Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko saaneet viestejä ns. "rajan takaa"

Vierailija
31.05.2023 |

Vaikka surun murtamana sitä kiinnittääkin helpommin huomiota seikkoihin, mitkä muistuttavat poisnukkuneesta rakkaasta läheisestä, välillä tuntuu että tietyt tapahtumat ovat liian outoja ollakseen sattumia.

Onko kellään kokemuksia?

Ja pyydän asiallisia vastauksia, vaikka tämä aihe varmaan monen mielestä huuhaata onkin.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

U p u p

Vierailija
62/80 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä itärajan takaa just sain viestin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei oo varsinaisesti kyseinen.

Minä saan silloin tällöin mieleeni ajatuksia tulevista tapahtumista eli etiäisiä. Sairastin nuorena psykoosin ja koin kaikenlaista yliluonnollista.

Mutta itse koin ehkä mahdollisesti, etiäisiä korona epidemian tulosta, parisen vuotta aiemmin. Pelkäsin hetkellisesti bakteereja, ja ostin varmuuden vuoksi kertakäyttöhanskoja ja kasvomaskeja. Voi sitä ihmetystä ja epäuskoa katsoessani uutiskuvia, kun maskisuositukset alkoi.

Nyt olen muuttamassa Suomesta pois, syistä joita en mainitse. Nämä ei liity siis sodan pelkoon. Mutta kyllähän mielessä on ollut, että varoittaako intuitio minua jälleen etuajassa.

Vierailija
64/80 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kuuntelin radioviestejä sekä itä- että länsirajan takaa.

Vierailija
65/80 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri kuuntelin radioviestejä sekä itä- että länsirajan takaa.

Tällaisista tulee mieleen Jonne/pissaliisa kesälomalla.

Vierailija
66/80 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
67/80 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
68/80 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoleman jälkeen olen alkanut viimeistään uskoa henkimaailmaan konkreettisten merkkien vuoksi.

Vierailija
69/80 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko Itä-rajan takaa? Mulla ei ole tuttuja siellä.

Minä uskon, että ihmisillä on paljonkin kokemuksia näistä, mutta niistä ei puhuta, kun kommentit on yllä olevan tyylisiä.

Mutta kerro mistä johtuu että jokaisella kokeneella on psykoositaustaa?

Jaa enpä tiedä. Lähellä mulla joskus liippailee...

Mutta usein olen jutellut ääneen Mummini kanssa, silloin kuulen paremmin mitä hän sanoo.

Läheiset ihmiset eivät oikein ole tästä tykänneet, kun heitä se pelottaa. Pelkonsa on loppunut kun olen selittänyt että...

Jos Mummi mulle puhuu (ja pari muutakin käy joskus, jo 30v.) niin on epäkohteliasta olla vastaamatta. Jos se on vaan mun pään sisällä jotain vikaa, niin se ei ole keneltäkään poissa, että mulla ja "Mummilla" on hyvät jutut ja mulla parempi mieli.

Ja olen luvannut jutella heidänkin kanssa jos aika jättää.

Vierailija
70/80 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, läheisen kuoleman jälkeen näin sinisen valopallon keskellä yötä, pallo lähti leijumaan ylöspäin nopealla vauhdilla. Toinen kuollut henkilö kävi unissa lähes joka yö vuoden ajan kuolemansa jälkeen, unet olivat todella lohduttavia, hän mm. halasi usein.

Vierailija
71/80 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon, että ihmisillä on paljonkin kokemuksia näistä, mutta niistä ei puhuta, kun kommentit on yllä olevan tyylisiä.

Mutta usein olen jutellut ääneen Mummini kanssa, silloin kuulen paremmin mitä hän sanoo.

Läheiset ihmiset eivät oikein ole tästä tykänneet, kun heitä se pelottaa. Pelkonsa on loppunut kun olen selittänyt että...

Jos Mummi mulle puhuu (ja pari muutakin käy joskus, jo 30v.) niin on epäkohteliasta olla vastaamatta. Jos se on vaan mun pään sisällä jotain vikaa, niin se ei ole keneltäkään poissa, että mulla ja "Mummilla" on hyvät jutut ja mulla parempi mieli.

Niin ja entä jos se psykoositausta onkin ihan oikea "puhelin" vainajille? Mistä sitäkään kukaan tietää?

Ihan samoin kuin ei astronomia tai evoluutio sulje pois jumaluuden olemassa oloa, kun kukaan ei voi todistaa että just niinhän tämä koko homma on suunniteltu tai ei ole.

Vierailija
72/80 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja entä jos se psykoositausta onkin ihan oikea "puhelin" vainajille? Mistä sitäkään kukaan tietää?

Ihan samoin kuin ei astronomia tai evoluutio sulje pois jumaluuden olemassa oloa, kun kukaan ei voi todistaa että just niinhän tämä koko homma on suunniteltu tai ei ole.

;D ;D

Vierailija
73/80 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt ei oo varsinaisesti kyseinen.

Minä saan silloin tällöin mieleeni ajatuksia tulevista tapahtumista eli etiäisiä. Sairastin nuorena psykoosin ja koin kaikenlaista yliluonnollista.

Mutta itse koin ehkä mahdollisesti, etiäisiä korona epidemian tulosta, parisen vuotta aiemmin. Pelkäsin hetkellisesti bakteereja, ja ostin varmuuden vuoksi kertakäyttöhanskoja ja kasvomaskeja. Voi sitä ihmetystä ja epäuskoa katsoessani uutiskuvia, kun maskisuositukset alkoi.

Nyt olen muuttamassa Suomesta pois, syistä joita en mainitse. Nämä ei liity siis sodan pelkoon. Mutta kyllähän mielessä on ollut, että varoittaako intuitio minua jälleen etuajassa.

Varoittaa uudesta hallituksesta.

Vierailija
74/80 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kokemuksia molempien vanhempieni kuoltua. Äidin olivat selvempiä, ikään kuin hän olisi yrittänyt viestiä jotain, mutta minä pönttö en tiennyt mitä.

Olen muihin ketjuihin kirjoittanut tästä aiemmin. Esim. Äidin kuoleman jälkeen hänen paristokäyttöinen vanha herätyskellonsa alkoi piipittää, kun menin sen lähelle. Myöhemmin hänen tv:nsä alkoi mennä itsekseen päälle. Sitä kesti muutamia viikkoja. Kerran taas, kun olin isän kanssa äidin entisellä asunnolla, parvekkeelta alkoi kuulua koputuksia kuin joku koputtaisi ikkunaan ja haluaisi sisään. Ketään ei siellä näkynyt kuitenkaan. Isä ja minä ihmettelimme molemmat, mitä tapahtuu.

Vierailija
75/80 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
76/80 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut, mutta kissani vaikuttaa näkevän välillä meillä kotona. Siellä on kuollut sekä talon entinen omistaja, että yksi meidän lemmikeistä ja välillä mietin, että näkeekö kissa jomman kumman heistä. Tai sitten on vain kissamaisen höperö.

Vierailija
77/80 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut molemmilta vanhemmiltani viestin.

Vierailija
78/80 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teitä jotka nitä viestejä saatte, pelottanut ne " kohtaamiset" ?

Ei. Koska näiden kohtauksien yhteydessä tunnen, että minut ympäröi sellainen rauhallinen energia. Vaikea selittää tarkemmin, mutta alitajuntaisesti tulee sellainen hyvä olo ja tiedän ettei mitään pelättävää ole. Pari kertaa olen kohdannut negatiivisia entiteettejä astraalitasolla, mutta onneksi nämä kokemukset olivat nopeasti ohi.

Vierailija
79/80 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti, viimeksi torstaina sain mailin Ruotsista saakka.

Vierailija
80/80 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yritti soittaa Puolasta vaan enpä vastannut.