Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet viestejä ns. "rajan takaa"

Vierailija
31.05.2023 |

Vaikka surun murtamana sitä kiinnittääkin helpommin huomiota seikkoihin, mitkä muistuttavat poisnukkuneesta rakkaasta läheisestä, välillä tuntuu että tietyt tapahtumat ovat liian outoja ollakseen sattumia.

Onko kellään kokemuksia?

Ja pyydän asiallisia vastauksia, vaikka tämä aihe varmaan monen mielestä huuhaata onkin.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkioppaat, enkelit ja edesmenneet läheiset antaa mulle usein viestejä unien kautta ja meditoidessa. 

Vierailija
22/80 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää äitini kuoleman jälkeen mun eteisessä alkoi avaimet heilua itsestään naulakossa.

Ei ollut läpi vetoa tms.

Tuli rauhallinen olo, vaikka olin tietenkin surun murtama.

Kuulostaa varmaan hullulta, mutta kysyin ääneen siinä tilanteessa: "Äiti, oletko täällä?"

Heti sen jälkeen avaimet lakkasivat heilumasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkioppaat, enkelit ja edesmenneet läheiset antaa mulle usein viestejä unien kautta ja meditoidessa. 

Että sillain.

No eipä siinä, kyllähän tuollainen lääkkeillä saatu pään sekaisuus voisi olla jokaiselle joskus ihan jees.

Vierailija
24/80 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein tulee rajan takaa viestiä, että olisi kaukaisen sukulaisen perintö odottamassa, mutta pitäisi lähettää rahaa kuluja varten :)

Vierailija
25/80 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. Se oli lohdullista.

Vierailija
26/80 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemusteni vuoksi uskon tuonpuoleiseen ja että meidän kanssa ollaan sekä autetaan. Kukaan ei ole yksin, jos vain on tahtoa ja asennetta herkistyä kohtaamaan kaiken sen erikoisen tavan  ihmisen arkielämästä poikkeavaa.

Se, mikä on vahvistanut uskoani tuonpuoleiseen, "rajan taakse" ovat  kahden eri ihmisen kokemat samanlaiset viestit yhdeltä henkilöltä samaan aikaan eri paikkakunnille. Minulle ja kaverilleni kävi niin. Hän ei uskaltanut puhua asiasta, sillä olin tosi sekaisin läheiseni kuolemasta ja arveli minun menevän lisää sekaisin hänen saamastaan viestistä. Ehkä vuosi eteenpäin puhuimme asiasta. Ajankohta oli todella helppo tarkentaa, sillä molemmat muistivat tarkkaan miten monta päivää läheiseni kuolemasta viesti tuli.

Ns kimppaviestejä on jo noteerattu kiinnostuneemmin tutkijoittenkin taholta, sillä siinä ei voi enää väittää ihmisen sekoilevan  yksikseen. Etenkin, jos toinen ei ole vielä edes saanut kuolinuutista ja kummastelee saamansa viestin hyvin selkeää sanomaa.

Vierailija
27/80 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös.

Vierailija
28/80 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
29/80 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan, joka sanoo, että kaikki loppuu kuolemaan voi TIETÄÄ, että näin on? Uskomus se on siinä kuin sekin, että ei lopu. Ihmiset joilla on asiasta kokemusta, eli ns kuolemanrajakokemuksia ovat asiasta eri miletä. Nekin, jotka ovat aikaisemmin olleet epäuskoisia. 

Vierailija
30/80 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut Ruotsista Facebook-viestin, eli rajan takaa on oltu yhteydessä.

Vierailija
31/80 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut. Kaikki ei lopu kuolemaan. On todella tyyni elää tämän tiedon kanssa.

Ei jestas!

Tämä tulee sulle ehkä yllätyksenä, mutta kyllä, kaikki loppuu kuolemaan.

Mistäs tiedät!

Vierailija
32/80 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että eräs edesmennyt sukulainen on palannut kissamme muodossa. On niin tuttavallinen, käytös ja syntymäaikakin täsmää. Olen melko varma asiasta. Juttelen hänelle kuin olisimme tunteneet pitkään. Eli kyllä olen.

Vierailija
33/80 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan. Kysyn vaan ja vastaus tulee.

Vierailija
34/80 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on tullut monia, kuolleen tädin ja enon ja exän kanssa.

Kummitäti ja kummieno(äitini pikkusisko ja hänen miehensä):

He kuolivat molemmat autokolarissa, jossa kännikuski ajoi heitä päin lauantai iltana. (Äitini soitti minulle siitä su aamulla)

Samana viikonloppuna aiemmin pe-la välisenä yönä olin nähnyt todella todentuntuista unta, että olin autokolarissa missä kuolin. Autokolarin jälkeen katsoin pikkusiskoni kanssa kolaroitunutta autoa kaukaa ja näimme että sen kyydissä oli kaksi ihmistä. Mutta emme unessa uskaltaneet mennä katsomaan ketä he olivat ja olivatko he hengissä.

Sen jälkeen tätini ja enoni tulivat paljon uniini. Yksi uni minkä näin heidän hautajaisten jälkeensä. Olin silloin töissä puutarhamyymälässä ja tehnyt kimput heidän hautajaisiinsa. Näin unta että olin kylässä heidän kodissaan missä he asuivat kun oli lapsi. Mutta heidän koko kotinsa oli täynnä kukkia. Ja he sanovat "kiitos kun toitte kukkia, katsokaa miten kaunista meillä on täällä nyt."

Exä:

Sain kuulla hänen kuolemastaan vasta kuukausi kuoleman jälkeen. Mutta kun kuulin päivän milloin hän kuoli katsoin päiväkirjastani ja muistin että sinä päivänä olin koko päivän ollut todella ahdistunut, että olin vaan maannut sängyssä ja itkenyt enkä oikein edes tiennyt miksi.

Kun kuulin että hän kuoli kuuntelin "iris- googoo dolls" biisiä, koska se muistutti minua teini ajoista ja suhteestamme ja itkin. Sitten tunsin kuin joku näkymätön olisi silittänyt kättäni, sitä kesti jonkin aikaa. Itse ainakin uskon että hän silitti kättäni lohduttaakseen minua.

Sitten tämä on ehkä creepyin kokemus. Nukuin ja exäni tuli uneeni. Sanoin hänelle unessa "näytä itsestäsi merkki minulle, että olet vielä olemassa". Sitten unessa exä alkoi vetämään minua jaloista. Unessa olin ihan tyytyväisenä, että "ok hän näyttää minulle merkin" enkä pelännyt. Mutta sitten havahduin hereille, ja huomasin, että jalkani olivat sängyn ulkopuolella ja olin yhtäkkiä ihan sängyn alaosassa nukkumassa. Sitten kömmin peloissani takaisin mieheni kainaloon nukkumaan.

Vierailija
35/80 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarista tulee päivittäin viestejä tälle palstalle.

Vierailija
36/80 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useinkin. Asun lähellä rajavyöhykettä niin puhelin menee venäjän verkkoon. Silloin tulee viesti rajantakaa "tervetuloa Venäjälle... Puhelimessani on kyllä ulkomaan esto päällä.

Vierailija
37/80 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko Itä-rajan takaa? Mulla ei ole tuttuja siellä.

Vierailija
38/80 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna, jonka lopulla lähiomaiseni kuoli, heräsin kotona kerran kesällä aamuyöllä ja kuulin kellon raksutusta jostain. En ollut sitä ennen enkä ole sen jälkeen kuullut sitä ääntä siinä huoneessa tai kodissa muutenkaan, enkä löytänyt äänelle selitystä. Myöhemmin samana kesänä, kun poikkesin turistimatkalla kirkkoon ja sytytin siellä kynttilän, sytyttämäni kynttilä alkoi mustua. Muiden sytyttämät kynttilät eivät mustuneet. Myöhemmin luin uskomuksesta, että palaessa mustuva kynttilä ennustaa suruviestiä.

Vierailija
39/80 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ei ole tullut tänään kun puhelimen akku sammui.

Vierailija
40/80 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko Itä-rajan takaa? Mulla ei ole tuttuja siellä.

Minä uskon, että ihmisillä on paljonkin kokemuksia näistä, mutta niistä ei puhuta, kun kommentit on yllä olevan tyylisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi