille. :D

Vierailija
131/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP-pankissa ei toimi mikään.

Hyvin tuli TYÖELÄKE sieltä tänään.

En pyri köyhää piikittelemään kun olen itsekin, mutta koeta tajuta, että jos maksupäivä on tänään, se on tänään, mutta ei välttämättä ennen iltapäivää.

Vierailija
132/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokemuksestani Aktia pankkia koska olen ollut pitkäaikainen asiakas. Tuntuu että "aina" muissa pankeissa on joitain häiriöitä, minun kohdallani ei ole ollut. Myös palvelu on ollut hyvää.

Vierailija
133/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina se sieltä kumminkin tulee. Mihin sä sitä 7.00 aamulla tarvitset?

Monilla on suoraveloituksena esimerkiksi vuokra.

Pakko ollakin Elämänhallinta-Elinoilla ettei mene roposet klo 9 aukeavaan lähipubiin?

Parempi tehdä vaan suoramaksudiili kelalta sinne vuokranantajalle...heh, heh....

Vierailija
134/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää rahanne käteisenä. Ei ole pankkeihin luottamista. Paljon tapahtuu tilien ryöstämistä, eikä pankki korvaa, kun oma vika.

Ulosotto on laillista velanperintää niiltä, jotka eivät viitsi maksaa laskujaan.

Annas ku arvaan, oot persu.

Vierailija
135/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko ollakin Elämänhallinta-Elinoilla ettei mene roposet klo 9 aukeavaan lähipubiin?

Parempi tehdä vaan suoramaksudiili kelalta sinne vuokranantajalle...heh, heh....

Elina oot ite. Paikallisen kahvaa repivät ysiltä alueen persut ja nehän nyt on jonkinlaisia miehen kaltaisia luusereita.

Vierailija
136/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on Nordea ja palkka tuli taas ihan tyylikkäästi ajallaan vähän yli puolen yön. Ei ole ollut mitään katkoksia omalla kohdallani vaikka jotkut feilkiuutisoi Nordean toimivuutta aina välillä.

Vierailija
137/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä hätä. Ette ilmeisesti tajua, että Suomi in maailman ensimmäinen pankkien väliset tilisiirrot ja automaattiset eräajot käyttöön ottanut maa.

Me osataan sekin ja maksuliikenne on maailman edistyksellisintä.

Pankit ajaa maksueriä aikataulun mukaan ja tänäänkin miljoonat maksut liikkuvat pankkien välillä virheettömästi.

Käteissössöttäjät on varkaita varkaiden asialla. Ne kärkkyy toisten lompakoita

Vierailija
138/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa sulla kummallinen logiikka. Ei suoraveloitus tarkoita sitä, että on elämänhallinnassa ongelmia. Se on vain kätevä kun maksu menee itse eikä tarvitse sitä käydä joka kuukausi laittamassa itse. Suoraveloitusta käyttää ihan töissäkin käyvät ja elämänhallinnan osaavat.

Jos ei tuon vertaa tiedä, niin kyllä silloin on itsellä ongelmia.

Vierailija
139/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on Nordea ja palkka tuli taas ihan tyylikkäästi ajallaan vähän yli puolen yön. Ei ole ollut mitään katkoksia omalla kohdallani vaikka jotkut feilkiuutisoi Nordean toimivuutta aina välillä.

Feikkiuutisoi. :D Et voi olla tosissasi. Yhtälailla Nordealla on ollut ongelmia. 

Vierailija
140/268 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä hätä. Ette ilmeisesti tajua, että Suomi in maailman ensimmäinen pankkien väliset tilisiirrot ja automaattiset eräajot käyttöön ottanut maa.

Me osataan sekin ja maksuliikenne on maailman edistyksellisintä.

Pankit ajaa maksueriä aikataulun mukaan ja tänäänkin miljoonat maksut liikkuvat pankkien välillä virheettömästi.

Käteissössöttäjät on varkaita varkaiden asialla. Ne kärkkyy toisten lompakoita

Op:n työntekijä! Painu he lvettiin!