Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lakkaako parfyymia itse haistamasta pari tuntia laittamisen jälkeen vai haihtuuko tuoksu oikeasti?

Vierailija
31.05.2023 |

Kyseessä oikea parfyymi eli edp eikä kevyttuoksu eli edt. Niin, tuoksuuko parfyymi muille useita tunteja suihkauttamisen jälkeenkin vai onko se oikeasti haihtunut kun sitä ei itse enää haista?

Lisäättekö parfyymia kun ette itse enää haista sitä? Onko teille sanottu että tuoksutte liikaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kantavat parfyymia mukana laukussa joten kai sitä kuuluu lisätä muutaman tunnin välein.

Vierailija
2/6 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla tuoksuu ja salpaa hengen vielä silloinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jotkut voi hävitä. Itse en juuri koskaan lisäile parfyymejani. Haistan ne kyllä tuntienkin päästä, muuttuvat toki miedommiksi, mutta kyllä pohjatuoksun huomaa pitkään, jopa vuorokauden. Eikai niiden tarkoituskaan ole haista vastalaitetuilta aamusta iltaan, niin en oikeen tajua miksi jotkut lisäilee parin tunnin välein. Huno hajuvesi tai hajuaisti.

Vierailija
4/6 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Oma nokka (tai oikeammin käsittääkseni aivot) turtuu eikä tuoksua välttämättä huomaa ainakaan jos ei erikseen yritä, tai se tuoksuu heikommin. Haihtuvat tietysti myös - eihän ne tuoksuisi ollenkaan jos eivät koko ajan pikkuhiljaa haihtuisi ilmaan haistettaviksi.

Vierailija
5/6 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa sitä illalla, lähtee juhlimaan ja jossain kohti se katoaa hajuaistista. Kuitenkin seuraavana päivänä sen pystyy haistamaaan näistä vaatteista uudestaan

Vierailija
6/6 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hajuaisti usein turtuu tuoksuun, varsinkin jos laittaa liikaa tai liian lähelle nenää. Toki kaikki tuoksut eivät kestäkään tuntikausia, mutta useimmiten ongelma ei ole tuoksu, vaan oma nokka. Vaatteissa tuoksu kestää pidempään kuin iholla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän