Av lukijamatka FINGERPORIIN??
Lähteekö kukaan mukaan, jos lähdemme joukolla Fingerporiin?
Halukkaat noudetaan kotiovelta bussilla tänne.
Ryyppäämisen lisäksi jokaiselle annetaan videokamera, jolla voi lisätä videokuvaa fingerporilaisten arjesta.
Itse olen jo täällä ja koitan aloittaa videoinnin seuraavassa viestissä videoinnin.
Kai te muutkin tulette ilmaiseksi mukaan, bussit hakevat porukkaa ilmaiseksi tänne?
Kommentit (84)
EI, EI EIE EIE!!!! ME OLLAAN TAAS ILTA-FINGERISSÄ!!!!!!
Illalla A-Finger-Studio ykkösellä ja Fingerjussit maailmalla kolmosella
Teemaamme sopivasti meille järjestetään tälläinen yö matkalla. Sofikoitubeesti sitten juhlamaljoja vain, sillä Fingerporin kaupunki on nähnyt paljon vaivaa vuoksemme!
Doriis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doriis kirjoitti:
Minä tuun Jaska Jokusen, Viivin ja Wagnerin kaa
Terveisin Doris
Onko Viivi vihdoinkin kertonut, miksei olejättänyt sitä sikaa? Oikeasta vastauksesta on jo vedonlyönti pystyssä..
Ei kerro. Ei. Hymyilee vain arvoituksellisesti, kun kysyn. (Tarkoittaa varmaan: Eipä sinulla ressukalla ole e d e s sikaa???)
Ehkä Wagnerilla on hyvät puolensa?
Terveisin Doris
Voisitko juottaa Viivin ja wagnerin känniin tänään? Ties vaikka avautuisivat sinulle.
T: 5000 e vedonlyöntiin pistänyt.
Asko Vilenius tuli juuri mieleen.
Muita?
Vierailija kirjoitti:
Doriis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doriis kirjoitti:
Terveisin Doris
Onko Viivi vihdoinkin kertonut, miksei olejättänyt sitä sikaa? Oikeasta vastauksesta on jo vedonlyönti pystyssä..
Ei kerro. Ei. Hymyilee vain arvoituksellisesti, kun kysyn. (Tarkoittaa varmaan: Eipä sinulla ressukalla ole e d e s sikaa???)
Terveisin Doris
Voisitko juottaa Viivin ja wagnerin känniin tänään? Ties vaikka avautuisivat sinulle.
EN
terveisin Doris
https://www.kaleva.fi/sarjakuvat/fingerpori/2226884
Miksi täällä on näin oudot vessat, kysyn vaan??
Taas näitä lukijamatkoja joissa naiset matkustavat bussilla. Miten olisi miesten juna?
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden välein löytyy näitä🙃
Riukukin olis helpompi...
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä lukijamatkoja joissa naiset matkustavat bussilla. Miten olisi miesten juna?
Täti-ihmiset ja setämiehet sopii kyl samaan bussiin...huom! Lukijamatka. Kirjat mukaan, ristikkolehti ei piisaa. Sarjakuvat kyllä...
Itse liftaan, olenhan reissunainen
Terveisin Doris
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko toteuttaa juhannuksena? Kyllä mammojen kanssa kelpaisi vietellä Jussia.
Jätetäänkö se väliin? Jussilla on siitä jäänyt traumoja:(
Voitaisiin kaikki laulella yhteislauluna reissun paluumatkalla: Juhannussimaa.
Tottakai, mutta eihän me heti olla kotiin palaamassa. Missä muuten ne jo tänne tullessa humalassa olleet ovat?
Siitä olen huolissani, ettei joku vain ole vileniuksen Askon matkaan eksynyt? Miettikää vähän, miten surullinen kohtalo se olisi..
AUTTAKAA!!!
Muistaako kukaan MITÄ TEIN EILEN??!!!
Heräsin aamulla VILENIUKSEN VIERESSÄ PUSKASSA, APUA!!!!
Mennyt päivä itkiessä, juodessa ja halauksia vastaan ottaessa - mutta vielä ei silminnäkijöitä ole!!!
Eihän mitään tapahtunut, eihän??!!
Auttakaa JOKU, MITÄ VAAN NYT kun itkettää!!!!!
No nytten on n ä i n lähellä *näyttää etusormen ja peukalon väliä, n1cm.
Että saat p o r t t i k i e l l o n ikuisesti av-lukijamatkoille. Aina ryyppäät muistisi, mokaat totalitäärisesti heräten milloin puskasta milloin mistäkin. RYHDISTÄYDY ja lue tapahtumasi seuraavasta Finger-seiskasta!
Ja Älä Huuda, on täs pää kipiä toisillakin
https://www.ksml.fi/teemat/4874774
Ei jestas, jättäkää ne siat jos neuvotaan! Tuonne kaikki pariskunnat nyt arvioitavaksi:)
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko toteuttaa juhannuksena? Kyllä mammojen kanssa kelpaisi vietellä Jussia.
Jätetäänkö se väliin? Jussilla on siitä jäänyt traumoja:(
Voitaisiin kaikki laulella yhteislauluna reissun paluumatkalla: Juhannussimaa.
Tottakai, mutta eihän me heti olla kotiin palaamassa. Missä muuten ne jo tänne tullessa humalassa olleet ovat?
Siitä olen huolissani, ettei joku vain ole vileniuksen Askon matkaan eksynyt? Miettikää vähän, miten surullinen kohtalo se olisi..
AUTTAKAA!!!
Muistaako kukaan MITÄ TEIN EILEN??!!!
Heräsin aamulla VILENIUKSEN VIERESSÄ PUSKASSA, APUA!!!!
Mennyt päivä itkiessä, juodessa ja halauksia vastaan ottaessa - mutta vielä ei silminnäkijöitä ole!!!
Eihän mitään tapahtunut, eihän??!!
Auttakaa JOKU, MITÄ VAAN NYT kun itkettää!!!!!
No nytten on n ä i n lähellä *näyttää etusormen ja peukalon väliä, n1cm.
Että saat p o r t t i k i e l l o n ikuisesti av-lukijamatkoille. Aina ryyppäät muistisi, mokaat totalitäärisesti heräten milloin puskasta milloin mistäkin. RYHDISTÄYDY ja lue tapahtumasi seuraavasta Finger-seiskasta!Ja Älä Huuda, on täs pää kipiä toisillakin
Olen samaa mieltä, porttikielto. Tässä on muutenkin pää todella kipeä. Ja vileniuksen Asko lähetti terveisiä tuolle huutajalle, kiitti ikinuistoisesta yöstä joka tulee aina mieleen.
Koskakohan häät pidetään?
Onko kukaan tuonut Raikkaita Voileipiä?
Tillin tallin täs on kohta yks toinenki...skuul🍺🍺🍺jossei saa ruokaaaaaa
Blondie kirjoitti:
Onko kukaan tuonut Raikkaita Voileipiä?
Tillin tallin täs on kohta yks toinenki...skuul🍺🍺🍺jossei saa ruokaaaaaa
Tuolla on voileipäbaari, jossa av-matkaajat saavat syödä voileipiä ilmaiseksi!!
Ette kai te muut ole nälässä olleet?
Voileipien raikkaudesta en osaa sanoa, olen itse keskittynyt juomiseen:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden välein löytyy näitä🙃
Riukukin olis helpompi...
Tämä! Tosi inhottavaa käydä näissä. Kuka saakeli keksi tuollaiset vessat? Kysyn vaan..
https://www.hameensanomat.fi/teemat/5445158
Koitetaan sitten olla varovaisia, jottei päädytä uutisiin. Sekä sikailu, että auttaminen kun voivat johtaa skandaaleihin:(
Doriis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doriis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doriis kirjoitti:
Terveisin Doris
Terveisin Doris
EN
terveisin Doris
https://www.ts.fi/viihde/fingerpori/915
Wagneria ei sitten tällä reissulla pelotella/häriköidä. Historia ei saa toistaa itseään:(
Terveisin Doris