Keittiön tausta/välitilamateriaali, muu kuin laatoitus. Edullinen pitäisi olla. Mitä olette käyttäneet?
Niin, siinä kysymys. Aika kalliita mokomat levyt mitä nopeasti googlasin.
Kommentit (33)
Voihan se olla ihan vaan maalattu. Mutta sit on kyllä veden kanssa oltava tarkkana, jos roiskeita ei pyyhi samantien, maali lähtee nopeasti kupruilemaan. Meillä on sävytetty lasi, mutta se ei kyllä ole sen halvempi kuin halvat laatat itse asennettuna.
plexilasi,alle voi laittaa vaikka tapettia.tätä oon nähny käytettävän. varmaan jotain puulevyä tms voi leikata ja maalata mieleisekseen.
Nyt siinä on siis hirsiseinä eli ei käy maalaus tai tapetti+lasi. Joku levy pitää olla. Ap
Laminaatille tulostettu iso valokuva.
Vierailija kirjoitti:
Nyt siinä on siis hirsiseinä eli ei käy maalaus tai tapetti+lasi. Joku levy pitää olla. Ap
Joku läpinäkyvä pleksi olisi mun ehdotus. Lavuaarin ja hellan taakse, muuten voi olla niin kuin on.
Remontointi yleensä maksaa. Kannattaa käydä jossain romupajalla, jos siellä olis jotain metallilevyä nurkissa, mitä voisit porata hirsiseinään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihanan halpaa🥰 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku läpinäkyvä pleksi olisi mun ehdotus. Lavuaarin ja hellan taakse, muuten voi olla niin kuin on.
Ei läpinäkyvää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei lasi käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei läpinäkyvää. Ap
Miksi hirsitalo, jos ei siitä hirrestä tykkää?
Ikean välitilalevyä. Erittäin toimiva ratkaisu. Eikä pahan hintainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihanan halpaa🥰 Ap
Mikä on budjetti?
Vierailija kirjoitti:
Remontointi yleensä maksaa. Kannattaa käydä jossain romupajalla, jos siellä olis jotain metallilevyä nurkissa, mitä voisit porata hirsiseinään.
Joo, niin maksaa. Mutta kun jostain kohtaa säästää niin toisessa kohtaa voi taas vähän satsata enemmän. Joillain ihmisillä on budjetti missä täytyy pysyä. Ymmärrän kyllä että suurimmalle osalle mammoista tämä on vieras käsite kun on rahaa millä mällätä :(
Ap
Meillä on välitilalevy, näyttää ihan maitolasilta, en tiedä mitä se on, mutta ei ole lasia. Hyvännäköinen ja helppohoitoinen.
En ole ap, ja sori jos tuppaan väliin, mutta mites tuon Ikean kanssa, onko sieltä saatavissa myös joku joka mittais/ neuvois/asentais tuollaista välitila-laminaattia?
Itse ei taida onnistua, kun pitäisi saada oikeankokoista ja tässä on sellaiset vanhanaikaiset loisteputkivalaisimet jne. kuivauskaapin alapuolella, hankalalta näyttää. Vanha rivari vm -78. Laattojen poistokin vaatisi asbestikartoituksen ja mitä kaikkea, kalliiksi tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei lasi käy?
No jos sitä saa 55 x 400 cm pätkän noin satasella ihan max 200€ niin miksei. Ja sellaista mikä ei ole läpinäkyvää. Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, ja sori jos tuppaan väliin, mutta mites tuon Ikean kanssa, onko sieltä saatavissa myös joku joka mittais/ neuvois/asentais tuollaista välitila-laminaattia?
Itse ei taida onnistua, kun pitäisi saada oikeankokoista ja tässä on sellaiset vanhanaikaiset loisteputkivalaisimet jne. kuivauskaapin alapuolella, hankalalta näyttää. Vanha rivari vm -78. Laattojen poistokin vaatisi asbestikartoituksen ja mitä kaikkea, kalliiksi tulisi.
Kyllä Ikean kautta saa asennuspalveluakin. Heillä on yleensä sopimusfirmat joiden kautta nuo hoituu.
Tiesithän että vanhoja kaakeleita voi myös maalata? Se lienee kaikkein halvin ja yksinkertaisin ratkaisu sinun tilanteessasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei lasi käy?
No jos sitä saa 55 x 400 cm pätkän noin satasella ihan max 200€ niin miksei. Ja sellaista mikä ei ole läpinäkyvää. Ap
Noi Ikean seinälevyt menee sun budjettiin just
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Ikean kautta saa asennuspalveluakin. Heillä on yleensä sopimusfirmat joiden kautta nuo hoituu.
Tiesithän että vanhoja kaakeleita voi myös maalata? Se lienee kaikkein halvin ja yksinkertaisin ratkaisu sinun tilanteessasi
Niin, maalatakin voisi tietenkin, mutta tässä on joku ei niin fiksu "kivikaudella" asentanut oheen jotain "hedelmä/teekannu"-kuvioitua koristelaattaa, ja se kuultaa varmaankin maalin läpi.
Ajattelin kans sellaista mitä se nyt onkaan betonin näköistä tököttiä, mitä voi itse lastalla sutia seiniin ja laattojenkin päälle kai? Mietin vaan, pysyykö se noissa laatoissa kiinni? Onko jollain kokemusta? Tykkäisin siitä ja olis taloon sopivaa rustiikkimeininkiä.
Kiitos kovasti paljon kun vastasit, mun täytynee kysellä tuolta Ikeasta!!! :)
laminaatti