Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko seksisuhteen vaan hiivuttaa ilman että sanallisesti katkaisee sen?

Vierailija
31.05.2023 |

Onko kukaan onnistunut siinä?
Mies on jotenkin tosi kiinni mussa eikä halua lopettaa suhdetta. On sanonut et olen hänelle tosi tärkeä, hänellä on syviä tunteita mua kohtaan ja hälle on tärkeää et suhde pysyy.
Toisaalta minä oon melkein aina yhteyden ottaja ja mies tai joskus minä sit vie sen seksin tasolle.

Mietin jos vaan hiivutan yhteydenottoja... pikkuhiljaa... ilman et varsinaisesti sanon et tämä on ohi.

Suhteessa on tietyt hankaluudet minkä takia en oikein jaksaisi sitä enää...
1 v 3 kk on seksisuhde kestänyt. Välillä intensiivisempää ja useammin, välillä harvemmin. Ei asuta yhdessä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hänelle ilmainen pano. En onnittele.

Sinullako on tapana maksaa seksistä? En todellakaan onnittele.

Vierailija
22/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron nyt senkin mikä mua vaivaa niin ehkä ymmärrätte paremmin.

Tuo mies on mua paljon vanhempi ja naimisissa, mutta avoimessa suhteessa, jossa saa vaimonsa luvalla harrastaa seksiä muiden kanssa, myös mun.

Itse en halua tohon kuvioon sitoutua, mutten myöskään kadu sitä mitä on ollut.

Mut yritän päästä irti tuosta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin joskus lopettaa seksijutun ja hän oli hädissään ja sanoi et mun ei tarvi yrittää vakuuttaa itselleni eikä hänelle et juttu on ohi.

Lisäksi hän sanoi et hänelle on erityisen tärkeää saada pitää edes hieman yhteyttä muhun.

Ja sanoi, että jos meidän juttu vaivaa mua paljon niin voidaan tehdä niin et otan yhteyttä jos otan ja hän ei lähesty itse mua. Sanoin et musta tuo olis epäreilua häntä kohtaan, moneen kertaan oon sanonut et saa ottaa yhteyttä jos haluaa, muttei ota enää. Alussa kyllä otti aktiivisesti yhteyttä.

Edelleen aina kiittää ja on iloinen jos minä otan yhteyttä.

Olen kertonut mikä meidän jutussa mua vaivaa, mutta että oon kiitollinen meidän koetuista yhteisistä hetkistä. Hänkin on kiitollinen kaikesta yhteydestä ja seksistä.

Ja nyt sit vain hiivutan tän...

Ap

Yhyyyy yyyy, mies välittää minusta ja olen hänelle tärkeä, miten voi näin kamalaa olla, lisäksi mies on ihan p*antava tapaus myös, mutta myös herkkä ja haluaa nähdä minua. Miten näin kauhea mies onkaan voinut sattua elämääni, yyyyyyy!!!!!

Vierailija
24/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin nyt et yritän lopettaa tuon. Hiivutan vaan yhteydenotot.

Harrastuksessa asialinja, kuten ennenkin siellä.

Ap

Vierailija
25/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin joskus lopettaa seksijutun ja hän oli hädissään ja sanoi et mun ei tarvi yrittää vakuuttaa itselleni eikä hänelle et juttu on ohi.

Lisäksi hän sanoi et hänelle on erityisen tärkeää saada pitää edes hieman yhteyttä muhun.

Ja sanoi, että jos meidän juttu vaivaa mua paljon niin voidaan tehdä niin et otan yhteyttä jos otan ja hän ei lähesty itse mua. Sanoin et musta tuo olis epäreilua häntä kohtaan, moneen kertaan oon sanonut et saa ottaa yhteyttä jos haluaa, muttei ota enää. Alussa kyllä otti aktiivisesti yhteyttä.

Edelleen aina kiittää ja on iloinen jos minä otan yhteyttä.

Olen kertonut mikä meidän jutussa mua vaivaa, mutta että oon kiitollinen meidän koetuista yhteisistä hetkistä. Hänkin on kiitollinen kaikesta yhteydestä ja seksistä.

Ja nyt sit vain hiivutan tän...

Ap

Yhyyyy yyyy, mies välittää minusta ja olen hänelle tärkeä, miten voi näin kamalaa olla, lisäksi mies on ihan p*antava tapaus myös, mutta myös herkkä ja haluaa nähdä minua. Miten näin kauhea mies onkaan voinut sattua elämääni, yyyyyyy!!!!!

Ihana mies kaikin puolin, mutta naimisissa (vaimoltaan on lupa panna mua) ja kun vielä on paljon mua vanhempi niin en sitoudu tohon juttuun.

Ap

Vierailija
26/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt kun kerroit taustat, niin et hiivuta vaan sanot suoraan, että tämä oli tässä ja kiitos. Teet sen nimen omaan itsesi, et miehen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme